Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:17

PlukenKrul schreef:
Anoniem schreef:


Hoe triest is dit. Ik woon momenteel in Italië, en hier hebben ze bijvoorbeeld de letter "j" niet in het alfabet. Toevallig heb ik een naam met een J. Hoe je het überhaupt verzint / normaal vindt om hier een artikel aan te wijden, geeft wel aan hoe absurd de discussie is geworden. En dat moet allemaal maar normaal gevonden worden. Flikker toch lekker een eind op.


Sarcasm. It's not for everyone.

Cowboy55
Berichten: 8515
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:18

PlukenKrul schreef:
Anoniem schreef:


Hoe triest is dit. Ik woon momenteel in Italië, en hier hebben ze bijvoorbeeld de letter "j" niet in het alfabet. Toevallig heb ik een naam met een J. Hoe je het überhaupt verzint / normaal vindt om hier een artikel aan te wijden, geeft wel aan hoe absurd de discussie is geworden. En dat moet allemaal maar normaal gevonden worden. Flikker toch lekker een eind op.


De collectieve opgefoktheid hier is even hilarisch als tekenend......Goeie columnist als je dit voor elkaar krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:22

Anoniem schreef:
Nee maar echt, ik hoop dat ik gewoon een beetje dommig ben deze morgen en iets mis, de grap niet begrijp of het sarcasme niet zie.

Ik las het voooooooor de koffie he, geef me een beetje respijt.
"collectieve opgefoktheid" :+

<:) :){ :D{ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
IK krijg gewoon nog lekker een chocolade P in mijn schoen en van die fondant kikkers en muizen. En het zal mij een zorg zijn wie ze er in doet. En of het een P is of een T of een I of wat dan ook. [&]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-11-19 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:23

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Nee maar echt, ik hoop dat ik gewoon een beetje dommig ben deze morgen en iets mis, de grap niet begrijp of het sarcasme niet zie.

Ik las het voooooooor de koffie he, geef me een beetje respijt.


NEE ZO TELEURGESTELD IN JOU

:') :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:27

MarcoBorsato schreef:
NEE ZO TELEURGESTELD IN JOU

:') :*

Jouw verwachtingen van mij, voor ik koffie gehad heb, zijn echt veel te hoog.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:30

Al voor een langere tijd maar; ik heb 1x die espresso Monster met vanille mogen proeven en nu... Is het NERGENS meer te vinden. Echt, zo verdomd irritant. :') Want ik vond deze koffie dus echt wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:32

DezeNaam schreef:
Al voor een langere tijd maar; ik heb 1x die espresso Monster met vanille mogen proeven en nu... Is het NERGENS meer te vinden. Echt, zo verdomd irritant. :') Want ik vond deze koffie dus echt wel lekker.

https://www.google.nl/search?q=espresso ... 36&bih=748
Als je het er voor over hebt...........

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:35

Anoniem schreef:
DezeNaam schreef:
Al voor een langere tijd maar; ik heb 1x die espresso Monster met vanille mogen proeven en nu... Is het NERGENS meer te vinden. Echt, zo verdomd irritant. :') Want ik vond deze koffie dus echt wel lekker.

https://www.google.nl/search?q=espresso ... 36&bih=748
Als je het er voor over hebt...........

Die had ik gevonden maar inderdaad, veel te duur pfft. :') Mijn oma had die ene Monster 'op straat' gekregen. Zal dus een uitdeelactie geweest zijn. Wist alleen niet dat die dingen zo duur zouden zijn. Ook erg vreemd vind ik dat ze het gaan uitdelen maar het nergens in de winkel te vinden is?

Ik wou dat ik hem niet gedronken had. _O- Vond het er eerst 'vuil' uitzien (ik bedoel, de associatie Monster+koffie) maar nu dat ik hem eenmaal gehad heb krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd. Vraag me af wat voor verslavends ze daarin gestoken hebben.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:36

theadora99 schreef:
Niobe schreef:



Aahh nee, ik vond hem altijd zo lekker nuchter en reeël. Maar ik kan niet het hele artikel lezen, dus ik kan niet de hele context zien.
Ik zou niet weten hoe je die puntjes er op krijgt? Dan wordt het denk ik een soort duiveltje.

Gratis tip van de dag: premium artikelen kan je onbeperkt lezen in de incognito modus van je browser *\o/*


Held!!!

Nou heb ik het, ik houd nog steeds van Eus <3 Mooi stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 12:38

-O- aan dat sommige van mijn minder snuggere woorden tot in de eeuwigheid op het web staan........ _O-

edit: typo... dacht > dat. Timing ook hoor. In mijn schoen graag de D van dommie.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-11-19 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:05

Anoniem schreef:
-O- aan dacht sommige van mijn minder snuggere woorden tot in de eeuwigheid op het web staan........ _O-


Join the club hoor! Vandaag nog niet dan, tenminste, niet dat ik weet... Maar in het verleden te vaak gewoon :o?

PlukenKrul

Berichten: 799
Geregistreerd: 14-09-07
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:05

MarcoBorsato schreef:
Sarcasm. It's not for everyone.



Afbeelding

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:23

MarcoBorsato schreef:
Mensen.


Driewerf wat MB zegt

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:25

Niobe schreef:
Anoniem schreef:
-O- aan dacht sommige van mijn minder snuggere woorden tot in de eeuwigheid op het web staan........ _O-


Join the club hoor! Vandaag nog niet dan, tenminste, niet dat ik weet... Maar in het verleden te vaak gewoon :o?


Jullie zijn allebei misschien licht beperkt maar toch dol op jullie.

Cowboy55
Berichten: 8515
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:29

PlukenKrul schreef:
MarcoBorsato schreef:
Sarcasm. It's not for everyone.



[ [url=m/oDcxTX.jpg]Afbeelding[/url] ]


It's sarcasm. Trust me.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 14:14

Dat ik al twee dagen de abh palette vault probeer te kopen maar hij is steeds uitverkocht {:)-:( en ja ik weet dat ze hem bij Douglas ook hebben maar dan dan weer 20 euro meer, backup plan denk ik. Eerst kijken of ik hem bij ICI kan krijgen.

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 14:22

@dezenaam


Afbeelding


Misschien dit beter?

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 14:32

Allergische reactie op kaki-fruit.... zo jammer, had er echt zin in en ik reageer nooit allergisch op fruit.

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 14:43

Mensen die heel trots lopen te vertellen dat hun hond al kilo's aan druiven had gevreten in haar tot nu toe 8 jarige bestaan en nooit ergens last van heeft gehad en het hiermee dus goedgepraat wordt dat druiven makkelijk gegeten kunnen worden door honden. En nog meer van dat soort reacties komen voorbij op een Facebook post waarin gewaarschuwd wordt voor eten wat giftig kan zijn, zoals rauwe aardappels enz,. Waarom ga je je dieren bewust zulke dingen voeren? En dan ook nog doodleuk maar weer die typische opmerking erbij gooien telkens: och, dat doe ik al 20 jaar, nog nooit is er wat gebeurd. Nee, totdat het wel gebeurd en dan sla je jezelf echt voor je hoofd. Dit zijn dingen wat gewoon heel makkelijk gelaten kunnen worden hoor, er is genoeg ander eten op de markt wat je je viervoeter kunt geven. Ik snap dat echt niet gewoon. Brr.

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 15:55

Dat ik net door me rug ben gegaan. Voor het eerst in me leven. Damn wat doet dat pijn.

xPabloBokt

Berichten: 9469
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-19 15:56

cursebreaker schreef:
Mensen die heel trots lopen te vertellen dat hun hond al kilo's aan druiven had gevreten in haar tot nu toe 8 jarige bestaan en nooit ergens last van heeft gehad en het hiermee dus goedgepraat wordt dat druiven makkelijk gegeten kunnen worden door honden. En nog meer van dat soort reacties komen voorbij op een Facebook post waarin gewaarschuwd wordt voor eten wat giftig kan zijn, zoals rauwe aardappels enz,. Waarom ga je je dieren bewust zulke dingen voeren? En dan ook nog doodleuk maar weer die typische opmerking erbij gooien telkens: och, dat doe ik al 20 jaar, nog nooit is er wat gebeurd. Nee, totdat het wel gebeurd en dan sla je jezelf echt voor je hoofd. Dit zijn dingen wat gewoon heel makkelijk gelaten kunnen worden hoor, er is genoeg ander eten op de markt wat je je viervoeter kunt geven. Ik snap dat echt niet gewoon. Brr.


Ik heb hier een regel thuis en ik ben dankbaar dat ik die van mijn moeder mee heb gekregen: menseneten is voor mensen. Onze katten krijgen NIKS wat wij ook eten. Brokken, natvoer en zo nu en dan een zachte snoepstick. That's it. Het enige wat ze hier wel eens binnenkrijgen is als we iets op de grond laten vallen met koken of eten.

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:25

xPabloBokt schreef:
cursebreaker schreef:
Mensen die heel trots lopen te vertellen dat hun hond al kilo's aan druiven had gevreten in haar tot nu toe 8 jarige bestaan en nooit ergens last van heeft gehad en het hiermee dus goedgepraat wordt dat druiven makkelijk gegeten kunnen worden door honden. En nog meer van dat soort reacties komen voorbij op een Facebook post waarin gewaarschuwd wordt voor eten wat giftig kan zijn, zoals rauwe aardappels enz,. Waarom ga je je dieren bewust zulke dingen voeren? En dan ook nog doodleuk maar weer die typische opmerking erbij gooien telkens: och, dat doe ik al 20 jaar, nog nooit is er wat gebeurd. Nee, totdat het wel gebeurd en dan sla je jezelf echt voor je hoofd. Dit zijn dingen wat gewoon heel makkelijk gelaten kunnen worden hoor, er is genoeg ander eten op de markt wat je je viervoeter kunt geven. Ik snap dat echt niet gewoon. Brr.


Ik heb hier een regel thuis en ik ben dankbaar dat ik die van mijn moeder mee heb gekregen: menseneten is voor mensen. Onze katten krijgen NIKS wat wij ook eten. Brokken, natvoer en zo nu en dan een zachte snoepstick. That's it. Het enige wat ze hier wel eens binnenkrijgen is als we iets op de grond laten vallen met koken of eten.


Hier hetzelfde zo. Alleen als de kat en hond ontworming tabletten krijgen, gaat dat bij de hond gepaard met een plakje boterhamworst haha. Ze proberen het beiden soms wel nog hoor, om iets te pikken (ze zijn 21 en 22 weken oud nu) want zo kon ik bij de pup afgelopen week m'n halve broodje knakworst uit d'r bek vissen die ze gewoon recht voor m'n neus van het bord trok :') maar ze krijgen het niet bewust in ieder geval. Dingen als druiven, chocolade, enz. let ik normaal ook wel extra goed mee op. Onze vorige hond had eerder dit jaar chocolade te pakken gekregen wat uit een doos gevallen was - zat erin voor een verjaardag van iemand en was helaas toch niet goed genoeg verstopt - en die hebben we bij de DA meteen laten spugen. Better safe than sorry. Nog los van de ingrediënten van ons eten, ik vind het super irritant als dieren bedelen en dat houdt je alleen maar in stand als ze telkens wat krijgen en zeker met de jonkies hier wil ik dat de kop indrukken voor het normaal is om te bedelen haha.

xPabloBokt

Berichten: 9469
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-19 16:38

Ja idd. Mijn vriend was er makkelijker in maar ik ben gewoon echt heel consequent wat dat betreft. Zijn kat is al de dikke van de twee, en is echt al onwijs gefixeerd op eten. Daar hoeft een fixatie op ons eten niet nog erger bij.

Vriend laat soms ook wel eens makkelijk chocolade etc. rondslingeren. Dan word ik ook echt heel boos op hem haha :+ en dan zeg ik ook altijd, als ik het ze zie eten mag jij de dierenartskosten betalen, want dan rij ik meteen aan.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33849
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:48

xPabloBokt schreef:
cursebreaker schreef:
Mensen die heel trots lopen te vertellen dat hun hond al kilo's aan druiven had gevreten in haar tot nu toe 8 jarige bestaan en nooit ergens last van heeft gehad en het hiermee dus goedgepraat wordt dat druiven makkelijk gegeten kunnen worden door honden. En nog meer van dat soort reacties komen voorbij op een Facebook post waarin gewaarschuwd wordt voor eten wat giftig kan zijn, zoals rauwe aardappels enz,. Waarom ga je je dieren bewust zulke dingen voeren? En dan ook nog doodleuk maar weer die typische opmerking erbij gooien telkens: och, dat doe ik al 20 jaar, nog nooit is er wat gebeurd. Nee, totdat het wel gebeurd en dan sla je jezelf echt voor je hoofd. Dit zijn dingen wat gewoon heel makkelijk gelaten kunnen worden hoor, er is genoeg ander eten op de markt wat je je viervoeter kunt geven. Ik snap dat echt niet gewoon. Brr.


Ik heb hier een regel thuis en ik ben dankbaar dat ik die van mijn moeder mee heb gekregen: menseneten is voor mensen. Onze katten krijgen NIKS wat wij ook eten. Brokken, natvoer en zo nu en dan een zachte snoepstick. That's it. Het enige wat ze hier wel eens binnenkrijgen is als we iets op de grond laten vallen met koken of eten.

Oh onze hond is gek op groente en fruit. En snel te dik dus die krijgt ipv een bot een winterpeen. Klokhuizen van appels, stukje mandarijn en haar lievelings: hapje banaan! :9 stukjes komkommer, tomaat en bonen vindt ze ook heerlijk. _O-

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:50

Hier krijgen ze ook wel eens een stukje kaas, of een sushi als we nog over hebben, nu met de pepernoten weer in de kast soms een pepernoot. Maar wanneer ze gaan schooien krijgen ze niet.