Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:26

Goede zaak, jouw kat dus jij mag er ook voor zorgen dat ie bij jou in de buurt blijft. Niet in mijn tuin. En als de hond hem pakt is het zielig.. binnenhouden dan! Grote ergernis aan katten. Maar ik denk dat (de meeste) katteneigenaren zich er weinig van aantrekken dus kun je wel lang en breed over discussiëren maar dat heeft vanaf beide kanten ook weinig zin :+

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:48

Dat ik graag jurkjes wil dragen maar geen idee heb wat met mijn figuur en met dit weer kan. :+

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:50

Dat ik het niet kon laten een blikje energydrink te drinken en ik nu weer zit te ticcen als een malle :')

nicole_floor

Berichten: 3276
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:48

Dat ik soms zo moe wordt van mijzelf.

Cowboy55 schreef:
Ik heb me geergerd aan de ‘Brussel vindt dat katten niet meer los rond mogen lopen’ . Komt Brussel bij mij muizen en ratten vangen?

Onze katten willen niet eens naar binnen. _O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:50

Kunnen we de katten discussie alsjeblieft in het daarvoor bestemde verschrikkelijke topic houden? :')

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 21:30

Dat ik voor mezelf tandarts uitstel maar vanmorgen 400 euro heb uitgegeven aan men pony zen tandarts bezoek :')

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 00:18

Dat mijn vriend nog niet thuis is van zijn werk. Hij al driekwartier eerder thuis had kunnen zijn. En mobiel staat uit. Ik hoop dat alles goed is. En hij gewoon moet overwerken ofzo

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 00:20

Dat ik vanmorgen bij de tandarts geweest ben en ik weet niet hoe het komt, maar meestal heb ik ná het bezoek aan de tandarts een paar dagen last van mijn gebit. Dit terwijl er dan alleen is gekeken en schoongemaakt ( wat ik vreselijk vind maar dat terzijde)

Nyaleti

Berichten: 6295
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 00:33

Jessol schreef:
Dat ik voor mezelf tandarts uitstel maar vanmorgen 400 euro heb uitgegeven aan men pony zen tandarts bezoek :')


Dit |(
Paarden naar de osteopaat voor 150€ terwijl ze geen specifieke klachten hebben, primaaa
Ik, ga kapot van allerlei pijntjes en stress en ben grandioos over de zeik dat ik 100 euro moet betalen

Lestrange01

Berichten: 2820
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 00:43

Ineke2 schreef:
Dat ik vanmorgen bij de tandarts geweest ben en ik weet niet hoe het komt, maar meestal heb ik ná het bezoek aan de tandarts een paar dagen last van mijn gebit. Dit terwijl er dan alleen is gekeken en schoongemaakt ( wat ik vreselijk vind maar dat terzijde)


Misschien stom, maar kan het niet je kaak zijn? Dat kan namelijk aanvoelen als tandpijn. Bij de tandarts heb je, neem ik aan, je mond de hele tijd wijd open en dat kan ervoor zorgen dat je kaak pijn gaat doen.

Independence
Berichten: 1381
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 00:46

Enorme pijn aan mijn borstbeen na een verkeerde beweging. Hoe dan :?

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 01:19

Dat ik het weer eens even allemaal niet weet..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 01:21

Dat ik al best wel een periode koppijn heb als ik naar voren buk en als ik Google ik geen leven meer heb vanaf nu. Ergens weet ik wel dat ik het heb sinds ik op de universiteit zit (en stress heb) en het is ook veel minder dan eerst dus moet me misschien niet teveel zorgen maken maar hierdoor maak ik me wel weer meer zorgen omdat ik er constant aan denk :+

En ik wil niet naar de dokter want als het wel is wat Google zegt, word het toch niet genezen en dan ga ik liever gewoon een week erna dood. :+

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 01:22

sureido schreef:
Dat ik al best wel een periode koppijn heb als ik naar voren buk en als ik Google ik geen leven meer heb vanaf nu. Ergens weet ik wel dat ik het heb sinds ik op de universiteit zit (en stress heb) en het is ook veel minder dan eerst dus moet me misschien niet teveel zorgen maken maar hierdoor maak ik me wel weer meer zorgen omdat ik er constant aan denk :+

En ik wil niet naar de dokter want als het wel is wat Google zegt, word het toch niet genezen en dan ga ik liever gewoon een week erna dood. :+


Echt een buttvraag, ik weet het, maar... drink je wel genoeg?
Ik heb dat namelijk als ik mezelf een tijd niet bevochtigd heb.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 01:41

Heel eerlijk? Nee, ik drink zeker geen 3 liter water op een dag. Ten minste niet elke dag.. Begin ‘s ochtends met een kleine glaasje christal clear, doe de dag door met een halve liter water die ik meeneem en ‘s avonds misschien nog een glas water. Goede tip, want het is soms een aantal dagen weg en dan komt het weer terug. Ik weet dat de kans dat het die tumor is ook wel heel klein is maar je gaat je toch zorgen maken als je Googlet :+

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 02:10

sureido schreef:
Heel eerlijk? Nee, ik drink zeker geen 3 liter water op een dag. Ten minste niet elke dag.. Begin ‘s ochtends met een kleine glaasje christal clear, doe de dag door met een halve liter water die ik meeneem en ‘s avonds misschien nog een glas water. Goede tip, want het is soms een aantal dagen weg en dan komt het weer terug. Ik weet dat de kans dat het die tumor is ook wel heel klein is maar je gaat je toch zorgen maken als je Googlet :+


Zo herkenbaar :') :')
Het is in elk geval het uitproberen waard, voor je allerlei enge testen gaat laten aanvragen enzo :+

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 02:25

Mensen.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 06:53

Lestrange01 schreef:
Ineke2 schreef:
Dat ik vanmorgen bij de tandarts geweest ben en ik weet niet hoe het komt, maar meestal heb ik ná het bezoek aan de tandarts een paar dagen last van mijn gebit. Dit terwijl er dan alleen is gekeken en schoongemaakt ( wat ik vreselijk vind maar dat terzijde)


Misschien stom, maar kan het niet je kaak zijn? Dat kan namelijk aanvoelen als tandpijn. Bij de tandarts heb je, neem ik aan, je mond de hele tijd wijd open en dat kan ervoor zorgen dat je kaak pijn gaat doen.

Zou kunnen, momenteel is het alleen links. Best vreemd dan toch?
Nog even doorbijten ( :') ) en dan is het weer weg hoop ik.

GUSTIxBILL

Berichten: 2001
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 08:09

Dat ik vannacht door vermoeidheid de trekker ben vergeten op slot te doen toen ik ging slapen.
Om 3.00 ineens een gek in de cabine die zich voordeed als politie maar zich niet wou legitimeren.
Vakkundig de vrachtwagen uitgekregen en mijn vriend de politie gebeld.
Volgens hun was er geen patrouille nog klacht over mijn combinatie. Dus zouden ze voor zekerheid een herkenbare wagen langs sturen.
2h later geen wagen gezien maar ging mijn wekker wel.
Dus kort nachtje gehad

Flynnieman

Berichten: 360
Geregistreerd: 27-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 08:28

Dat mijn auto in panne is gevallen daarstraks en ik bijgevolg niet op mijn werk geraak. Zero begrip van daaruit zeg Jezus, 'kan niemand je brengen en halen?' Neen het is 6u in de ochtend en vraag me af hoe ik überhaupt thuis geraak, laat staan dat ik bezig ben hoe ik op mijn werk moet geraken.
In de zomer is nog een collega thuis gebleven omdat ze haar voordeur niet op slot kreeg door de hitte, dat vind ik iets waarvoor je niet thuis hoeft te blijven maarja wie ben ik :=

nicole_floor

Berichten: 3276
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 08:51

Dat het zeikweer is en ik zo moet fietsen. -O-

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 08:51

Dat ik vandaag mn ontslag ga indienen en ik ben zo zenuwachtig :=

Flying_Angel

Berichten: 15732
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 09:09

Vrouw die met reusachtige paraplu in het bushokje staat, het regent hier keihard. Ze houdt nu vet veel ruimte bezet met haar paraplu. :\

xDenies

Berichten: 13503
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 09:54

Flying_Angel schreef:
Vrouw die met reusachtige paraplu in het bushokje staat, het regent hier keihard. Ze houdt nu vet veel ruimte bezet met haar paraplu. :


Gewoon onder haar paraplu in het hokje gaan staan. Gezellig cozy :D

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 09:54

Dat ik al dagen een dodelijke vorm van hoest heb. Man mijn keel doet zo pijn. Dag twee ziek thuis. Wat een ellende.