Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 14:19

Foaly schreef:
'Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Weet je nog dat ik er ook bij was?'

En dat dan zo vaak dat het niet meer 'toevallig' is, maar dat het gewoon duidelijk is dat zij bij alles wat er gebeurt ook een beetje aandacht wil :roll:


Oh meeehn :=

Foaly

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 14:20

Mandarijn schreef:
Ah, zo iemand ken ik ook ja. Heel hinderlijk soms. Laatst had iemand een ongeluk gehad en ipv te vragen hoe het ging was het "ik had je kunnen helpen hoor, maar jij hebt mij niet gebeld" :roll:


Wauw _O-

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 14:34

casperzazoe schreef:
poes schreef:
Casperzazoe: waar wil je heen? Zou ze het wel zien zitten als je bvb wel al de overnachtingen regelt en dus de route al hebt? MSs kun je dan nog annuleren en nog ter plaatse aanpassen?


Marokko *\o/* ze is zelf van Marokkaanse afkomst en er vaak geweest dus als zij er geen fijn gevoel bij heeft om als 2 vrouwen zelf rond te reizen dan moet ik haar daar eigenlijk maar gewoon in geloven. Maar ik baal gewoon heel erg, het lijkt mij een erg makkelijk land om op de bonnefooi te gaan rijden maar ze vertrouwt de verlaten wegen en auto rijden niet helaas.
We komen er wel aan uit en het wordt sowieso gaaf want het is echt een oráchtig divers land !

Ik erger me nu dood aan mensen die hun hond los uitlaten op het fietspad langs een 80 weg..


Hm ja lastig. Ik ben alleen in Marrakesch geweest en dat was helemaal prima maar ik weet niet hoe het binnenland is. Sowieso ben je in een huurauto zo kwetsbaar vind ik. Ik vind alleen reizen vaak minder eng dan met alle materiaal met mijn man in de auto...

Adjepatatje8

Berichten: 338
Geregistreerd: 02-02-17
Woonplaats: Bijna in de Achterhoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 14:44

Aan school! Ons rooster is deze week omgegooid door de excursies van de bovenbouw. Moesten om 9:55 op school zijn voor muziek , daarna 1 tussenuur+ pauze! Dus onze 2e les om 12:00! Onze muziek docent is er al 2 maand niet, maar ze gingen vervanging regelen. Ouders hebben naar school gebeld of het uur doorging... We kregen te horen van wel en net voor ik op de fiets wilde stappen valt het uit!! Grrr

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 14:52

Weer post voor dit adres van de postcodeloterij , flikker eens op met die rotzooi :x

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 15:30

Rebecca schreef:
Weer post voor dit adres van de postcodeloterij , flikker eens op met die rotzooi :x


Ja dit heb ik ook altijd! Enorme papierverspilling. Heb me niet voor jan banketstaaf afgemeld maar ze blijven maar post sturen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 15:34

Castilja schreef:
[naam] schreef:
Weer post voor dit adres van de postcodeloterij , flikker eens op met die rotzooi :x


Ja dit heb ik ook altijd! Enorme papierverspilling. Heb me niet voor jan banketstaaf afgemeld maar ze blijven maar post sturen :(

Ben nooit lid geweest :x

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 16:00

Mensen die zeggen dat ik een lui persoon ben, die alles er voor doet om maar niet te veel te hoeven doen. Fijn -O-

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-19 16:00

Nayomie schreef:
Mensen die zeggen dat ik een lui persoon ben, die alles er voor doet om maar niet te veel te hoeven doen. Fijn -O-


In het midden van je hand zit een hele mooie vinger, geef ze die maar :Y)

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 16:02

xPabloBokt schreef:
Nayomie schreef:
Mensen die zeggen dat ik een lui persoon ben, die alles er voor doet om maar niet te veel te hoeven doen. Fijn -O-


In het midden van je hand zit een hele mooie vinger, geef ze die maar :Y)

Ik geef ook gerust ze allebei. :D
Blijft alleen wel vervelend, dan twijfel ik aan mezelf of ik niet meer zou moeten doen en mijn energielevel opzij te zetten.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-19 16:16

Je energielevel moet je nooit opzij zetten, en al helemaal niet voor mensen die oordelen terwijl ze niks van jouw persoonlijke toestand af weten. Het is makkelijk oordelen voor "buitenstaanders" en die meningen zijn vaak ongenuanceerd.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 16:23

Foaly schreef:
Mandarijn schreef:
Ah, zo iemand ken ik ook ja. Heel hinderlijk soms. Laatst had iemand een ongeluk gehad en ipv te vragen hoe het ging was het "ik had je kunnen helpen hoor, maar jij hebt mij niet gebeld" :roll:


Wauw _O-


O maar echt, pff.
Zo stond ik een hele tijd terug -zal vorig jaar geweest zijn denk ik- ook wel echt versteld van het feit dat iemand in dit topic de ergernis plaatste dat ze zich irriteerde dat de trein stil stond omdat iemand zich ervoor had gegooid en ze nu 45min vertraging had daardoor. Mijn god... Dan valt me ook echt niks meer in hoor ;( Sommige mensen hebben het compassie vermogen van een stoeptegel en zijn alleen maar met hun eigen ding bezig.

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 17:53

Ik erger me aan mezelf. Omdat ik weer wat aan het doen ben en ik betwijfel of het verstandig is :')

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 19:17

Castilja schreef:
Rebecca schreef:
Weer post voor dit adres van de postcodeloterij , flikker eens op met die rotzooi :x


Ja dit heb ik ook altijd! Enorme papierverspilling. Heb me niet voor jan banketstaaf afgemeld maar ze blijven maar post sturen :(


Dit had ik ook. Heb via Facebook hun een bericht gestuurd en sindsdien nergens meer last van

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 19:49

Heb ze bericht gedaan en net bericht terug dat er een blokkade komt bij mijn adres , ging soepel :D

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 20:22

Vooral verbaasd dat er een pakket voor mijn voordeur stond en ik schijnbaar getekend zou hebben 5 uur van tevoren (terwijl ik op mijn werk zat :)) ). Klacht ingediend dus..

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 20:40

Mijn vriend die een verwend strontjong aan het uithangen is en dan op zijn teentjes getrapt is als ik ook pissig terug wordt.

Stalgenootje die gewoon midden in mijn gesprek met een ander gesprek over iets totaal anders begint. Voorbeeld: ik vertel dat ik graag in de ochtenden zou willen rijden maar dat ik dit moeilijk vind om op te gooien bij de pensioneigenaar omdat wij niet 24/7 in de loods kunnen met de binnenbak en de kluis met de zadels. Super fijn, maar vind het vervelend om hun te storen. Ging erover waarom ik dat wil (precies waarom ik nu ruzie heb met mijn vriend), begint stagenootje nummer 3 uit het niks: ik heb een nieuwe BH gekocht, wil je hem zien?

|o

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 20:55

Dat mijn pakket tussen 18:55 en 19:55 bezorgd zou worden .. nu alle stops op de live tracking verdwenen zijn en ik nog steeds geen pakket heb.....

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:06

Vreetbuien... die 10 kilo die ik kwijt was is er met dit tempo zo weer aan. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:15

Mannenlogica :+

Vriend: De kleine heeft een doos uit de kast getrokken. Kom ik net bij de kast, staat de doos er nog. Dat was dus geen: De kleine heeft een doos uit de kast getrokken maar die staat al terug. Maar wel een: De kleine heeft een doos uit de kast getrokken. Ik deel jou dit mee zodat jij deze kunt opruimen want ik heb anders te doen.

:')

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 23:14

Dat de Burger King allemaal "kingdeals" en "euroknallers" heeft met vleesproducten terwijl je voor de vegetarische variant de hoofdprijs betaalt. Hoeft écht niet meer in 2019. Hou even op.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-19 23:23

Net op de weegschaal en weeg 89,4 kilo, oeps -O- moet toch maar weer beter gaan eten merk ik.

Weet dat het eind van de dag is maar weeg dan toch 88 ofzo. Ben nog nooit zo zwaar geweest

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 23:32

xPabloBokt schreef:
Net op de weegschaal en weeg 89,4 kilo, oeps -O- moet toch maar weer beter gaan eten merk ik.

Weet dat het eind van de dag is maar weeg dan toch 88 ofzo. Ben nog nooit zo zwaar geweest


We hebben een super gezellig afvaltopic, kom daar meekletsen? :) Ik krijg daar altijd veel motivatie van!

Niet dat je per se af moet vallen hoor, maar als je wil.. wees welkom!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 23:38

Castilja schreef:
xPabloBokt schreef:
Net op de weegschaal en weeg 89,4 kilo, oeps -O- moet toch maar weer beter gaan eten merk ik.

Weet dat het eind van de dag is maar weeg dan toch 88 ofzo. Ben nog nooit zo zwaar geweest


We hebben een super gezellig afvaltopic, kom daar meekletsen? :) Ik krijg daar altijd veel motivatie van!

Niet dat je per se af moet vallen hoor, maar als je wil.. wees welkom!

Na vrij agressieve PB’s heb ik vriendelijk bedankt voor dat topic. :=

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-19 00:39

Dat is een lieve uitnodiging, ik zal het in mijn achterhoofd houden. Ga het eerst even zelf proberen, ben namelijk best lastig met eten (ofja, ik lust geen fruit en ik eet ook geen salades), dus vind het altijd best moeilijk om gezond te eten.