Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:56

En het is weer super gezellig thuis..niet.

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:00

Dat ik weet waar mijn raar/pokkehumeur weg komt.

Jeeejjj feestweek -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:01

nicole_floor schreef:
Marcella schreef:
Dat mijn telefoon nu voor de 2de keer NL-Alert geeft over landelijke telefoonstoring. Na 1x snap ik het ook wel.

Hier schrok me dood.

Jullie kregen tenminste nog een alert.
:+
Ik mooi niet.

Marcella

Berichten: 36741
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:05

Uiteindelijk 3x gehad de melding en als het goed is zou de storing nu verholpen zijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:11

Dat pa als een oud boertje is ,kat mankeert niks . Nee joh alleen uitgedroogt en mogelijk nieren ermee opgehouden

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:23

Dat mijn buren alweer ruzie hebben, het duurt onderhand alweer een paar uur. Zou me verbazen als alle deuren en muren nog heel zijn, de hele buurt geniet mee. 2,5 maand samen, waarvan 2 maand samenwonend in het huis naast ons. Hou er toch mee op joh, dit wordt niks %)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:35

SindyKaya schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik straks naar de tandarts moet en voor de eerste keer een gaatje moet laten vullen, en ik niet weet of ik met verdoving wil of niet.

Ik zou het eerst niet doen, ik vind het altijd echt reuze meevallen en je kan het altijd nog doen als je wel teveel pijn hebt.

Ik heb liever even ‘pijn’ dan dat ik de hele dag met zo’n scheve mond rond loop :P


Ik doe altijd vullen zonder verdovingen. Ben er altijd zo vanaf. :)

Kabayo

Berichten: 14005
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:37

Dat mn pup voor de 5de keer uit de bench is ontsnapt...

Unicornetto
Berichten: 2386
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:39

Dat ik nog lekker een rondje op de racefiets wilde maken. Vriend gevraagd of die mijn band nog even op wilde pompen. Is de band ineens kapot? Doei avondrondje. :roll:

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:04

Oke!! Ik ga naar Ijsland! BAH. Even een rondje wandelen met de hond, hier en daar een tussenstop op t gras om beide eveb bij te komen (word je nog raar aangekeken ook....) en gewoon helemaal zeiknat thuis komen.


Sneeeeeeeuuuwww waar ben je :( Als we dit overleefd hebben verdien ik wel een extra geniale horror winter..

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:16

Dat mn nieuwe paard een beetje ziekjes is van de enting. Zo zielig, ze staat pas een week op stal en nu al veel voor dr kiezen gehad ;( (heel t weekend waren er wedstrijden en nu dit hete weer)

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:22

Citaat:
Ik zou het eerst niet doen, ik vind het altijd echt reuze meevallen en je kan het altijd nog doen als je wel teveel pijn hebt.
loop :P
Ik heb liever even ‘pijn’ dan dat ik de hele dag met zo’n scheve mond rond


Heb het uiteindelijk zonder verdoving gedaan, tandarts zei nog wel als t pijn is doe je je hand maar omhoog dan doen we er alsnog verdoving in. Deed gelukkig niet heel veel pijn, half uurtje en toen klaar. Toch wel een verschil want mijn zus was 5 minuten en toen was ze klaar, ook een gaatje. :+

Marcella

Berichten: 36741
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:31

Stomme NL Alert krijg weer een hartverzakking dat de storing voorbij is....ja ja al lang op internet gelezen. :')

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:33

Marcella schreef:
Stomme NL Alert krijg weer een hartverzakking dat de storing voorbij is....ja ja al lang op internet gelezen. :')



Ik schrok me weer helemaal te pletter.

Kairos
Berichten: 2715
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:40

Meliaforever schreef:
Marcella schreef:
Stomme NL Alert krijg weer een hartverzakking dat de storing voorbij is....ja ja al lang op internet gelezen. :')



Ik schrok me weer helemaal te pletter.

Same :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:43

Aan de opmerking die m'n moeder net maakte, ja dat mag niet van haar
Nee mens ik pas poedersuiker de hele fiets week al op de honden en als je zo door gaat heb ik geen enkele dag vrijheid -:(-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:07

Stomme NL alert door je noise cancelling koptelefoon. En dan je telefoon in de tas hebben. :+

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:13

Iedereen krijgt die amber alert binnen maar bij mij gaat het er gewoon niet op. Waar kan ik langs gaan zodat iemand het er voor mij er op kan zetten?

Sorry kom ik weer. Ben dat gedoe nu wel zat in mijn mond en ik ben wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ik normaal kan eten en drinken zonder pijn. Ik vertik om elke dag soep te eten en ik eet wel zachte dingen ja (hamburger, pastei met ragout en pasta) maar dat doet me ook meer pijn omdat ik eigelijk forceer. Ik word er ook echt letterlijk moe van. Daarnaast is er ook maar 1 vriendin langs geweest. En mijn geobsedeerde ex wou langs komen maar dat hoefte niet en 2 vriendinnen laten mij gewoon stikken en vragen niet eens hoe het gaat. Ondertussen moet ik gewoon in mijn eentje voor mijn kinderen zorgen van 6 en 8 jaar waarbij ik constant achter hun reet aan moet zitten om maar iets voor elkaar te krijgen. 22.12 en ik hoor nog geluid van hun slaapkamer |o

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:21

Ik had zelf niet zoveel last. Nuja eerste dag werken was wel wat te vroeg na een dag thuis maar verder was het met brufen en goed koelen goed te doen.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:25

Mijn scherm is kapot gevallen doordat hij van de tafel trilde door een alert. Balen

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:27

"Brufen"... :n

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:28

xDenies schreef:
Oke!! Ik ga naar Ijsland!

Je bent niet de enige. Ik verwacht wel iets van een temperatuurschok nu het hier bij vertrek zo warm is.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:30

XRuby_SymmyX schreef:
Iedereen krijgt die amber alert binnen maar bij mij gaat het er gewoon niet op. Waar kan ik langs gaan zodat iemand het er voor mij er op kan zetten?

Sorry kom ik weer. Ben dat gedoe nu wel zat in mijn mond en ik ben wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ik normaal kan eten en drinken zonder pijn. Ik vertik om elke dag soep te eten en ik eet wel zachte dingen ja (hamburger, pastei met ragout en pasta) maar dat doet me ook meer pijn omdat ik eigelijk forceer. Ik word er ook echt letterlijk moe van. Daarnaast is er ook maar 1 vriendin langs geweest. En mijn geobsedeerde ex wou langs komen maar dat hoefte niet en 2 vriendinnen laten mij gewoon stikken en vragen niet eens hoe het gaat. Ondertussen moet ik gewoon in mijn eentje voor mijn kinderen zorgen van 6 en 8 jaar waarbij ik constant achter hun reet aan moet zitten om maar iets voor elkaar te krijgen. 22.12 en ik hoor nog geluid van hun slaapkamer |o


De eerste keer had ik nergens last van, de tweede keer wel. Een week of 2 telkens een zeurende pijn en moe van de pijnstilling. Ik merkte dat voor mij het beste werkte om mezelf aan te sporen iets te gaan doen en mijn gedachtes eraf te halen. Als ik me te veel over druk maakte viel de pijn alleen maar meer op.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:31

Steeph schreef:
"Brufen"... :n


Brufen brufen brufen }> }:)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 22:39

Dat ik een eeeeenorme gevoelige huid heb! Voor producten, de zon, noem maae op! :(