Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:28

Dat mijn dierenarts niet weet wanneer ik de as van onze hond kan ophalen omdat hij ook niet weet wanneer hij gecremeerd zal worden/is..

We zijn bijna een week verder nadat hij is ingeslapen ;(
Ik wil hem gewoon thuis hebben ;(

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:30

RoosDeG schreef:
Dat mijn dierenarts niet weet wanneer ik de as van onze hond kan ophalen omdat hij ook niet weet wanneer hij gecremeerd zal worden/is..

We zijn bijna een week verder nadat hij is ingeslapen ;(
Ik wil hem gewoon thuis hebben ;(


Weet je eventueel waar hij gecremeerd is? Dan zou je ze ook rechtstreeks eventjes kunnen bellen.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:31

Whale schreef:
RoosDeG schreef:
Dat mijn dierenarts niet weet wanneer ik de as van onze hond kan ophalen omdat hij ook niet weet wanneer hij gecremeerd zal worden/is..

We zijn bijna een week verder nadat hij is ingeslapen ;(
Ik wil hem gewoon thuis hebben ;(


Weet je eventueel waar hij gecremeerd is? Dan zou je ze ook rechtstreeks eventjes kunnen bellen.


Dat kan ik wel navragen! Thnx voor de tip!

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:46

RoosDeG schreef:
Dat mijn dierenarts niet weet wanneer ik de as van onze hond kan ophalen omdat hij ook niet weet wanneer hij gecremeerd zal worden/is..

We zijn bijna een week verder nadat hij is ingeslapen ;(
Ik wil hem gewoon thuis hebben ;(


Ik zou even navragen bij welk crematorium je hond gecremeerd wordt. Wij werden door het crematorium zelf gecontacteerd nadat de hond opgehaald was bij onze DA - onze hond werd de dag na inslapen opgehaald bij de DA en daarna werden we meteen gebeld. En toen hebben we telefonisch doorgesproken wat onze wensen waren en wanneer hij opgehaald kon worden. Vreemd dat het crematorium dan geen contact heeft opgenomen. Heb je voor individuele crematie gekozen? Want daar moeten ze namelijk echt apart voor komen en dan zou de hond toch eigenlijk al opgehaald moeten zijn geweest. Als je voor gewone crematie kiest waarbij ze samen met andere dieren gecremeerd worden, worden de dieren meestal maar 1x per week of twee weken opgehaald. Maar ik zou gewoon even zelf bellen en navraag doen in dit geval. Bij ons was het binnen 4 dagen allemaal geregeld van hond achterlaten bij DA tot de urn en andere spulletjes die we erbij wilden ophalen bij het crematorium. (Wij hebben dan wel nog andere problemen gehad met het crematorium maar het was zo bij ons wel snel geregeld allemaal)

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:10

cursebreaker schreef:
RoosDeG schreef:
Dat mijn dierenarts niet weet wanneer ik de as van onze hond kan ophalen omdat hij ook niet weet wanneer hij gecremeerd zal worden/is..

We zijn bijna een week verder nadat hij is ingeslapen ;(
Ik wil hem gewoon thuis hebben ;(


Ik zou even navragen bij welk crematorium je hond gecremeerd wordt. Wij werden door het crematorium zelf gecontacteerd nadat de hond opgehaald was bij onze DA - onze hond werd de dag na inslapen opgehaald bij de DA en daarna werden we meteen gebeld. En toen hebben we telefonisch doorgesproken wat onze wensen waren en wanneer hij opgehaald kon worden. Vreemd dat het crematorium dan geen contact heeft opgenomen. Heb je voor individuele crematie gekozen? Want daar moeten ze namelijk echt apart voor komen en dan zou de hond toch eigenlijk al opgehaald moeten zijn geweest. Als je voor gewone crematie kiest waarbij ze samen met andere dieren gecremeerd worden, worden de dieren meestal maar 1x per week of twee weken opgehaald. Maar ik zou gewoon even zelf bellen en navraag doen in dit geval. Bij ons was het binnen 4 dagen allemaal geregeld van hond achterlaten bij DA tot de urn en andere spulletjes die we erbij wilden ophalen bij het crematorium. (Wij hebben dan wel nog andere problemen gehad met het crematorium maar het was zo bij ons wel snel geregeld allemaal)


Vreemd, nee crematorium heeft niet gebeld,
We hebben inderdaad gekozen voor individuele crematie, hij is natuurlijk vrijdag avond gegaan dus als hij pas maandags gehaald zou worden zou me niks verbazen.
Hij zou ook weer naar onze dierenarts gebracht worden.

Ik ga ze zo bellen

Edit: hij is al opgehaald en waarschijnlijk ook al gecremeerd... stond alleen bij de gegevens niet bellen naar de baasjes, terwijl ik dat wel wilde(foutje bedankt..) maar goed hij komt een deze dagen terug.

Edit: hij is er ik ga hem halen

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:47

Dat ik nog zo veel moet doen en veel te weinig tijd lijk te hebben maar eigenlijk ook geen idee heb waar ik moet beginnen en ik daarom het eigenlijk het liefst maar gewoon helemaal ontloop :\

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:55

Aan de vriendelijkheid van een tankstation medewerker die ik voor mijn broertje moest bellen. Hij walste zo over alles heen wat ik zei en deed vooral erg arrogant en gaf me het gevoel dat ik dom was. Op een begeven moment zei ik dat ie wel heul erg vriendelijk was. Aan het eind van het gesprek was het, 'Ja ik sta alleen dus moet twee dingen tegelijk doen', ja sorry, dat kan ik niet ruiken vriend.

Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld zou willen worden ...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:40

Vegan zus die een kitten heeft voor haar jongste blaag en dat dier moet maar vegan brok krijgen |o . Heb nog nooit een wilde kat op sojabonen zien kauwen bij wijze van

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:49

Rebecca schreef:
Vegan zus die een kitten heeft voor haar jongste blaag en dat dier moet maar vegan brok krijgen |o . Heb nog nooit een wilde kat op sojabonen zien kauwen bij wijze van


Wtf

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:52

Rebecca schreef:
Vegan zus die een kitten heeft voor haar jongste blaag en dat dier moet maar vegan brok krijgen |o . Heb nog nooit een wilde kat op sojabonen zien kauwen bij wijze van

Een kat gaat dood als die vegan eet!
Naja als die nooit geen vlees krijgt.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 03-10-19 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:52

Aan onze buurvrouw. Ze praat met niemand hier dus het ligt niet aan ons..

Het hek tussen onze tuinen heeft zijn beste tijd gehad. Om te voorkomen dat het eruit vliegt met een storm wilden we een nieuwe schutting. Netjes briefje gedaan enz. Nu kwam ze net thuis dus even voor de zekerheid aangebeld.

Ze hoeft niet te betalen voor de schutting.. dus even 200 euro for free.

Maar ze mot het niet. Haar oude verrotte schutting moet blijven staan. (Blij dat we nog niets gedaan hebben want er stond als je het er niet mee eens bent ZEG HET). Dus.... we zetten die van ons er maar voor. Met worteldoek ertussen om haar k*t planten tegen te gaan.

Echt bizar...

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:53

MarlindeRooz schreef:
Serieus?

Als jij in een restaurant zit en iemand heeft het gore lef zijn eigen eten mee te nemen... :=


Het gore lef nog wel.
Hele dikke mensen (belangrijk detail.)

Ik snap dat je je verbaast, dat zou ik ook nog doen, maar je in de broek plassen van het lachen. Nee.

Dit topic gaat trouwens over ergeren. Wat was jouw ergernis in deze? Blijkbaar was het erg grappig.
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 03-10-19 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:54

Rebecca schreef:
Vegan zus die een kitten heeft voor haar jongste blaag en dat dier moet maar vegan brok krijgen |o . Heb nog nooit een wilde kat op sojabonen zien kauwen bij wijze van


:x

Dat zoiets überhaupt bestaat :=

Ik zou de ingrediëntenlijst van zulke vegan kattenbrokken wel eens willen zien :+

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:55

Nabster schreef:
MarlindeRooz schreef:
Serieus?

Als jij in een restaurant zit en iemand heeft het gore lef zijn eigen eten mee te nemen... :=


Het gore lef nog wel.
Hele dikke mensen (belangrijk detail.)

Ik snap dat je je verbaast, dat zou ik ook nog doen, maar je in de broek plassen van het lachen. Nee.

Dit topic gaat trouwens over ergeren. Wat was jouw ergernis in deze? Blijkbaar was het erg grappig.


Simpel toch. Ze ergerde zich aan het feit dat iemand z'n eigen eten meenam naar een restaurant.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:56

Britta31 schreef:
Ze is wel in mijn achting gedaald.
[ [url=m/6cbHxv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is het rechter poesje.


Wat een schatje :)
Ik had vorig jaar een zielig inteelt katje, heb haar helaas op 6 of 7 maand oud in moeten laten slapen wegens ziekte maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht haar terug te brengen toen ik van alles ontdekte.
Ze was stokdoof en door een verwaarloosde long ontsteking als mini baby kreeg ze complicatie oo complicatie. Al het geld van de wereld kon haar niet redden maar ik zou voor zoiets direct mijn leven etc weer aanpassen :D
Ik zou dus vriendin naar asiel brengen

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:57

Pandora2 schreef:
Rebecca schreef:
Vegan zus die een kitten heeft voor haar jongste blaag en dat dier moet maar vegan brok krijgen |o . Heb nog nooit een wilde kat op sojabonen zien kauwen bij wijze van


:x

Dat zoiets überhaupt bestaat :=

Ik zou de ingrediëntenlijst van zulke vegan kattenbrokken wel eens willen zien :+


Nou, zoek het even op. Kost je 30 seconden.

Ik vind carnivoren vega voeren ook volstrekt belachelijk. Dat je als mens doet moet je zelf weten, maar diëten hebben weinig keus.

Ik zou als dier uitbreken doorlopend dooie dieren op de deurmat leggen als hint. Wel eerst een hapje ervan nemen uiteraard.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:58

Pandora2 schreef:
Rebecca schreef:
Vegan zus die een kitten heeft voor haar jongste blaag en dat dier moet maar vegan brok krijgen |o . Heb nog nooit een wilde kat op sojabonen zien kauwen bij wijze van


:x

Dat zoiets überhaupt bestaat :=

Ik zou de ingrediëntenlijst van zulke vegan kattenbrokken wel eens willen zien :+


Als je kijkt op www.vegavriend.nl vind je vegan katten en honden voer incl ingrediëntenlijst :')

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:01

Ik erger me nu dat er vegan kattenvoer enzo bestaat :')
Echt waarom willen mensen hun keuzes opdringen aan zij die niks te zeggen hebben :')
Alhoewel mijn kat dit niet zou pikken denk _O-

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:03

Inderdaadn neem dan geen vleeseter als huisdier :')

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:17

RoosDeG schreef:
Als je kijkt op http://www.vegavriend.nl vind je vegan katten en honden voer incl ingrediëntenlijst :')


+:)+ Thanks !

Kort samengevat : erwten en patatten met allerhande toevoegingen lijkt me. :+

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:21

Is dat echt een ding? := Arm dier.

Ugh die kou van vandaag. -O-

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:23

Dat mijn kitten bonnetje te pakken heeft gekregen en niet meer afstaat en als papiervernietiger te keer gaat. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:24

Citaat:
Hoevaak ik dit wel niet hoor ocer ****** dat ik haar niet waard ben omdat ik vegan ben en haar zo opvoed. Wordt ik moeh van. Veroordeel jouw ook niet toch omdat je vlees eet en geeft aan je beesten!


Geeft niveau van mijn zus wel aan :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:25

Dat mn ongesteldheid niet door zet, wel alle klachten maar nog steeds geen rooie monsters op bezoek. Het word erg vervelend want ben ondertussen zwaar prikkelbaar. >;) ~~}> _-:( :j

nicole_floor

Berichten: 3249
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:26

LukieBradley schreef:
Ik erger me nu dat er vegan kattenvoer enzo bestaat :')
Echt waarom willen mensen hun keuzes opdringen aan zij die niks te zeggen hebben :')
Alhoewel mijn kat dit niet zou pikken denk _O-

Jaa echt
Koop dan een konijn of een cavia. Die kun je lekker vegan voeren.