Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Castilja

Berichten: 2505
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:48

Thanks gurl! Ik ga eens loeren <<)

Malbec
Berichten: 1951
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:52

hagelslag schreef:
Gekke mensen die denken dat ze normaal zijn


En in een bubbel leven en denken dat hun asociale manier van leven de normale manier is.

hagelslag
Berichten: 9055
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:58

Benthhh schreef:
hagelslag schreef:
Gekke mensen die denken dat ze normaal zijn


En in een bubbel leven en denken dat hun asociale manier van leven de normale manier is.


Jij snapt mij

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:20

Dat ik echt constant verdrietig ben

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:00

Dat m'n handen niet warm willen worden..

VenoSnorlax

Berichten: 4526
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:10

Dierenactivisten op FB.. een slang in een glazen kooi is zielig die alles qua natuurlijk gedrag kan vertonen maar een retriever waar niet mee gewerkt word is dat niet zolang ie maar niet 24 uur in een bench zit..

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:02

Weer en mezelf zat zijn.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33815
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:14

Dat ik heel hard werk op mijn werk, 9,5 uur heel hard werken en geen tot weinig pauze. En dan een heel betoog aan kritiek over me heen krijgen. Vorige keer vonden ze het ook al stom dat ik het niet in 1 uur af kreeg en dat moest MAKKKKELIJK kunnen. Heb serieus constant de trap op en af gerend om het te redden. En dan red ik het nog niet.

Heb gister verdomme met een niet super combinatie die enorm veel aansturing nodig had een enorm goede omzet neergezet. Ik draai de drukste dag van de week voor ze (hun vrije dag). En ik doe enorm mijn best maar is niet genoeg.

Ga maar eens kijken of ik ergens anders kan werken waar ik op zondag kan werken. Krijg ik tenminste dubbel betaald. :o

Dit is ellende ding nummer 4 in dit weekend. Hiephoi huilend met wijn onder een fleecedeken op zondagavond.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 20:16

Aan dat ik het na mn paardendagje met les van Piet Bakker niet meer opwarm. Zelfs niet na een warme douche.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 20:40

Aan het stukje krokant van mn kipburger wat is blijven hangen in mn keel. Heel de tijd al zo'n naar gevoel alsof er nog wat hangt..

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 20:42

Jessica_1998 schreef:
Aan dat ik het na mn paardendagje met les van Piet Bakker niet meer opwarm. Zelfs niet na een warme douche.

Terwijl je dan toch flink aan het lopen bent geweest, toch?

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:06

oomens schreef:
Jessica_1998 schreef:
Aan dat ik het na mn paardendagje met les van Piet Bakker niet meer opwarm. Zelfs niet na een warme douche.

Terwijl je dan toch flink aan het lopen bent geweest, toch?


Klopt, Maar wel u de zeikregen haha

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:34

Aan mezelf... mijn vader is ernstig ziek en ik heb mijn kop in het zand gestoken. Mijn lieve, sterke en sportieve papa mag niet ziek zijn.

Morgen ga ik mijn rechten mbt. zorgverlof bespreken op het werk. Het zit me niet lekker en ik kan nu echt niet meer mijn kop in het zand steken.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:38

Sheehan schreef:
Dat ik echt constant verdrietig ben


:(:)

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:45

AmyII schreef:
Aan mezelf... mijn vader is ernstig ziek en ik heb mijn kop in het zand gestoken. Mijn lieve, sterke en sportieve papa mag niet ziek zijn.

Morgen ga ik mijn rechten mbt. zorgverlof bespreken op het werk. Het zit me niet lekker en ik kan nu echt niet meer mijn kop in het zand steken.

Sterkte. :(:)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:46

AmyII schreef:
Aan mezelf... mijn vader is ernstig ziek en ik heb mijn kop in het zand gestoken. Mijn lieve, sterke en sportieve papa mag niet ziek zijn.

Morgen ga ik mijn rechten mbt. zorgverlof bespreken op het werk. Het zit me niet lekker en ik kan nu echt niet meer mijn kop in het zand steken.


oliebol zeg! Wees een beetje lief voor jezelf :(:)

Hoop dat er een behandeling is voor je lieve pa en dat hij er weer bovenop komt!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:09

Wat me aanvliegt is dat ik me er lange tijd van gedistantieerd heb. Ik wilde en kon gewoon niet geloven dat mijn lieve papa ouder en zwakker werd/ is geworden.
En dat stoort me, ik heb niet ‘ingegrepen’ vanaf het moment dat het nodig was, maar nu pas... dat maakt mijn schuldgevoel alleen maar groter.
Morgen de opties bespreken, desnoods onbetaald verlof, als ik er maar kan zijn voor mijn lieve vader.

Mo_86

Berichten: 1244
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:13

AmyII schreef:
Wat me aanvliegt is dat ik me er lange tijd van gedistantieerd heb. Ik wilde en kon gewoon niet geloven dat mijn lieve papa ouder en zwakker werd/ is geworden.
En dat stoort me, ik heb niet ‘ingegrepen’ vanaf het moment dat het nodig was, maar nu pas... dat maakt mijn schuldgevoel alleen maar groter.
Morgen de opties bespreken, desnoods onbetaald verlof, als ik er maar kan zijn voor mijn lieve vader.


Wees niet te hard voor jezelf! Het zal zeker een manier zijn geweest om ermee te dealen, is heel logisch. Het zegt nu toch al genoeg dat je gaat kijken naar de opties. Ik lees in ieder geval heel veel liefde voor je vader! Daarbij kun je het toch niet meer veranderen hoe het is gelopen, je kunt je enkel op de toekomst richten. Heel veel sterkte in ieder geval! Ik weet hoe het voelt helaas en het is ruk.

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:20

AmyII schreef:
Wat me aanvliegt is dat ik me er lange tijd van gedistantieerd heb. Ik wilde en kon gewoon niet geloven dat mijn lieve papa ouder en zwakker werd/ is geworden.
En dat stoort me, ik heb niet ‘ingegrepen’ vanaf het moment dat het nodig was, maar nu pas... dat maakt mijn schuldgevoel alleen maar groter.
Morgen de opties bespreken, desnoods onbetaald verlof, als ik er maar kan zijn voor mijn lieve vader.

Compleet logisch, iedereen reageert anders in zo’n situatie. En das vantevoren (bijna) niet te voorspellen. Heel veel sterkte, hoop dat het gesprek morgen wat oplevert en je genoeg tijd krijgt om afscheid te nemen.
Mijn moeder zal zeer waarschijnlijke deze week overlijden. Wil er morgen nog naartoe maar heb mijn werk, de kinderen.. dus weet niet of dit gaat lukken. Maar ik heb al afscheid genomen, zij zal het ws niet meekrijgen als ik er morgen ben. En toch twijfel ik: nu kan het nog..

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:24

Heftig Marocje, wij zijn (gelukkig) nog lang niet op het punt van afscheid nemen (hoop ik). Heel veel sterkte :*

xPabloBokt

Berichten: 9431
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 22:39

Marocje schreef:
AmyII schreef:
Wat me aanvliegt is dat ik me er lange tijd van gedistantieerd heb. Ik wilde en kon gewoon niet geloven dat mijn lieve papa ouder en zwakker werd/ is geworden.
En dat stoort me, ik heb niet ‘ingegrepen’ vanaf het moment dat het nodig was, maar nu pas... dat maakt mijn schuldgevoel alleen maar groter.
Morgen de opties bespreken, desnoods onbetaald verlof, als ik er maar kan zijn voor mijn lieve vader.

Compleet logisch, iedereen reageert anders in zo’n situatie. En das vantevoren (bijna) niet te voorspellen. Heel veel sterkte, hoop dat het gesprek morgen wat oplevert en je genoeg tijd krijgt om afscheid te nemen.
Mijn moeder zal zeer waarschijnlijke deze week overlijden. Wil er morgen nog naartoe maar heb mijn werk, de kinderen.. dus weet niet of dit gaat lukken. Maar ik heb al afscheid genomen, zij zal het ws niet meekrijgen als ik er morgen ben. En toch twijfel ik: nu kan het nog..


Als je het nodig hebt voor jezelf: doen. Inderdaad wat je zegt: nu kan het nog..

Malbec
Berichten: 1951
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 23:16

hagelslag schreef:
Jij snapt mij


Nou, ik ben er oprecht blij mee dat ik hierin een mede-gedachtengangen heb! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 23:58

Net geplast en lig in bed en voel alweer drang om te gaan , negeren het is maar een fase :+

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 00:33

Sterkte Bokkers...
Aan dat in de tomatensoep van m'n schoonmoeder zoveel ui zat dat ik al sinds 17u met dikke opgeblazen scheetbuik zit.... Enorm veel lucht in m'n darmen...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 01:06

Dat ik al wekenlang in de nachten om het uur wakker word omdat ik geen adem krijg. Heb ook ergens een allergische reactie op en we willen het nog laten testen, maar druk druk druk...