Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:35

De manier waarop ik weer eens buiten de deur gezet ben.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 21:13

lenaa_tje schreef:
Tja je mag op school ook geen alcohol vrije wijn nuttigen. En het is natuurlijk provoceren. Je drinkt toch ook geen alcohol vrije wijn tijdens je werk lijkt mij.
Maar wie doet dat nu niet als je 15 bent, provoceren dan.
En ik wilde inderdaad graag naar huis :+ i.p.v. een gesprek over waarom dit niet oke is.

Alcoholvrij is alcoholvrij. Als het provoceren ook nog eens een reactie oproept, dan heeft het in ieder geval succes gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 21:25

Vandaag van 9 tot 4 naar presentaties moeten luisteren, was echt zooooo blij toen ik naar huis mocht.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 21:59

Dat ik mij heel erg eenzaam voel

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 22:07

Dat ik eigenlijk aan mijn profielwerkstuk moet werken maar ik zoo moe ben. En ik natuurlijk zo'n onmogelijk topic heb gekozen. Gelukkig is er genoeg te vinden, eigenlijk zelfs te veel. Misschien eerst maar gewoon wat bronnen zoeken. Ik heb maandag toch een gesprek met mn begeleider.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 22:12

De smalle weggetjes op Monte Baldo :=

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 22:13

Aan rokende mensen in attractie parken >;) . Echt van mij mogen ze het verbieden!

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 23:08

Dat ik vanmorgen iets stoms heb gezegd tegen iemand en daar de rest van de dag last van heb ^)

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 23:20

Lieszje schreef:
Sterkte Britta31 :(:)

Mijn ergenis is nog van gisteravond :+
Vorige week betrokken geweest in een ongeval met mijn vriends auto.
We kregen een vrachtwagen tree op de voorruit die via het dak weg schoot.

Gisteren dus te horen gekregen dat de auto economisch total loss is en de dagwaarde 250 euro is 8)7
Oke het is een cuore uit 1998, maar met maar 70.000 op de teller een prima auto.
En als je dan op internet kijkt wat er gevraagd wordt voor vergelijkbare auto's (met meer km's), vraag ik me dus echt af hoe ze op €250 komen.

Echt leuk om betrokken te zijn geweest in een ongeval, eerst een auto op je af te zien komen, daarna een tree ter hoogte van je vriends hoofd en daarna een vrachtwagen..

Oke, wij zijn er echt goed af gekomen en daar ben ik oprecht blij mee.
Maar mentaal beide al een flinke tik gekregen en nu is mijn vriend ook nog eens zijn goedrijdende auto kwijt (en een andere auto kopen is dus niet mogelijk voor hem).

Sorry nog een aardig verhaal geworden maar moest het even kwijt :+


Echt onwijs balen dit ja. Ooit meegemaakt terwijl ik de schuldige was: ‘tegenpartij’ was haar auto kwijt en kreeg maar iets van 450? Als het niet minder was: ze kon er iig geen andere auto voor halen..

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 06:15

Dat ik vannacht een stuk of 10 keer ben wakker geworden met het gevoel dat ik me verslapen had |(
Ben echt helemaal kapot nu, maar moet werken van 7 tot 17...

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 07:22

oomens schreef:
lenaa_tje schreef:
Tja je mag op school ook geen alcohol vrije wijn nuttigen. En het is natuurlijk provoceren. Je drinkt toch ook geen alcohol vrije wijn tijdens je werk lijkt mij.
Maar wie doet dat nu niet als je 15 bent, provoceren dan.
En ik wilde inderdaad graag naar huis :+ i.p.v. een gesprek over waarom dit niet oke is.

Alcoholvrij is alcoholvrij. Als het provoceren ook nog eens een reactie oproept, dan heeft het in ieder geval succes gehad.

Tuurlijk maar het idee van opvoeden is wel dat iets ook een reactie krijgt. Dus moeten ze weten dat iets niet kan en dat ze de fles moeten inleveren met een reden waarom. Ook als iets provoceren is. Dus als er iemand is bij wie het wel op het werk wordt geaccepteerd als ze aan de alcohol vrije wijn etc zitten. Daar bereiden we ze namelijk op voor.

Voor mij was het ingeval een ergernis dat ik mijn jas al aan had om naar huis te gaan en ik die dus weer uit kon doen. :')
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 21-09-19 07:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 07:26

Fireheart schreef:
Dat ik vannacht een stuk of 10 keer ben wakker geworden met het gevoel dat ik me verslapen had |(
Ben echt helemaal kapot nu, maar moet werken van 7 tot 17...

Succes! Hopelijk voel je,je in de loop van de dag beter.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 07:40

Aan mijn familie.

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 08:26

Aan die kloteduif die hier vlakbij slaapkamer mij vanochtend vroeg al wakker maakte.

LiannePuthzy

Berichten: 6995
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 08:46

Mijn broertje -:(- echt waar, zeur niet zo

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-19 09:48

Dat ik niet fatsoenlijk kan uitslapen. Vannacht rond 2 uur gaan slapen en nu al wakker met het gevoel dat het rond 11 uur was ofzo.. is het kwart voor 10.

Ugh

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:50

xPabloBokt schreef:
Dat ik niet fatsoenlijk kan uitslapen. Vannacht rond 2 uur gaan slapen en nu al wakker met het gevoel dat het rond 11 uur was ofzo.. is het kwart voor 10.

Ugh

Same here. Door hoesten etc. Pas ècht om 04.30 gaan slapen, om 09.15 zat ik alweer rechtop in bed... :=

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:52

Dat ik nu al vrij lang echt achterlijk droom over ons nieuw huis.
Hele indeling klopt nergens van in mijn droom

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-19 09:55

AmyII schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik niet fatsoenlijk kan uitslapen. Vannacht rond 2 uur gaan slapen en nu al wakker met het gevoel dat het rond 11 uur was ofzo.. is het kwart voor 10.

Ugh

Same here. Door hoesten etc. Pas ècht om 04.30 gaan slapen, om 09.15 zat ik alweer rechtop in bed... :=


En nu gaat er iemand zitten boren/zagen.. nog erger

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 10:26

Lieszje schreef:
Sterkte Britta31 :(:)

Mijn ergenis is nog van gisteravond :+
Vorige week betrokken geweest in een ongeval met mijn vriends auto.
We kregen een vrachtwagen tree op de voorruit die via het dak weg schoot.

Gisteren dus te horen gekregen dat de auto economisch total loss is en de dagwaarde 250 euro is 8)7
Oke het is een cuore uit 1998, maar met maar 70.000 op de teller een prima auto.
En als je dan op internet kijkt wat er gevraagd wordt voor vergelijkbare auto's (met meer km's), vraag ik me dus echt af hoe ze op €250 komen.

Echt leuk om betrokken te zijn geweest in een ongeval, eerst een auto op je af te zien komen, daarna een tree ter hoogte van je vriends hoofd en daarna een vrachtwagen..

Oke, wij zijn er echt goed af gekomen en daar ben ik oprecht blij mee.
Maar mentaal beide al een flinke tik gekregen en nu is mijn vriend ook nog eens zijn goedrijdende auto kwijt (en een andere auto kopen is dus niet mogelijk voor hem).

Sorry nog een aardig verhaal geworden maar moest het even kwijt :+

Oei :(:)
Ik rij zelf ook in zo'n cuore, en jullie zijn er dan goed vanaf gekomen zo te horen :oo Het zijn maar van die koekblikjes dan he :(


Even opgezocht voor je:
"Dagwaarde:
De dagwaarde van een auto wordt door een expert vastgesteld. Het bedrag moet overeenkomen met de prijs die voor een andere, zoveel mogelijk vergelijkbare auto betaald moet worden. Bij het vaststellen van de dagwaarde is onder meer van belang: leeftijd van de auto, staat van onderhoud, kilometerstand en gangbaarheid van het betreffende merk en type. Van het vastgestelde bedrag kan niet altijd een vergelijkbare auto worden gekocht. Dit komt doordat de dagwaarde en de verkoopprijs verschillen. Met name bij een oudere auto is het van belang om de expert informatie te geven over het onderhoud dat aan de auto is gepleegd. Bijvoorbeeld door de nota's te overleggen"

Helaas zijn cuores niet zo veel waard, zeker onze oudjes niet. De meesten zijn al zo verroest van onderen of hebben het motortje opgeblazen dat ze allang op de sloop staan :oo . Ik denk dat in dit geval model en leeftijd hebben meegespeeld voor het bedrag, al vind ik het weinig klinken met zo'n km stand erbij. Ik vermoed dat hij ook nog niet zo gigantisch verroest zal zijn als ik het zo hoor, dus ik ben even voor je gaan zoeken.
Ik heb dit gevonden:
"Ben je het niet eens met de dagwaarde die de autoverzekeraar hanteert? Probeer dit dan eerst te bespreken met de schade-expert. Vraag om uitleg en een onderbouwing van het expertiserapport. Kijk zelf naar verkoopprijzen van vergelijkbare auto’s en maak kopieën van bonnetjes van bijkomende kosten als bewijs dat de uitkering hoger moet zijn. Mocht dit nergens op uitkomen, dan kun je een contra-expert inschakelen."

Misschien zou je om verdere uitleg kunnen vragen, en zien of er meer uit te halen is? :)

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:43

Mijn eigen ergernis, mij is vandaag geen lekkere soep gegund #)

Ik had vanmorgen een pakje cup a soup uit de groentesoep verpakking gehaald. Er van uit gaande natuurlijk dat het groentesoep was. Blijkt dat het aspergesoep was. Gatver, alsof ik grond likte, zo ranzig _O-

Maar geen ramp! Een uurtje later zou ik thuis zijn, en daar hadden we nog wat kippensoep staan in de pan. Eet ik dat wel :j
Ik de soep opwarmen, inschenken, en zou lekker eten. Zit er verdikkeme een dooie vlieg in m'n soep |o
Erg jammer :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:14

Aan het ziek zijn, het is prachtig weer maar mijn lijf zegt mij dat ik beter op de bank kan blijven liggen met een dekentje en heel veel thee met honing moet drinken. Dus dat doe ik dan maar braaf. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:31

Boompje1985 schreef:
Aan het ziek zijn, het is prachtig weer maar mijn lijf zegt mij dat ik beter op de bank kan blijven liggen met een dekentje en heel veel thee met honing moet drinken. Dus dat doe ik dan maar braaf. :


Oh bah, niet leuk! Beterschap! Y;(

Ik erger me aan het geneuzel van sommige mensen; dat ze nog door de deur passen met hun opgeblazen ego. :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:38

Een of andere debiel die op zaterdag altijd met zijn bandje oefend in een gehorige studentencomplex. Sterf even lekker. En huur een studio. :=

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 14:58

Mijn scooter die al voor de derde keer stil staat |o