Na weer 500 pagina's aan ergernissen, irritaties, leed(vermaak), gegrien en gezeur is hier "Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3"
Deel 1: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?
Deel 2: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2
Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
_kajo_ schreef:Aan het online boekhoudprogramma. Me voorgenomen om tijdens m'n thuiswerk ochtend in alle rust iets grondig uit te zoeken ligt het eruit wegens onvoorzien onderhoud grrrr. Nu moet ik het morgen op kantoor doen en daar word ik om de haverklap gestoord door telefoon en collega's.
Inujojo schreef:Ik erger me momenteel aan het feit dat ik mijn vriend gisteren gezegd heb dat hij of de auto mag uitzuigen, of de badkamer schoonmaakt, of de berging uitmest. Drie keer raden wie er nu alsnog alledrie staat te doen met een zieke kop en anderhalf uur te gaan voor de familie aankomt die 10 dagen blijft logeren?
Daarnaast erger ik me aan mezelf dat ik als een debiel met een poetsdoek door het huis heen ga terwijl mijn familie dat echt niet voor mij doet als ik bij hun kom.
Ianrowan2009 schreef:Zojuist een auto voor mij gehad die 25 ging rijden waar je 50 mag. En dan ook nog eens meer de rem dan het gaspedaal gebruiken
Gebruikers op dit forum: Bluenote, brennie85, Compri, EmptyWords, Es_ther, GoogleAdsense, JoT, juval, laran, Laura_1986, noordje, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roihi, Seventeen, Zebrastreep en 50 bezoekers