). Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft en dé oplossing hiervoor heeft? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft en dé oplossing hiervoor heeft?
troi schreef:In alle eerlijkheid, als jij een erg goede neus hebt ga je het nooit 100% oplossen..
Dus ofwel je gaat het leren negeren ofwel je moet op zoek naar een andere vent..
heb ik over nagedacht maar toch geen optie.. Delphi schreef:Een stalletje bouwen voor je vriend![]()
![]()
Hier werkt mijn man niet in de varkenshouderij, maar hij rijdt wel mest (oa ook varkensmest). Als hij thuiskomt stinkt hij ook een uur in de wind. Kippenmest is ook al zo smerig. Hij kleed zich altijd buiten uit en dan gelijk douchen. Shampoo voor hair & body met menthol of tea tree shampoo werkt hier eigenlijk voldoende.
Is het dan echt aan zijn haren dat je het nog ruikt of aan zijn huid?
Zijn kleding was ik altijd in een aparte wasmachine voor werkkleding en paardenwasjes.

Je ruikt het dan niet meer. Enige nadeel is dat jullie dan samen nergens meer kunnen komen en zelf waarschijnlijk ook weinig bezoek krijgen.