Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
snorkel1986 schreef:Hier ook horren en idd blauwe lamp op de tijd schakelaar gaat savonds laat s nachts en smorgens vroeg effe aan en dat werkt vaak prima. ja we hebben ze nog wel maar vlieg vrij krijg je het ook niet op een boerderij
Bonnelover schreef:snorkel1986 schreef:Hier ook horren en idd blauwe lamp op de tijd schakelaar gaat savonds laat s nachts en smorgens vroeg effe aan en dat werkt vaak prima. ja we hebben ze nog wel maar vlieg vrij krijg je het ook niet op een boerderij
Welke blauwe lamp heb je, heb nl het idee dat daar nog wel verschil in zit qua werkzaamheid
Fleda schreef:Ik heb een spuitsysteem van FlyBusters in huis, ideaal! Amper tot geen vliegen meer in huis
Koekeroekus schreef:Fleda schreef:Ik heb een spuitsysteem van FlyBusters in huis, ideaal! Amper tot geen vliegen meer in huis
Deze heb ik idd ook sinds twee weken in huis staan. Plafond zag al zwart van de vliegen terwijl het nog niet eens echt warm is.
Sinds dat apparaat er is geen vlieg meer gezien! Zijn geld meer dan waard!
MissYvette4u schreef:- horgaas
- Blauwe lamp werkt heel goed![]()
- Elektrische vliegenmepper
- Een hond die graag vliegen vangt (en de lijkjes opraapt nadat ze kennis hebben gemaakt met de elektrische vliegenmepper)
- Bepaalde planten neerzetten (lavendel, citroen, munt ed)
- Virbac
@Snorkel1986; heb je die alleen een paar uur 's avonds en een paar uur 's ochtends aan staan, en de rest van de dag uit? Begrijp ik dat goed? Hoeft die niet de hele dag aan?
snorkel1986 schreef:MissYvette4u schreef:- horgaas
- Blauwe lamp werkt heel goed![]()
- Elektrische vliegenmepper
- Een hond die graag vliegen vangt (en de lijkjes opraapt nadat ze kennis hebben gemaakt met de elektrische vliegenmepper)
- Bepaalde planten neerzetten (lavendel, citroen, munt ed)
- Virbac
@Snorkel1986; heb je die alleen een paar uur 's avonds en een paar uur 's ochtends aan staan, en de rest van de dag uit? Begrijp ik dat goed? Hoeft die niet de hele dag aan?
Idd doe ik niet overdag vind ik het te licht om ze daar heen te trekken met dat hij savonds aan springt hoor je genoeg...
Dus van daar de tijdschakrlaar