Omdat ze niet tegen onze smakgeluiden kan moet de radio perse aan tijdens het avondeten.
Wat ik wil maakt niet uit, en ik kan je wel vertellen dat ik dat gekrijs en gedreun op de achtergrond geen pretje vind
Maar is dat nou normaal? Daarom de radio aan bij het avondeten?
Ik wil het gewoon graag hebben over vandaag en gisteren, maar dat maakt het avondeten meteen veel onpersoonlijker.
Ik heb het er al vaker over gehad met mijn moeder, maar zij wilt geen militaire opvoeding geven (zoals zij het noemt) en dat snap ik ook wel. Maar waarom moet ze dan steeds over mijn grenzen gaan en is omgekeerd absoluut not done?
Ik weet wel hoe ik me moet gedragen, en heb ook niet echt een probleem wat betreft laatst genoemde, maar ik snap het gewoon niet. En het maakt mijn leven er ook niet makkelijker op.
Steeds als ze thuis komt is het weer gezeur, en steeds heeft het iets met mij te maken, terwijl ik niet eens meer tegen haar praat
Ik kan haar vragen wat ik wil, maar ze doet nooit iets voor me. Andersom luister ik beter maar naar haar.
Ook met haar praten heeft 0 zin, ze slaat alles gewoon in de wind...
Ik weet niet zeker wat ik hier mee wil bereiken, misschien dat jullie advies mij kan helpen?
Alvast bedankt
Ik weet iig niet zo goed meer wat ik er mee aan moet...
Mijn moeder zegt al jaren: Over een paar jaar is het over, maar in de tussentijd zijn die paar jaar al meerdere malen verstreken.