Dat ene genante moment...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fennee
Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-08-11
Woonplaats: Provincie Drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:22

LukieBradley schreef:
Ben ik de enige die die van Bk niet snapt :')

Iets met tweede wereldoorlog en treinen..

Hele topic net in 1x doorgelezen en oooh wat zijn sommige van jullie een ster in genant zijn :+
Van mezelf kan ik zo even niks bedenken, dus ik kruip weer in het meeleeshoekje.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:25

Oja 8)7

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:29

Bk, oh dat zou ik gezegd kunnen hebben. Ik heb ook totaal geen filter. En zelf Duits bloed dus ja. _O-

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:37

LukieBradley schreef:
Ben ik de enige die die van Bk niet snapt :')


Duitsers die heel veel joden in een trein stapelen om ze naar een concentratie kamp brengen.

Suzanne F.

Berichten: 49407
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:44

Die van de vriend van BK kan echt niet. Dat is inderdaad gênant maar niet grappig gênant.
Ik zou enorm plaatsvervangende schaamte hebben.

black_kelpie

Berichten: 7853
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:44

MarlindeRooz schreef:
Bk, oh dat zou ik gezegd kunnen hebben. Ik heb ook totaal geen filter. En zelf Duits bloed dus ja. _O-

Ik zal wel een vreselijk mens zijn, maar ik vind het echt heel grappig. Hij moest nog een uur in die trein zitten :=

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:52

Ik vind hem ook erg hilarisch sorry

Fennee
Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-08-11
Woonplaats: Provincie Drenthe.

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:57

Ik moest stiekem ook wel lachen toen ik het las, ondanks dat het zooo fout is. Maar ik zou ‘t er zelf ook zo uit kunnen flappen. Vooral als je onverwachts ‘gestoord’ wordt :+

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:08

Anne_GTI schreef:
In een vorig leven werkte ik bij een bank. Onder het bureau zat een overvalknop. In een elegante draai met mijn stoel zwier ik met mijn knie vol tegen dat kastje met die knop. In een reflex vang ik het kastje wat ik dus vakkundig van het bureau gesloopt had op en grijp vol in die overvalknop.
Alarm geactiveerd... en dan met hartslag 200 naar je baas terwijl je de sirenes buiten aan hoort komen en je collega's nog niks in de gaten hebben....

Politie was er binnen een minuut en halve binnenstad afgezet.
_O- :oo


Ohhhh zo'n verhaal heb ik ook, niet van mijzelf.
Wegens ruimtegebrek zaten wij in een nieuw leegstaand kantoor kamertje (wat achteraf een geldtelkamer was geweest) Bij ons zat er een overvalsknop naast het lichtknopje bij de deur (was een plaatje met twee gaten, met daarin twee buttons), niemand wist waar de knop voor was, maar ook nooit op gedrukt.
We hadden allemaal niet gemerkt dat onze nieuwe collega wat liep te rommelen bij de deur, tot 10 minuten later ineens de deur open vliegt en de baas met een rood hoofd van woede in de deur opening staat, met in zijn kielzocht een stuk of 6 agenten in kogelvrije vesten. Die nieuwe collega was op dat moment juist even naar het toilet en wij hadden allemaal echt zoiets van :?

Komt later die nieuwe terug, dus wij vragen of hij.... ''Oh was dat knopje daar voor'' :o

MathenoJarig

Berichten: 7954
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:22

SANEX schreef:
Van de week bij de benzinepomp,de pomp aan de kant waar het klepje van de tank zit was bezet, er stond nog eentje bij het gas en eentje stond gewoon geparkeerd aan de andere kant. Ik had geen zin om te draaien en tussen de geparkeerde auto en de gasauto te gaan manouvreren aan de andere kant dus moest wachten op mijn voorganger. Ik had haast, mijn voorganger niet... die nam alle tijd voor het tanken, het pakken van zn pasje, heel rustig de tankshop inlopen etc :roll: Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen :x Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.

Voorganger rijdt éindelijk weg en ik pleur mn auto naast de pomp, stap uit, en kom tot de ontdekking dat m'n brandstofklep aan de andere kant van de auto zit! Ohja, is ook zo, ik heb 'm ook nog maar een half jaar dus daar ben ik nog niet aan gewend, bij mn vorige auto zat 'ie toch echt aan de bestuurderskant O:) Mn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende... :+ :o


Oh, ik tank wel vaker op die manier. Als er geen andere vrij is. De slang is lang genoeg om er omheen te kunnen hoor.

Utixo

Berichten: 6605
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:26

Ik heb echt hardop gelachen om de opmerking van de vriend van BK. Ben ik nu ook gênant?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:33

Ik kan het echt op geen enkele manier grappig vinden alleszins.

Cowboy55
Berichten: 8520
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:55

Elvirawortel schreef:
Ik vind hem ook erg hilarisch sorry


Net als het spandoek tijdens de wedstrijd in en tegen Duitsland op het EK voetbal 1988:

Oma ik heb je fiets gevonden!

_O-

xRoossie95

Berichten: 1384
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 15:47

Mijn zus ook op vakantie toen ze nog heel jong was.. Ze was op haar fietsje naar de speeltuin en had die tegen het hek gezet, er was ook nog een Duits jongetje aan het spelen en die stond in de buurt van haar fiets. Ze was nogal verlegen dus terug naar mijn tante gelopen die met veel wijzen naar die jongen, zei dat ze gewoon lekker moest gaan spelen daar / met hem. Dus zij loopt terug naar dat jongetje en zegt heel hard; MIJN FIETS :') :') :') :') :') :')

Dus het leek ook net voor omstanders of mijn tante had gewezen dat ze dat even moest gaan zeggen :') We gaan er nog steeds minstens 1 keer per jaar stuk om

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 17:33

Gisteren, fietstocht met school (driedaagse) en ik moest halverwege plassen :Y) hele groep van 50 man opgehouden terwijl ik in de bosjes zat :') en dan de jongens (ben wel goed bevriend met ze) “WE ZIJN TROTS OP JE B! WILDPLASSEN ALS EEN ECHTE VENT!”

_O-

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 17:41

Nou ik had gisteren iets.
Ik was mijn boodschappen aan het afrekenen. Ik was nog niet klaar met mijn boodschappen opruimen dus de boodschappen van de meneer achter me kwamen al bij die van mij.. Ik haalde gauw mijn spullen weg en ik had zo'n voorgebakken stokbrood met kruidenboter die ik blijkbaar al in gepakt.. meneer achter mij dus ook maar dat wist ik niet :o
Met als gevolg dat ik doodleuk zijn stokbrood pak en weg liep.
Toen kwam ie toch maar even achter me aan, ik in eerste instantie nog verdedigen dat ik deze had gekocht. Kijk in mijn tas, en ja hoor al ingepakt.
Meneer kende geen Nederlands dus ik moest in mijn beste Engels duidelijk maken dat ik toch echt niet probeerde zijn stokbrood te stelen.
Ik schaamde me dood :+

Walkure

Berichten: 1397
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:43

Hahahhaa ik vermaak me enorm met al deze reacties van jullie! Heerlijk, hier kan een boek van geschreven worden. :')

De enige die even bij mij naar binnen komt:

- Op het MBO kregen we een les in verzorging van schapen. Na de theorie moesten we de schappen naar binnen begeleiden zodat we ze in de stal verder konden leren hanteren en whatever we gingen doen. Het plan voor het naar binnen brengen van de schapen was als volgt: 2 gooiden het hek open, 2 rammelden met de voerbak en liepen richting stal. De rest (stuk of 5/6) vormde een muur zodat ze niet voorbij de staldeur zouden lopen maar er in. Ik stond in de rij die als muur moesten dienen maar ben niet zo groot.

Toen kwamen de schapen aangerend, veel gingen gelijk naar binnen maar een schaap besloot zijn gok te wagen en stormde recht op me af. Maar in plaats van dat hij langs me rende of me aan de kant gooide, rent hij tussen mijn benen door, hij was daar echter iets te groot voor. Gevolg = ik zit achterstevoren op een rennend schaap. Ik kon me er gelukkig vrij snel vanaf duwen maar leraar/schapenboer heeft zich helemaal rotgelachen, ik denk dat als het gefilmd was het terecht had gekund bij een funny home videos programma.

Nala

Berichten: 8203
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:14

Ik ben vandaag voor het eerst sinds jaren van een paard "gevallen". Ik was zonder zadel op buitenrit geweest en wou eenmaal terug op stal afstappen. Alleen gingen mijn bovenlichaam en benen tegelijk dezelfde kant op... Gevolg: plat op m'n rug, paard stond me echt heel stom aan te kijken :')

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:17

Afgelopen zomer tijdens de vierdaagse van Nijmegen.... Geloof dat het dag 1 was op een stuk zonder publiek. Vanaf achter komt er een peloton Amerikaanse militairen aan met zo'n klein boxje waardoor wij allemaal konden meegenieten met hun playlist.
Ik hoor dat de Vengaboys met 'boom, boom, boom, boom!' gedraaid wordt een begin heerlijk mee te zingen samen met mijn wandelvriendin! De militairen die ons passeerden, keken toch enigszins verrast. Een tien bedacht ik me wat ik vrolijk aan het mee blèren was! O, de tranen liepen over mijn wangen van het lachen! Mijn maatje had eerst niet eens door waarom ik zoo hard moest lachen!
Ach, bracht wel wat ontspanning op een wat saai en stiller stuk!

Sanniejtjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:33

Esirene schreef:
Hahahhaa ik vermaak me enorm met al deze reacties van jullie! Heerlijk, hier kan een boek van geschreven worden. :')

De enige die even bij mij naar binnen komt:

- Op het MBO kregen we een les in verzorging van schapen. Na de theorie moesten we de schappen naar binnen begeleiden zodat we ze in de stal verder konden leren hanteren en whatever we gingen doen. Het plan voor het naar binnen brengen van de schapen was als volgt: 2 gooiden het hek open, 2 rammelden met de voerbak en liepen richting stal. De rest (stuk of 5/6) vormde een muur zodat ze niet voorbij de staldeur zouden lopen maar er in. Ik stond in de rij die als muur moesten dienen maar ben niet zo groot.

Toen kwamen de schapen aangerend, veel gingen gelijk naar binnen maar een schaap besloot zijn gok te wagen en stormde recht op me af. Maar in plaats van dat hij langs me rende of me aan de kant gooide, rent hij tussen mijn benen door, hij was daar echter iets te groot voor. Gevolg = ik zit achterstevoren op een rennend schaap. Ik kon me er gelukkig vrij snel vanaf duwen maar leraar/schapenboer heeft zich helemaal rotgelachen, ik denk dat als het gefilmd was het terecht had gekund bij een funny home videos programma.


Geweldig :')

Zo had ik ook ooit iets tijdens praktijk lessen. Moesten de gezondheid van wat geiten beoordelen en die gingen ik en een vriendin wel even halen. Met een emmer voer de wei in en de rest stond bij de ingang van de schuur.

Wat ons even niet gezegd was dat er dus ook Schotse Hooglanders stonden, en toen wij midden in het land stonden kwamen die even achter de bomen vandaan gestormt *\o/*
Geloof me we konden ineens heel hard rennen :D

x_Nadia

Berichten: 1372
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:35

Esirene schreef:
Hahahhaa ik vermaak me enorm met al deze reacties van jullie! Heerlijk, hier kan een boek van geschreven worden. :')

De enige die even bij mij naar binnen komt:

- Op het MBO kregen we een les in verzorging van schapen. Na de theorie moesten we de schappen naar binnen begeleiden zodat we ze in de stal verder konden leren hanteren en whatever we gingen doen. Het plan voor het naar binnen brengen van de schapen was als volgt: 2 gooiden het hek open, 2 rammelden met de voerbak en liepen richting stal. De rest (stuk of 5/6) vormde een muur zodat ze niet voorbij de staldeur zouden lopen maar er in. Ik stond in de rij die als muur moesten dienen maar ben niet zo groot.

Toen kwamen de schapen aangerend, veel gingen gelijk naar binnen maar een schaap besloot zijn gok te wagen en stormde recht op me af. Maar in plaats van dat hij langs me rende of me aan de kant gooide, rent hij tussen mijn benen door, hij was daar echter iets te groot voor. Gevolg = ik zit achterstevoren op een rennend schaap. Ik kon me er gelukkig vrij snel vanaf duwen maar leraar/schapenboer heeft zich helemaal rotgelachen, ik denk dat als het gefilmd was het terecht had gekund bij een funny home videos programma.


Ik ben een beelddenker en ik zie het voor mij, ik moest gaan zitten omdat ik bijna omviel van het lachen :') :')

Anoniem

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:15

Er was een vrij gelovige buitenlander bij ons en ik had afgesproken met een vriendin, een gewone vriendin wel te verstaan. mijn moeder is niet zo goed in Engels, maar zij zou mijn vriendin wel even aan die man voorstellen. Dus zij zo: This is Elvira her girlfriend. Schaamde me doooood

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:37

- Van mijn pony afstappen en op een krukje gaan staan wat er nog stond..
Vervolgens plat op min muil gaan en en pony (die altijd wacht op me) kijkt me een keer aan en loopt zo naar zijn stal. :')
Dit hoor ik nu nog wel eens op stal, aangezien er uiteraard een aantal mensen waren.

- sexy time hebben met mijn vriend (nu man) en zijn vader zou niet thuis zijn.
Wij gezellig bezig, loopt mijn schoonvader zo binnen met het avond eten :x
En dit is nog een aantal keer gebeurd :o

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 21:41

Esirene schreef:
Hahahhaa ik vermaak me enorm met al deze reacties van jullie! Heerlijk, hier kan een boek van geschreven worden. :')

De enige die even bij mij naar binnen komt:

- Op het MBO kregen we een les in verzorging van schapen. Na de theorie moesten we de schappen naar binnen begeleiden zodat we ze in de stal verder konden leren hanteren en whatever we gingen doen. Het plan voor het naar binnen brengen van de schapen was als volgt: 2 gooiden het hek open, 2 rammelden met de voerbak en liepen richting stal. De rest (stuk of 5/6) vormde een muur zodat ze niet voorbij de staldeur zouden lopen maar er in. Ik stond in de rij die als muur moesten dienen maar ben niet zo groot.

Toen kwamen de schapen aangerend, veel gingen gelijk naar binnen maar een schaap besloot zijn gok te wagen en stormde recht op me af. Maar in plaats van dat hij langs me rende of me aan de kant gooide, rent hij tussen mijn benen door, hij was daar echter iets te groot voor. Gevolg = ik zit achterstevoren op een rennend schaap. Ik kon me er gelukkig vrij snel vanaf duwen maar leraar/schapenboer heeft zich helemaal rotgelachen, ik denk dat als het gefilmd was het terecht had gekund bij een funny home videos programma.


Hahahahaha :')

En ik moest ook lachen om die van BK hoor. Vind het wel adrem gevonden van hem :=

Ik weet er nog eentje van een collega van mij. We waren samen aan het werk op de buitenschoolse opvang en er waren nog twee kinderen. Ze waren een beetje aan het klieren en verstopten zich steeds, en op een gegeven moment dacht mijn collega dat ze in de wc zaten. Dus zij trekt de deur open HA DAAR ZIJN JULLIE!
Alleen waren het niet die kinderen, maar de schoonmaakster die de deur vergeten was op slot te draaien.
Ik heb gehuild van het lachen. Nog steeds als we het er weer over hebben :')

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 22:18

De pizza bezorger kwam hier weer eens en normaal doe ik iDeal maar nu had ik contant aangeklikt.
Pak de pizza aan en knal zo de deur dicht :')
Arme bezorger :')
Heb hem wel netjes betaald hoor, ze kennen mij daar heel goed omdat ze ook bij mijn werk spullen halen dus ik stond aardig voor banketstaaf en kon daarna nog een berichtje verwachten _O-