Dat ene genante moment...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FennyPower

Berichten: 1488
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:08

Vandaag nog een aantal gênante momenten mee gemaakt.
Echt gewoon ronduit een flut dag gewoon... Het regent de hele dag, heb mij 1x zeiknat moeten laten regenen.
Dus voor ik naar werk ga trek ik toch maar een regenpak aan.. en regenpakken haaaaat ik enorm..
Is het de hele tijd droog geweest net buiten mijn wijk... Voor niks dat ding aangedaan blijf je midden in de stad ook nog eens haken achter je zadel met de jas voor een stoplicht.
Op dat moment kon ik wel vloeken omdat ik niet los kwam en die auto's naast mij aan de stoplicht misschien stiekem heel hard moesten lachen :o Nu stiekem achteraf lach ik er wel om maar jeetje wat is dat gênant als mensen het zien..

Eenmaal op werk beetje chagrijnig nog op het gebeuren van mijn regenpak dus was blij dat dat rot ding uit mocht.
Thuis kon ik met schoenen in mijn broek stappen, maar eruit stappen ging wat met struggles.
Het was vooral heeeeel gênant dat juist die ene persoon langs moest lopen terwijl je net je regenbroek omlaag trekt :o en je na die tijd staat te struggelen om te blijven staan :")
Ik zie me nu nog steeds staan..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:33

Je ex opbellen omdat hij een tinderprofiel heeft wat niet klopt. Nou klopten er 3 dingen niet volgens mij. Maar goed, ik dacht even vragen hoe dat zit. := We zijn btw gewoon on speaking terms.

Heb al maaanden in mijn hoofd dat hij 24 is, en hij is dus 25. _O- Wel even 3 jaar een relatie mee gehad en ik weet ook echt zijn geboortedatum wel. _O-

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:39

MarlindeRooz schreef:
Je ex opbellen omdat hij een tinderprofiel heeft wat niet klopt. Nou klopten er 3 dingen niet volgens mij. Maar goed, ik dacht even vragen hoe dat zit. := We zijn btw gewoon on speaking terms.

Heb al maaanden in mijn hoofd dat hij 24 is, en hij is dus 25. _O- Wel even 3 jaar een relatie mee gehad en ik weet ook echt zijn geboortedatum wel. _O-


Awkward :')

Majabeestje
Berichten: 3830
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:21

Op de middelbare school, ik zat vooraan in de klas naast mijn klasgenootje. We hadden aardrijkskunde van een leraar die wat scheel keek.
Op een gegeven moment was hij zo klaar met het melige gedoe en werd vet boos op mijn klasgenootje. Dus ik een beetje gniffelen en hij werd bozer en bozer.. Je raadt het al, hij keek mij aan.. :') Had het serieus niet door. Schaamde me dood.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:24

Majabeestje schreef:
Op de middelbare school, ik zat vooraan in de klas naast mijn klasgenootje. We hadden aardrijkskunde van een leraar die wat scheel keek.
Op een gegeven moment was hij zo klaar met het melige gedoe en werd vet boos op mijn klasgenootje. Dus ik een beetje gniffelen en hij werd bozer en bozer.. Je raadt het al, hij keek mij aan.. :') Had het serieus niet door. Schaamde me dood.

Herkenbaar. _O-

Alleen was die leraar CKV echt een viezerd. En was het meer van naar wiens tieten kijkt hij. En is het dan de linker of rechtertiet.

Mondy

Berichten: 11883
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:30

Oh wat een geweldig topic... je hebt me bij een aantal op kunnen vegen :')

Wat van mijzelf:

Wat jaren terug met mn ouders en zusje een dagje a'dam. Ik zou vrij kort daarna een operatie hebben en wilde bij een tattooshop een plastic navelpiercing halen. Zo'n zwangerschap piercing, zodat ik die niet uit hoefde te doen.

Ik sta te vertellen dat ik dus vanwege een operatie zo'n piercing zoek ...vraagt de dame achter de balie: "Bent u zwaar?"
Ik vroeg me echt af wtf dat nou weer voor stomme vraag was. Ik was toen niet dun maar ook niet dik... dus met een gezicht wat schijnbaar vol walging stond gezegd..."Nee niet echt". (Want wat moet je anders zeggen.... ze ziet me toch zelf en nee geen maatje 36).
Dr dame verschiet van kleur... kijkt zenuwachtig van mij naar de rest van de fam heen en weer en raffelt dr verhaaltje over t eventueel inkorten van de piercing af.
Eenmaal buiten schatert de rest het uit terwijl ik nog perplex ben van de rare vraag...

Wat blijkt. De dame vroeg of ik zwanger was (zo niet dan kan je de piercing inkorten)........
Die dacht waarschijnlijk dat ze per ongeluk iets verklapt had. :(:)


Of ergens mn scheen tegen stoten (stoten is een understatement.... proberen die in 2 te breken leek er meer op) en naar de huisartsenpost bij ziekenhuis moeten.
Daar te horen krijgen dat ze mn andere been wilde zien om te vergelijken hoe dik ie is en hoe t er normaal uit ziet.
Het gezicht van haar toen mn andere been meer blauw en zwart was van een valpartij met de fiets iets daarvoor..... :D

Meer gênant voor een collega... Maar mijn reactie wellicht ook..
Normaal als iemand zich pijn doet kan ik aardig mn lachen inhouden als t grappig is.
Tot mn collega van de wc terugkomt terwijl we broodjes halen bij de Subway en dus even mist dat er een glazen deur zit.
Hij loopt met een vlotte pas mijn kant op om zonder ook maar af te remmen VOL tegen die deur te lopen. Godzijdank bleef dat ding heel... sterker nog zijn hele silhouet zat als afdruk op die deur. Na die milliseconde dat ik zag dat ie niet ernstig gewond was door een kapotte deur begin ik hysterisch te lachen _O-
De medewerkers wilden zo graag meedoen maar hadden t fatsoen om even te wachten tot ie met een heeeeeel zuinig lachje zich bij me gevoegd had. Nadat ie de opmerking maakt dat ie een snee in zn neus heeft kan je me helemaal wegdragen.
Heb de hele weg van Adam naar den helder zitten schateren.... terwijl ik me altijd netjes kan beheersen en juist eerst check of iemand pijn heeft :')

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 00:00

Oja ik had een client die altijd nogal grappig deed, kon aardig met hem overweg. de man was zwaar suikerpatient en had nog maar 1 been.
Op een dag was hij wat minder gezellig en zei ik zonder na te denken: zo, met het verkeerde been uit bed gestapt? :o

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 00:05

In een vorig leven werkte ik bij een bank. Onder het bureau zat een overvalknop. In een elegante draai met mijn stoel zwier ik met mijn knie vol tegen dat kastje met die knop. In een reflex vang ik het kastje wat ik dus vakkundig van het bureau gesloopt had op en grijp vol in die overvalknop.
Alarm geactiveerd... en dan met hartslag 200 naar je baas terwijl je de sirenes buiten aan hoort komen en je collega's nog niks in de gaten hebben....

Politie was er binnen een minuut en halve binnenstad afgezet.
_O- :oo

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 00:14

WesternWay schreef:
Oja ik had een client die altijd nogal grappig deed, kon aardig met hem overweg. de man was zwaar suikerpatient en had nog maar 1 been.
Op een dag was hij wat minder gezellig en zei ik zonder na te denken: zo, met het verkeerde been uit bed gestapt? :o


Wij hadden een paar weken geleden vrienden mee op de wagen en reden door het bos toen we een paar super chagrijnige mensen tegenkwamen. Zei de vriend ook "zeker met het verkeerde been uit bed gestapt" en schoot meteen in de lach want hij heeft ook nog maar één been.

Xyris

Berichten: 9451
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-19 00:17

Anne_GTI schreef:
In een vorig leven werkte ik bij een bank. Onder het bureau zat een overvalknop. In een elegante draai met mijn stoel zwier ik met mijn knie vol tegen dat kastje met die knop. In een reflex vang ik het kastje wat ik dus vakkundig van het bureau gesloopt had op en grijp vol in die overvalknop.
Alarm geactiveerd... en dan met hartslag 200 naar je baas terwijl je de sirenes buiten aan hoort komen en je collega's nog niks in de gaten hebben....

Politie was er binnen een minuut en halve binnenstad afgezet.
_O- :oo


Oh vandaar ben je overal en nergens :') ik denk dat jij wel het ergste bent van ons allemaal _O-

Lieszje
Berichten: 7185
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 00:44

Geweldig topic dit :')

Mijn ex was een beetje een moederskindje en zei één keer tegen hem dat hij eens ballen moest kweken.
Alleen mijn ex had nog maar één bal omdat hij een tumor heeft gehad.
Die opmerking waardeerde hij niet zo, ik was het eerlijk gezegd even vergeten :+

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 03:24

…dat je je tand vergeten bent
Beetje voorgeschiedenis: toen ik een jaar of 16 was, heeft een vriendinnetje per ongeluk een voortand uit mijn mond geslagen (met een zadel, of all things). Tand, wortel, alles was aan gort, dus ik kreeg een implantaat. Die moest 6 maanden 'vastgroeien' voor er een tand op geplaatst kon worden, dus ik kreeg een halfjaar een plaatje met 1 tand eraan, die ik dan als een soort losse beugel in kon doen. Enige probleem was; ik kon daar niet mee eten, dus thuis deed ik het ding uit om te eten en op school at ik gewoon niet.
Op een goede morgen wandelde ik de school in, lachte eens vriendelijk naar de concierge die mij zeer verschrikt aankeek. Nog wat mensen gedag gezegd tot ik naast een vriendin in het lokaal neer plofte net op het moment dat de les begon. Zij paniekerig fluisteren: je tand, je tand!!! Toen realiseerde ik mij pas dat ik smorgens na het ontbijt vergeten was het plaatje in te doen en dus met een gapend gat rondliep :+

…dat je in het postkantoor gebaart naar de mevrouw met een grote doos in haar handen van "ga maar hoor, u was eerst" en vervolgens het baliepersoneel in een stuip hebt liggen. Mevrouw bleek op het postkantoor te werken en bezig te zijn met de voorraad…

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 03:30

O dat van dat alarm! Ik heb een tijd in een grote winkel gewerkt. Je mocht niet alleen openen dus stond altijd samen met de man van de poetsdienst. Deuren open, alarm af en hij gaat zijn ding doen en ik het mijne. Bij het openen van de kluis activeerde ik per ongeluk het stil alarm. Met 4 minuten ook verschillende combi’s ter plaatse, voor en achter de winkel! Alles werd hermetisch afgesloten. Vervolgens werd ik door de politie minutenlang ondervraagd of ik ok was en durfde vrijuit praten :')

Mijn man wou zijn broer en mij uitnodigen voor een etentje. Hij had bij een sushitent gereserveerd waar we wel eens met zijn neef gingen. Bekende zaak dus bij aankomst zat het propvol. Wij onze naam zeggen. Verwarring. Naam werd opnieuw gevraagd en nog eens, wij het uitspellen. Mijn man mompelt altijd dus vind het best sneu voor het restaurant. Na drie keer de naam volledig spellen werd er nerveus breed geglimlacht en werd er uit het niets een tafeltje tevoorschijn getoverd. We konden plaatsnemen in een hoekje midden op een looppad, niet zo praktisch. Maar goed wij zitten en drankjes bestellen.
Vervolgens gaat mijn man zijn telefoon. Ja het was het sushirestaurant om te vragen of we nog komen? Wij zien aan de kassa de dame met de telefoon in de hand! Mijn man antwoordt verbaasd: we zijn er al.
Er volgen duizend awkward excuses en veel plezier. Najaa best slordig eerst onze reservatie niet vinden en dan nog niet doorhebben dat we er al zijn... maar goed we hebben lekker gegeten en zijn aardig bediend.

Achteraf wandelen we naar huis en plots hoor ik mijn man: uh-oh %)
We stonden voor een ander sushirestaurant. Bleek hij dus daar gereserveerd te hebben ...

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:27

Over ziekenhuizen gesproken. Ik moest een keer bloedprikken en was super zenuwachtig dus zat daar half te huilen. Verpleegster was super lief voor me, tot ik mijn mouw van mijn trui omhoog deed en ze zag dat ik helemaal vol met tattoo's zit. Toen werd ik wel even keihard uitgelachen :))

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:45

Hmm alarmen... Heb op mijn werk ook al een keer of wat het groot alarm laten afgaan :')

Ik zag een jong konijntje in een oude rattenval val gaan en moest dat diertje natuurlijk gaan redden. Niet er over nadenkend gewoon de branddeur waardoor ik het zag gebeuren openen: WHIIIIIIIIIIIIWHIIIIIIIIIIIIIWHIIIIIIIIIIIIII. Vervolgens wordt ik intelligent aangekeken door het konijntje dat er al weer uitgehopst was. Deed ie wss wel vaker.
Soms heb ik weekenddienst en moet ik wel eens wat klaarzetten voor practica van de komende week.
Maar een ander onderdeel van mijn werk is met honden, dus ik heb oordopjes in. Daarmee kan ik prima bellen etc, maar het haalt wel een hoop weg. Ik doe ze vaak niet uit als ik even wat klaar moet zetten. Ik in het lokaal aan het scharrelen, maar die staan normaal onder alarm. Nu gaf het lichtje aan dat het alarm uit stond, ik met mijn goede gedrag alles rustig klaar zetten. Bleek het op stil alarm te zijn. Weet je hoe ongelofelijk de pleuris je je schrikt als je met je oordoppen in rustig iets aan het doen bent en er iemand op je schouder tikt :')
Een andere keer dacht ik er wel keurig aan dat er alarm op stond, maar dacht ik dat ik wel de deur kon openen en van binnen het lokaal naar security bellen... :') De sirene zat net voor het lokaal, daar kwam ik niet over heen }:0

gerlindie

Berichten: 4654
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:48

Sheehan schreef:
Over ziekenhuizen gesproken. Ik moest een keer bloedprikken en was super zenuwachtig dus zat daar half te huilen. Verpleegster was super lief voor me, tot ik mijn mouw van mijn trui omhoog deed en ze zag dat ik helemaal vol met tattoo's zit. Toen werd ik wel even keihard uitgelachen :))


:')
Deze zie ik helemaal voor me _O-

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:49

Ik was een keer een kwartier te laat voor de les van een hbo opleiding. Had mij verslapen en was na een uur reizen met de trein nog steeds niet helemaal wakker. Ik kom het lokaal binnen en de docent zegt "welkom". Op de automatische piloot zeg ik hetzelfde terug en de hele klas lag dubbel :+

En een snowboard verhaal. We gingen met de gymklas van de middelbare school naar een sneeuwbaan.
Het eerste groepje ging halverwege de helling staan en ik zat in het tweede groepje die daar schuinboven stond.
Mijn eerste keer naar beneden en ik snowboard zo tegen mijn gymdocent aan :o

verootjoo
Berichten: 35670
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:31

Sheehan schreef:
Over ziekenhuizen gesproken. Ik moest een keer bloedprikken en was super zenuwachtig dus zat daar half te huilen. Verpleegster was super lief voor me, tot ik mijn mouw van mijn trui omhoog deed en ze zag dat ik helemaal vol met tattoo's zit. Toen werd ik wel even keihard uitgelachen :))


Daar snap ik ook niks van :')
Bloedprikken vind ik een eitje, maar ik peins er niet over om een tattoo te nemen, doodeng :=

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:36

verootjoo schreef:
Sheehan schreef:
Over ziekenhuizen gesproken. Ik moest een keer bloedprikken en was super zenuwachtig dus zat daar half te huilen. Verpleegster was super lief voor me, tot ik mijn mouw van mijn trui omhoog deed en ze zag dat ik helemaal vol met tattoo's zit. Toen werd ik wel even keihard uitgelachen :))


Daar snap ik ook niks van :')
Bloedprikken vind ik een eitje, maar ik peins er niet over om een tattoo te nemen, doodeng :=

Het is écht heel anders :D Ik ben bloeddonor en heb net mijn eerste tattoo laten zetten. Het idee dat iemand iets van je afneemt (bloed) is echt anders dan als iemand (aardig oppervlakkig) een kunstwerkje op je lichaam maakt. De pijn maakt dan niet zo heel veel uit.

black_kelpie

Berichten: 7855
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 11:11

Mijn vriend is er zo eentje die nogal eens reageert voordat hij goed en wel over die reactie heeft nagedacht.

In de trein naar school zat hij half slapend, noise cancelling koptelefoon op, rugzak op de stoel naast hem. Bij een halte werd het ineens drukker, maar dat had hij niet echt door, tot hij op zijn schouder getikt werd. Koptelefoon af en terwijl hij aanstalten maakt om die rugzak van de stoel te pakken zodat mevrouw kon gaan zitten wordt hem met een zwaar Duits accent toegebeten dat ze zo niet kan zitten, te weinig ruimte. Waarop mijn vriend reageert dat zij het toch niet zo nauw nemen met ruimte in de trein? Uiteraard was het net even een tel stil in de coupé. Dat was geen gezellig ritje verder :=

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 11:25

Schiet er mij ook 1 te binnen....

Salto springen in de gym les... Een en al ellende.
Nadat ik al 3x aangelopen was en niet durfde te springen, nouja springen wel... Maar moest ook nog die verrekte salto maken. Na lang aandringen van de klas toch maar geprobeerd, angstzweet tussen m'n bollen en ja hoor daar ging in en de leraar eindigde bovenop mij want die kon mij niet meer goed vangen.
Daarna hebben wij de hoop ook maar opgegeven :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:16

WoW Bk die is gewoon grof zeg.

Mondy

Berichten: 11883
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:21

black_kelpie schreef:
Mijn vriend is er zo eentje die nogal eens reageert voordat hij goed en wel over die reactie heeft nagedacht.

In de trein naar school zat hij half slapend, noise cancelling koptelefoon op, rugzak op de stoel naast hem. Bij een halte werd het ineens drukker, maar dat had hij niet echt door, tot hij op zijn schouder getikt werd. Koptelefoon af en terwijl hij aanstalten maakt om die rugzak van de stoel te pakken zodat mevrouw kon gaan zitten wordt hem met een zwaar Duits accent toegebeten dat ze zo niet kan zitten, te weinig ruimte. Waarop mijn vriend reageert dat zij het toch niet zo nauw nemen met ruimte in de trein? Uiteraard was het net even een tel stil in de coupé. Dat was geen gezellig ritje verder :=


Die had me toch een flinke knal voor zn harses mogen hebben ;)

Gênant in een totaal andere categorie....



Tattoo's zetten is inderdaad anders, maar kan me de reactie van de verpleegsters ook goed voorstellen _O-

black_kelpie

Berichten: 7855
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:29

poes schreef:
WoW Bk die is gewoon grof zeg.

Yup, absoluut, en ontzettend gênant. Ik zou zoiets er ook uitgeflapt kunnen hebben, mijn filter werkt ook niet als ik wakker gemaakt word :x

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:20

Ben ik de enige die die van Bk niet snapt :')