Ik heb nog 12 kilo strijkgoed.... zucht....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 15:20

Kan wel janken. De laatste dagen (weken) ben ik 's avonds en in het weekend nauwelijks thuis en dus blijven al die rotklussen liggen. Mijn vriend begon te klagen dat ie z'n onderbroeken moest gaan omdraaien omdat de kast leeg was. Nu heb ik alles achter elkaar gewassen en heb ik de hele zolder en twee wasrekken vol. KAN WEL JANKEN!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-09-19 16:29 ]</font>

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 15:43

Bwaaah, ik heb ook nog een mand met een enorme berg erop liggen, moet allemaal nog gestreken worden Huilen en ik blijf het maar uitstellen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 15:48

Zullen we het gewoon allemaal weggooien en nieuwe kleren kopen? Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:45

Ja ik zou het wel doen. *LOL*
Ik strijk haast nooit meer, hang het zo netjes aan de waslijn dat het daarna bijna kreukvrij is Haha!
En ik selecteer al tijdens het winkelen op kreukel- en niet-kreukel stofjes Bloos

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:51

zeg, kan die vriend van jou niet zijn eigen onderbroeken wassen ofzo? *LOL* Dan heb jij minder te doen en hij wat meer.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:52

Mannenlogica van Maarten *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 16:56

ja, idd 'slogisch. Ik was tenslotte ook zelf mijn onderbroeken dus als ik het kan kan hij het ook Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 17:06

Ik ben al op de helft! Nu moet ik ermee ophouden, want ik ga zo richting paarden. En Maarten, hij wast wel zelf. Opvouwen krijgt ie ook 100 punten voor, maar netjes strijken kan ie gewoon niet. Heeft iets met z'n fijne motoriek te maken geloof ik. Dus om te voorkomen dat ie m'n schattige bloesjes naar de knoppen helpt, moet ik dat helaas zelf doen. Als de nood aan de man is (letterlijk: als ie zelf geen kleren meer heeft) strijkt hij wel overhemden. Maar dat moet ie zelf weten. Van die van mij blijft ie af!

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 17:42

Wat ben ik blij dat ik een droger heb...Als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het wel strijken *LOL* En als de was uit de droger komt dan is het niet zo heel erg gekreukt. Effe gladstrijken, opvouwen en hup de kast in. Ideaal!!! Ik heb m'n strijkbout al ik weet niet hoelang niet in m'n handen gehad.
Gewoon een droger kopen dus Elles Knipoog Kan je ook in 1 dag je hele stapel wasgoed wegwerken (ook 's winters Haha! )
groetjes.

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 09:07

Ik durf niet alles in de droger te gooien omdat ik bang ben dat ik dan van die naveltruitjes en bloesjes met driekwartmouwen overhoud.

Hmm, het ligt er bij mij nog steeds (volgende week waarschijnlijk ook nog wel..)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 09:14

Misschien hemden kopen die je niet hoeft te strijken Haha! . Ik heb die altijd voor Marco ideaal gewoon na het wassen netjes ophangen en klaar.

Zelf heb ik echt een hekel aan strijken Frusty dus al mijn kleren hoeven niet gestreken te worden *LOL* .

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 09:28

Tja, een droger is op sommige momenten wel ideaal ja. Toen hij nog 6 dagen in de week in hotels sliep en 1 dag per week thuis was, moest alle was in 1 keer erdoor. Werd dus nooit op tijd droog. Vond z'n baas ook dat ik maar een droger moest kopen. Ik vond eigenlijk dat ZIJ die maar moest financieren. Zij vonden het toch nodig hem zo vaak op pad te sturen? Hij is daar weg, dus dat probleem is opgelost... Z'n moeder had een droger. Kocht ik een verschrikkelijk mooi (duur!) shirt voor hem, hielp zij dat ding in tijd van een week naar de knoppen met die droger! Helemaal verkleurd en kale randen eraan. Nee, laat maar, ik hang het wel op...