Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mvdende schreef:Je wordt in mei geopereerd, de vakantie is in augustus! Het is nou ook weer geen vakantie waarvan je zegt logisch dat dat niet door kan gaan. Als je zou gaan hiken of ik noem maar wat de Mont Blanc beklimmen, ok dat dat geannuleerd moet worden. Maar een relax vakantie in een huisje waarbij je niets hoeft te doen....?
Ik heb zelf trouwens ook hele vervelende ervaringen met Allianz, tot 3x toe niet uitgekeerd terwijl ik wel de premie a €300 netjes had betaald.
Kom net gisteren uit Landal. Zijn prima huisjes met zachte bedden. Veel huisjes zijn gelijkvloers. Heb even op internet gekeken wat zn operatie inhoudt, wandelen mag gelijk al weer en lekker boekje lezen enz...
Nobel01 schreef:Boedha_1981 schreef:
Jij bent toch niet degene die voor ts gaat bepalen wat ze wel en niet mag? Het lijkt mij niet het probleem dat ze daar in het huisje lekker kan relaxen, maar na zn operatie een relatief “lange” autorit maken lijkt me wel zwaar/pijnlijk/niet verstandig.
Buiten dat als de arts zegt dat het niet verstandig is, wie ben jij dan om te zeggen dat het “niks voorsteld” en zelfs controleert wat je na zn operatie mag?
Sorry hoor maar hier breekt mijn bek van open...
Ts, ik zou eens even contact opnemen met het juridisch loket. Ik snap de beredenering van landal dat je nog niet geopereerd bent, maar ik snap jou ook dat je zsm wilt annuleren voor beide partijen.
Het gaat niet om Landal zelf, die hebben mijn huisje wel geannuleerd, het gaat om de annuleringsverzekering die hun aanbieden via hun website.
@ Boeda, het gat om een spondylodese L4-L5-S1, voor en achterkant, het gaat niet om een gebroken vinger of zo, dit is echt wel een hele zware operatie waarbij ik 3 maanden niet eens kan en mag bukken, mijn hele huis is al aangepast. Hoog-laag bed in de kamer, verhoogd toilet, antislip mat in de douche, die aanpassingen zijn er niet in een huisje van Landal, buiten dat ik niet lang kan en mag reizen.
Nobel01 schreef:KimD schreef:Dit is gewoon de gang van zaken, er wordt ontzettend veel mee gefraudeerd. Je had beter de boeking kunnen omzetten naar een andere periode, dat kan kosteloos in zo'n situatie.![]()
Voor nu zit er niks anders op dan wachten tot na je operatie, en dan is het binnen 5 werkdagen geregeld. Er zijn vast meer mensen die dat kunnen regelen, dan kun jij je bezig houden met je herstel.
ik denk dat er weinig anders op zit dan dit uit handen geven, terwijl ik het graag zelf af had willen handelen. Ik had er zelfs op gehoopt dat ik mijn kinderen nog een midweekje in de meivakantie te kunnen boeken van het geld, maar dat is ook mislukt.
Boedha_1981 schreef:mvdende schreef:Je wordt in mei geopereerd, de vakantie is in augustus! Het is nou ook weer geen vakantie waarvan je zegt logisch dat dat niet door kan gaan. Als je zou gaan hiken of ik noem maar wat de Mont Blanc beklimmen, ok dat dat geannuleerd moet worden. Maar een relax vakantie in een huisje waarbij je niets hoeft te doen....?
Ik heb zelf trouwens ook hele vervelende ervaringen met Allianz, tot 3x toe niet uitgekeerd terwijl ik wel de premie a €300 netjes had betaald.
Kom net gisteren uit Landal. Zijn prima huisjes met zachte bedden. Veel huisjes zijn gelijkvloers. Heb even op internet gekeken wat zn operatie inhoudt, wandelen mag gelijk al weer en lekker boekje lezen enz...
Jij bent toch niet degene die voor ts gaat bepalen wat ze wel en niet mag? Het lijkt mij niet het probleem dat ze daar in het huisje lekker kan relaxen, maar na zn operatie een relatief “lange” autorit maken lijkt me wel zwaar/pijnlijk/niet verstandig.
Buiten dat als de arts zegt dat het niet verstandig is, wie ben jij dan om te zeggen dat het “niks voorsteld” en zelfs controleert wat je na zn operatie mag?
Sorry hoor maar hier breekt mijn bek van open...
Ts, ik zou eens even contact opnemen met het juridisch loket. Ik snap de beredenering van landal dat je nog niet geopereerd bent, maar ik snap jou ook dat je zsm wilt annuleren voor beide partijen.
Nobel01 schreef:mvdende schreef:Je wordt in mei geopereerd, de vakantie is in augustus! Het is nou ook weer geen vakantie waarvan je zegt logisch dat dat niet door kan gaan. Als je zou gaan hiken of ik noem maar wat de Mont Blanc beklimmen, ok dat dat geannuleerd moet worden. Maar een relax vakantie in een huisje waarbij je niets hoeft te doen....?
is het wel opgelost met Allianz?
ik mag niet langer reizen dan 45 minuten, de reis is minimaal 5 uur!, is in heuvelachtig gebied,geen aangepaste stoelen, bed (te zacht) of wat dan ook. Ook mag ik niet op heuvelachtig gebied lopen, dat is te belastend.
mvdende schreef:Kan je niet met Landal afspreken dat je een tegoedbon krijgt met het door jou betaalde bedrag. Zodat je in een andere periode naar Landal kan gaan.
Ik heb er nl een hard hoofd in dat je van Allianz geld terug gaat krijgen.
Zelfs met een aangifte van diefstal krijg je niets vergoed. En de medische vergoeding schuiven ze door naar de zorgverzekering waarbij je dus alsnog zelf de rekening mag betalen. Kapotte camera vergoeden ze ook niet, ondanks bewijs van een Nikon goedgekeurd bedrijf
Nobel01 schreef:Ff lachen, LETTERLIJK gekopieerd van de allereerste mail die ik kreeg(inclusief fouten):
Gelive en volledige medishe rapport dichter aan de reisvertrekdatum , wanner het therapeutishe plan gevolgd door de klant is aangegeven , evolutie tijdens deze maanden en klinishe situatie en functioneel in die data.