Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder is het volgens mij vooral ‘gevoel’.
Hutcherson schreef:Dankje willeke. Ik had al even gezocht met de zoekfunctie maar vond dit topic niet.
Maar vooral het feit dat je bij een huwelijk een feest geeft (en dit dus duur(der) is) is de overweging?
Ik las namelijk dat je op maandagochtend gratis kunt trouwen/GP maar daar komen weer extra kosten bij voor het registreren, trouwboekje etc. En wat hebben jullie gedaan qua testament?

Azmay schreef:MarcoBorsato schreef:Nee maakt het ook niet, daarom voor GP gekozen. Makkelijker en goedkoper.
Is even duur tegenwoordig, gratis![]()
Zelf getrouwd deze maand om praktische redenen. Vind het wat beter klinken vooral maar verder zit er bijzonder weinig verschil in tegenwoordig.
was bij ons helaas niet gratis. Liselot schreef:MissAnnemijn schreef:Ik vond trouwen leuk, mooi feest en toch ook wel mooi idee om je te binden aan elkaar. Dus getrouwd ipv GP
Met een GP ben je net zo goed gebonden aan elkaar hoor. Je hebt dezelfde rechten en plichten als in een huwelijk, alleen heet het anders
just_kiki schreef:Meeste gemeentes hebben 1 dag in de week een gratis dag. Bij ons de dinsdag. En enkel tussen 09:00-10:00 rest betaal je volle mep voor trouwen/gp
GP was 200 euro goedkoper. Maar verder is het 't zelfde. Ondertrouw, getuigen, ringceremonie, dezelfde achternaam.
noemen elkaar ook gewoon man/vrouw MarcoBorsato schreef:Nee maakt het ook niet, daarom voor GP gekozen. Makkelijker en goedkoper.