Daar xs4all soon to be KPN wordt, ben ik eens wat aan het rondneuzen voor een eventueel andere provider.
Hierbij stuitte ik op T-mobile. Het gaat echt om glasvezel.
Ik ben een duffe internet-gebruiker, het simpelste abo is prima, qua tv wil ik alleen extra de Discovery-kanalen. Ik woon in de randstad in een hofje waar wifi zo nu en dan behoorlijk lastig kan zijn zonder versterker..
Betaal nu zo ongeveer vijfenzeventig euro, en met T-mobile zou ik, de eerste 2 jaar, de helft gaan betalen. ' Iedereen' die ik hierover vraag begint direct over de service van mijn huidige provider, echter.. die heb ik in de afgelopen 7 jaar 1x nodig gehad...
Wat zijn de andere addertjes onder het gras? ( die service interesseert mij dus niet zoveel..)
Wij hebben ook t-mobile glasvezel. Snelheid is prima, Netflix werkt goed. Wij betalen €55 per maand. Geen idee welke snelheid van internet we hebben, volgens mij de op een na hoogste, maar het is prima. Ook nauwelijks last van storingen. En trouwens, die heb je overal wel eens.
Ghostattack
Geplaatst: 18-04-19 21:05
Xs4all is KPN Wat is er niet goed aan KPN dat je wil overstappen?
Booooo
Geplaatst: 21-04-19 18:57
Wij zijn heel tevreden over internet van Tmobile. Klantenservice is ook prima. Wij hebben ook 2 mobiele abonnementen bij ze, dus krijgen daardoor extra korting en een gratis upgrade naar een sneller internet pakket.