Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Hanafubuki schreef:Volgens mij moet je verzendbewijzen, net als administratie, 5 jaar bewaren ivm verjaartermijn. Een bedrijf kan tot 5 jaaar na dato met incassos etc komen/
Na 5 jaar weet je toch nooit niet meer wel verzendbewijs bij welk pakje hoort?
RSDICBS schreef:Klinkt als bonprix.. hier een vergelijkbaar grapje gehad. Uiteindelijk is het opgelost en hebben ze het pakket alsnog terug gevonden
Hanmar schreef:Ik bewaar het tot ik bevestiging heb gehad dat het ontvangen isLaat zo'n bonnetje dan gewoon in mijn portemonnee zitten, dan zie ik het eens in de zoveel tijd wel zitten en check dan even of het al verwerkt is. Gelukkig dat het in dit geval zonder al teveel gedoe geregeld was!
xxPaige schreef:Ik heb afgelopen december nog het verzendbewijs van februari op moeten snorren. Godzijdank had ik het nog! Ze hadden al een incasso bureau ingeschakeld om het geld te incasseren. Had het terug gestuurd en dus heb ik geen geld overgemaakt... incasso bureau gemaild met het bewijs en nooit meer wat van gehoord!
Hiervan geleerd dat ik verzendbewijs bewaar totdat ik een bevestiging heb van aankomst, of tot ik het geld terug heb.