Relatie,,samen paarden gek !!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quarter1994

Relatie,,samen paarden gek !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 13:30

Vinden jullie het belangrijk dat je partner ook van paarden houd ?

Ik zelf vind het heel erg belangrijk , is toch manier van leven met paarden. Ik vind niks fijner om samen passie tekunnen delen met mekaar.

Floko

Re: Relatie,,samen paarden gek !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:31

Ik juist niet. Paarden is mijn ding en hij heeft zijn eigen hobby’s.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:32

Mijn vriend heeft zijn eigen hobby, tonen allebei wel interesse in elkaars hobby’s en helpen elkaar wanneer nodig maar verder is het ieder z’n ding

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:33

Ik vind vooral belangrijk dat die het acepeteert. En mij niet tegen houdt in het hebben van paarden. Kortom hij moet het niet erg vinden dat er veel geld, tijd enz in de paarden gaat zitten.

voor de rest maakt me niet zo veel uit wel of niet paardenmens. Als ze maar niet zeiken erom haha
Laatst bijgewerkt door plutolover op 08-04-19 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Mijn vriend vindt mijn verzorgpony erg leuk, gaat graag mee maar snapt dat het mijn hobby is.
Als ik later een eigen paard koop steunt hij mij zeker en wil hij ook mee op wedstrijd enzo, maar vindt het ook fijn dat het gewoon mijn ding is.

Vindt steunen fijner dan dat hij ook dezelfde passie heeft, maar dat is persoonlijk denk ik :).

Anoniem

Wij hebben het gescheiden, maar af en toe gaat hij mee en vind hij het stiekem heel leuk. Zolang mijn paard mij geluk brengt wil hij alles voor het paard doen, dat is wel lief! Maar als ik het kan doen moet ik het lekker zelf doen :+

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:34

Ik zou het fijn vinden mocht mijn partner ook gek zijn op paarden. Het hoeft niet, maar het is altijd handig als hij de zorg voor mijn paard kan overnemen wanneer ik bijvoorbeeld niet kan.
Als hij een probleem heeft met mijn hobby, kan hij zijn koffers nemen. Ik heb altijd gezegd dat als ik moet kiezen tussen mijn paard of mijn partner, de partner mag vertrekken. :')

Misschien maar goed dat ik nog single ben. :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:35

Floko schreef:
Ik juist niet. Paarden is mijn ding en hij heeft zijn eigen hobby’s.

preceis dit.

fijn dat hij het accepteert, maar meer hoeft neit.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:35

Ik vind het fijn als hij mijn hobby accepteert, maar vind het ook fijn dat het iets van mezelf is, iets om juist eens niet samen te doen.
Sowieso wel gezond in een relatie, vind ik, je eigen dingen doen, naast alles wat je al samen doet.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:38

Ik deel het wel met mijn man. En onze dochter zit er ook helemaal in. Ik zou niet anders willen. Vind het mooi om te delen met elkaar.

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 13:38

Retjethorse schreef:
Ik zou het fijn vinden mocht mijn partner ook gek zijn op paarden. Het hoeft niet, maar het is altijd handig als hij de zorg voor mijn paard kan overnemen wanneer ik bijvoorbeeld niet kan.
Als hij een probleem heeft met mijn hobby, kan hij zijn koffers nemen. Ik heb altijd gezegd dat als ik moet kiezen tussen mijn paard of mijn partner, de partner mag vertrekken. :')

Misschien maar goed dat ik nog single ben. :D

Idd zo denk ik ook het zelfde . Dat je mekaar kan helpen met de zorg van de paarden . Natuurlijk samen paardrijden lekker lange buitenritten maken . Voor mij zijn paarden ook heel erg belangrijk in mijn leven .

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:40

Zolang ik mijn gang mag gaan maakt het mij niet uit. Mijn man heeft niet zo veel met paarden, hij heeft zijn eigen hobby's. Ik vind het helemaal niet erg, krijg gelukkig wel alle vrijheid wat betreft de paarden dus dat scheelt :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:43

Jaa! Wij genieten zo van heerlijke buitenritten samen, en samen de paarden trainen, genieten!!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:46

Mijn man vindt onze pony heel leuk, maar hij hoeft er niet zelf eentje en hij hoeft er ook niet elke dag iets mee te doen. Om de week 1 of 2 keer mee naar stal vindt hij wel heel leuk. :)
Maar wat ik hierboven ook al las, dit is mijn hobby en hij heeft de zijne.

We hebben samen wel een paar andere passies, namelijk crossfit (dat doen we samen zo'n 3 a 4 keer per week), festicals zoals Castlefest, Elfia, Comiccon en we gamen samen (world of warcraft).
Ik vind het wel belangrijk om samen ook iets van een hobby te doen/delen. :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:47

1 keer en nooit meer. :+ Nee, absoluut geen paardenman meer voor mij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:52

Het is fijn als hij onze kinderen kan begeleiden met hun pony's maar ik fantaseer niet over buitenritten samen.

okdoei

nou ik en mijn vriend rijden allebei, maar we hebben allebei een hele andere manier van rijden, dat kan bij ons soms tot best veel frustraties leiden, mocht het ooit uitgaan, zou ik niet snel een hobby-genoot weer kiezen :')

Anoniem

Alsjeblieft niet :') Mijn pony is me-time, daar wil ik niemand bij haha.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:53

Ik vind het belangrijker dat als ik ergens mee zit, ik het bij hem kwijt kan. Dat hij het in ieder geval aan wil horen haha. In het voorjaar/zomer gaat hij een keertje mee. Maar meer hoeft ook niet.

Ieder lekker zijn eigen ding hoor!
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 08-04-19 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:55

spottedponie schreef:
Mijn vriend heeft zijn eigen hobby, tonen allebei wel interesse in elkaars hobby’s en helpen elkaar wanneer nodig maar verder is het ieder z’n ding

Precies dit. Hij gaat wel eens uit zichzelf mee naar stal, fijn en gezellig. Maar de paarden is wel echt mijn eigen ding, hij gaat bv mountainbiken of naar de sportschool.
We doen veel samen, maar dat is dan net heerlijk om ieder voor zich te hebben.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:55

Ik vind het fijn als mijn vriend mee naar stal gaat of komt kijken! Het is niet zijn hobby maar hij gaat mee voor mij :D Hij heeft een andere hobby en daar wil ik in de toekomst veel vaker gaan kijken (honkbal/softbal) :j

Ik vind het niet erg dat hij andere hobby’s heeft, we respecteren het van elkaar.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:56

Beetje geval van acceptatie inderdaad, dat is zo vaak zoek als paardeneigenaar :') "Oh nee, als ik hoor dat mijn date paarden heeft blaas ik het af, die zijn helemaal gek" _O-

Voor mij hoeft de paardenwereld niet. Wel de dierenwereld. Als ze niet van dieren kunnen houden of elke kat willen dag zeggen op een wandeling of babygeitjes niet schattig vinden oid mogen ze ophoepelen. Ik vind geen-dierenmensen freaks of nature -:)

Spekkie01

Mijn man vind er geen ruk aan, maar is blij voor mij, accepteert het en komt ook nog kijken als ik wat heb, uiteraard van een afstandje want ze zijn zo groot.

Hij heeft zijn eigen ding en dit is mijn ding en ik vind het helemaal heerlijk zo, we doen ook echt nog wel genoeg samen.

Century

Ik vind het leuk als hij af toe meegaat en me vraagt hoe het was of mijn verhalen aanhoort, maar het is verder mijn ding en daar ben ik heel blij mee. Maar paarden zijn voor mij ook geen levensstijl maar een hobby, mijn leven draait er niet om.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:58

okdoei schreef:
nou ik en mijn vriend rijden allebei, maar we hebben allebei een hele andere manier van rijden, dat kan bij ons soms tot best veel frustraties leiden, mocht het ooit uitgaan, zou ik niet snel een hobby-genoot weer kiezen :')

Dit inderdaad. Heel leuk aan de ene kant, dat samen buitenrijden gaat bijvoorbeeld weleens.. Maar dressuur rijden...