Problemen met Office 365

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Problemen met Office 365

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 12:34

Goed, op dit moment sta ik op het punt mijn laptop het raam uit te gooien en weer te gaan schrijven op papier. Laat dat Word allemaal maar zitten. :x

Ik heb een jaar lang Office 365 als abonnement gehad, 10 euro per maand. In februari hebben we echter besloten het voor een jaar aan te schaffen, om van die maandelijkse kosten af te zijn. Productcode ingevoerd en alles werkte direct. De betalingen van 10 euro per maand uitgezet en hij werkte gewoon.

Eind februari incasseerden ze toch ineens 10 euro. Deze heb ik teruggeboekt en gekeken bij mijn instellingen, hier klopte verder alles en de facturering was uitgeschakeld. Tot eind februari, toen er weer 10 euro werd geïncasseerd. Weer teruggeboekt en verder niet naar om gekeken. Ik kreeg wel een mailtje van Microsoft dat de incasso van 28 februari 2020 niet was gelukt, maar hier verder niet naar omgekeken in verband met de datum. En Word werkte nog gewoon. In maart hetzelfde, weer hetzelfde mailtje maar dan met 28 maart 2020. O:)

En nu. Nu is Word er klaar mee en moet ik mijn abonnement verlengen. Wat leuk is, maar officieel heb ik nog gewoon een abonnement tot februari 2020. Maar, hij pakte deze op de een of andere manier gewoon niet. Hij staat wel in mijn rijtje van bestelgeschiedenis. Maar ik blijf de melding krijgen dat ik Officie 365 moet vernieuwen.

Mijn bestelgeschiedenis ziet er zo uit:

Afbeelding

Inmiddels komt de stoom me uit de oren en ben ik er helemaal klaar mee. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het liefst zonder een hamer te gebruiken, maar die heb ik voor de zekerheid vast klaargelegd.

poes

Re: Problemen met Office 365

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:48

Heb je ze al gecontacteerd?

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:51

Hier hetzelfde probleem gehad. Toch maar weer terug naar maandelijkse betaling, met automatische incasso. Te zot voor woorden, maar ze krijgen t gewoon niet voor elkaar...

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:11

Maar je kan wel werken/ iets anders openen? We hebben hier voor een project 10 office 365 abonnementen afgesloten (ook voor 1 jaar), om iedereen binnen het project de kans te geven met office te werken, maar elke keer dat ze hun pc opstarten, wordt er vanaf dag 1 gevraagd om de sleutel opnieuw in te voeren en deze wordt dan vervolgens niet geaccepteerd.
Ik heb minstens 3 uur aan de telefoon gehangen met een windows medewerker "Kunt jij langsamer praaten, ik speek niet guud Holland, maar wiel groag leren" waarbij het kwartje ook niet wilde vallen. Een collega spreken kon niet en in het Engels wilde hij ook al niet verder gaan.
Ik bekijk sindsdien alle cloudservices met grote argwaan. Die office abonnementen zijn natuurlijk ook geannuleerd.
Ik kan alleen maar bedenken om je browsergeschiedenis goed te wissen, zodat je zeker de laatste update inziet bij inloggen en er geen rare oude data wordt meegenomen als je je weer aanmeldt bij Windows.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 13:57

Ik heb inmiddels contact met Microsoft ja. Er wordt inmiddels gezegd dat ik geen Home Office product heb. 8)7 Ik kan verdorie bewijzen dat ik een mailtje heb waarin staat dat ik een kaart heb ingevuld en dat de terugkerende incasso op 28 maart 2020 begint. :roll:

Zunzuncito: ik kan ook geen documenten meer bewerken. Hij blijft zeggen dat ik hem opnieuw moet activeren.

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:09

Geen home office product? Wat denken ze dan dat je hebt aangeschaft? Een pro versie ofzo? Het kan zijn dat je windows versie niet wil werken met een bepaald office pakket oals home windows met pro office, maar ik ga er van uit dat jij hetzelfde hebt verlengd als wat je eerder ook per maand had.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 14:14

Ik heb bij de Media Markt een Officie 365 Familie Abonnement gekocht. Precies dezelfde als waar ik het maand abonnement voor heb gehad. En hij heeft dus ook 3 maanden gewerkt, maar nu is ie er gewoon mee opgehouden -O-