Ten eerste heel even, weet niet zeker of mijn topic hier goed staat. Zo niet mijn excuses!
Aankomende zaterdag is het zo ver. Samen met een collega van de RTV heb ik mijn aller eerste live radio uitzending. Zijn al weken aan het voorbereiden. En de laatste dagen ben ik uuuren zoet geweest met de tv techniek. De uitzending wordt naast op de radio ook op de tv gestreamd met live beeld vanuit de studio. Ooit binnen gekomen bij de RTV als tv medewerker. Nu de sprong naar radio gemaakt.
Het gaat een leuk en afwisselend zaterdagochtend programma te worden. We starten aankomende zaterdag met een uurtje, maar hopen op niet al te lange termijn door te groeien naar de 2 uur. Ik ben echt super zenuwachtig. Maar het gaat vast allemaal goed komen.
Mochten er bokkers zijn die het leuk lijkt mee te luisteren/kijken dan kan dat! Het is morgen ochtend (zaterdag 6 april) van 8.00 tot 9.00. En daarna iedere zaterdag ochtend! klik hier voor de radio stream
Of klok hier voor de tv stream
Nu ben ik ook gelijk benieuwd naar of er meer bokkers zijn die radio maken. Wellicht leuk om dit topic gelijk te gebruiken om ervaringen uit te wisselen met elkaar!
We are ready for it!