probleem met windows update en register

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

germie

probleem met windows update en register

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 17:20

Mijn laptop wil de cumulatieve update van Windows 10 NIET meer updaten sinds februari.
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd: opstarten veilige modus, verwijderen van de distributiemap (softwaredistribution), probleem oplosser draaien (deze vindt het probleem, maar kan het niet oplossen), enz.

Hoe krijg ik nu deze updates WEL weer geinstalleerd?
Er zijn scanners die vinden ook allemaal problemen in het register, MAAR je moet betalen om het op te lossen. En dat gaat Germie niet doen. Is er een gratis tool? (ccleaner ruimt NIET het register op).

Terug naar fabrieksinstellingen gaat niet, dan gaat ie terug naar windows8. De laptop is nog geen 3 jaar oud, dus nog helemaal niet oud.

Allejandro

Re: probleem met windows update en register

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:21

Wat is de reden van de foutmelding. Bij update en dan geinstalleerde updates kan windows er soms iets meer over vertellen waarom installatie mislukt is.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 14:45

Allejandro schreef:
Wat is de reden van de foutmelding. Bij update en dan geinstalleerde updates kan windows er soms iets meer over vertellen waarom installatie mislukt is.

helaas, gewoon een standaardfoutcode waarbij je volgens microsoft de probleemoplosser moet gebruiken. En dat werkt dus niet

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:22

Ik had zoiets op een Win10 tablet, die heb ik uiteindelijk via "windows opnieuw instellen" teruggezet naar de standaardsituatie van de betreffende win-10 versie, en toen opnieuw laten updaten.

Het effect is zo ongeveer hetzelfde als windows compleet opnieuw installeren.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-19 06:16

APCIII schreef:
Ik had zoiets op een Win10 tablet, die heb ik uiteindelijk via "windows opnieuw instellen" teruggezet naar de standaardsituatie van de betreffende win-10 versie, en toen opnieuw laten updaten.

Het effect is zo ongeveer hetzelfde als windows compleet opnieuw installeren.

Volgens mij kan dit hier niet. Is bijna 3 jaargeleden gekocht met win8 voorgeinstalleerd. Moet je dan niet terug naar win8?