Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KletsKoekje schreef:Ik heb s8nds november 2016 een elektrische bakfiets van Vogue (3 wieler). De babboe werd ons destijds afgeraden om ze bekend staan om roesten. Nu zullen ze dat natuur niet allemaal doen maar ik heb altijd pech dus durfde dat niet te gokken.
Heb bijv ook nog naar een troy gekeken maar de vogue heeft een betere (bafang)motor en is ruimer. Heb zelf 2 kinderen en ben ook gastouder. In de vogue kan ik als het moet zelfs 5 kindjes kwijt, en heb een yepp zitje achterop.
Mijn ervaring is dat het een prima fiets is, en heeft een goede accu.
Ik vond het ook erg betaalbaar, met slot en een huif erbij betaalde ik 2002.95 euro.
Nooit geen problemen mee gehad. Ik raad die dus aan.
sita12 schreef:KletsKoekje schreef:Ik heb s8nds november 2016 een elektrische bakfiets van Vogue (3 wieler). De babboe werd ons destijds afgeraden om ze bekend staan om roesten. Nu zullen ze dat natuur niet allemaal doen maar ik heb altijd pech dus durfde dat niet te gokken.
Heb bijv ook nog naar een troy gekeken maar de vogue heeft een betere (bafang)motor en is ruimer. Heb zelf 2 kinderen en ben ook gastouder. In de vogue kan ik als het moet zelfs 5 kindjes kwijt, en heb een yepp zitje achterop.
Ik vond het ook erg betaalbaar, met slot en een huif erbij betaalde ik 2002.95 euro.
Wat is het verschil tussen een vogue en een troy?
Ervaringen etc klinken positief.
KletsKoekje schreef:Ik heb s8nds november 2016 een elektrische bakfiets van Vogue (3 wieler). De babboe werd ons destijds afgeraden om ze bekend staan om roesten. Nu zullen ze dat natuur niet allemaal doen maar ik heb altijd pech dus durfde dat niet te gokken.
nu twijfel ik tussen de troy en de vogue mariettek schreef:Wij hebben sinds november een babboe e-curve. Wat een briljant ding!
Hier wordt hij gebruikt voor twee kindjes en mini hond (derde kindje is op komst). Fietsen kost geen enkele moeite meer (heel fijn met bekkeninstabiliteit) en de accu gaat goed lang mee. Wel de accu mee naar binnen nemen, in de buitenkou lopen ze sneller leeg.
Kinderen vinden het heerlijk en het is ook echt gezellig fietsen.
Het fietsen met drie wielen was even wennen, maar dat ging snel genoeg.
Voor kortingsactie gewoon even de site in de gaten houden of jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief.
Ik zou het echt iedereen aanraden!
sita12 schreef:KletsKoekje schreef:Ik heb s8nds november 2016 een elektrische bakfiets van Vogue (3 wieler). De babboe werd ons destijds afgeraden om ze bekend staan om roesten. Nu zullen ze dat natuur niet allemaal doen maar ik heb altijd pech dus durfde dat niet te gokken.
Wat is het verschil tussen een vogue en een troy?
Ervaringen etc klinken positief.
nu twijfel ik tussen de troy en de vogue[/quote]DiantaM schreef:Allejandro schreef:De troy werd mij echt afgeraden. Ik heb dan wel een Babboe gekocht. Overigens niet elektrisch. Maar zo wijs mee! En kwaliteit is mijn inziens echt goed.
Waarom werd de troy afgeraden?