Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AnneJ1995 schreef:Ik heb ‘m ingevuld! Ik vond alleen 2 opeenvolgende vragen lastig.
Ik rij het liefst in het bos of strand, maar dit is niet binnen loopafstand van mijn stal. Ik kán buiten rijden op mijn stal, maar alleen door de polder over fietspaden. Voor mijn gevoel was de vraag meer bedoeld als: moet je met de trailer om naar buiten te kunnen?
Lukasje schreef:Ingevuld maar soms waren meerkeuzevragen wel beter geweest. Ik rijd graag bos of heide. Ik neem soms de trailer, soms de vrachtwagen maar ga meestal zonder.
En afhankelijk of je ruiter of menner bent, kunnen de antwoorden ook verschillen. Als ruiter vind ik smalle, kronkelende bospaadjes juist tof. Als menner wil ik bredere paden. Als menner hecht ik ook meer belang aan de ondergrond.
Bij vraag 3 zou een optie om meerdere keuzes te maken handiger zijn geweest, omdat ik niet kan kiezen tussen bos of heide zoals al eerder genoemd. Bij de laatste vraag over wat belangrijk is aan een ruiterroute was een optie om nog een eigen antwoord in te vullen ook handig geweest, er zijn veel meer dingen die ik belangrijk vind dan alleen de bovenstaande opties. AnneJ1995 schreef:Ik heb ‘m ingevuld! Ik vond alleen 2 opeenvolgende vragen lastig.
Ik rij het liefst in het bos of strand, maar dit is niet binnen loopafstand van mijn stal. Ik kán buiten rijden op mijn stal, maar alleen door de polder over fietspaden. Voor mijn gevoel was de vraag meer bedoeld als: moet je met de trailer om naar buiten te kunnen?
AnneJ1995 schreef:Ik heb ‘m ingevuld! Ik vond alleen 2 opeenvolgende vragen lastig.