Ik moet even mijn frustratie kwijt en heb daarbij ook een vraag...
Ik kreeg gisteren deze mail binnen van de verhuurder van mijn appartement:
Beste ...,
Graag de rotzooi opruimen die ... gisteren heeft geconstateerd in de gallerij.
Als dit eind voor vrijdag niet is opgeruimd dan laten wij het weghalen op jullie kosten.
Met vriendelijke groet,
...
Allemaal leuk en aardig, ik snap dondersgoed dat het heel vervelend is en ik erger me er al sinds ik er woon groen en geel aan, ook weet ik hoeveel werk degene die dit geconstateerd heeft aan het proberen op te lossen van dit probleem. Ik laat zelf geen troep achter en als ik troep heb, laat ik het in mijn appartement staan totdat het opgehaald/weggegooid kan worden. Het is dus absoluut niet mijn troep. Maargoed, dat kan ik niet bewijzen, natuurlijk... Als ik het zelf weggooi, dan kost het mij ook geld, want hoewel een deel ervan gewoon in de ondergrondse container kan (wat ook geld kost), moet er ook een groot deel echt naar de stort gebracht worden. Ik snap ook heel goed dat de studentenhuisvesting er niet voor op wil draaien, maar kunnen ze dit wel zo doen? Kan ik hier onder uitkomen of moet ik gewoon mijn verlies nemen en betalen? Want nu worden de mensen die hier niets mee te maken hebben de dupe