Vandaag kwam mijn nieuwe telefoon binnen! Blij mee! Alleen: nieuwe telefoon gebruikt Nanosim, oude heeft een Microsim. Nieuwe sim aanvragen wordt geregeld, maar dan doemt er wel een probleempje op: al mijn contacten staan dus op oude Microsim. Hoe krijg ik deze op mijn nieuwe nanosim of in mijn nieuwe telefoon?
Oude telefoon heeft android 4.4, nieuwe android 9. Allebei hebben ze bluetooth, hoewel die bij de nieuwe telefoon ook wel een nieuwere versie zal zijn.
Hoe krijg ik nu mijn contacten op mijn nieuwe telefoon? Of ben ik de contacten gewoon kwijt?
Heb idd Google, en overzetten geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar... Techniek & ik zijn bepaald geen gelukkig huwelijk...
SDLT
Geplaatst: 27-03-19 22:18
Copy my data downloaden via de app store zou moeten werken, gaat dan via wifi. Mocht het een samsung zijn dan samsung smart switch, een huawei phone clone, sony file transfer, maar over het algemeen werkt copy my data met elke telefoon
Urbanus
JPitty schreef:
Dat durf ik niet aan. 1 x verkeerd knippen en het is foute boel...
Gewoon in de telecomwinkel, zo gedaan.
Janine1990
Geen idee meer, was bij de vorige telefoon. En die doet het niet meer Samsung had zo'n app, en toevallig ging ik van samsung naar samsung. Misschien werkt het ook wel bij andere merken hoor.
Yup werkt met elke telefoon, is vrij simpel. Je moet de app opstarten, via wifi selecteren, dan de ene verzenden en de andere ontvangen. Vervolgens oo verzenden klikken en de rest doet hij zelf
In 1 keer allemaal verzenden naar mijn vader, op nieuwe tel whatsapp openen, mijn vader stuurt ze in 1 keer allemaal terug. Dan nog een kwestie bij allemaal apart even op toevoegen drukken.