Iedereen heeft vast wel van die dingen die hij/zij graag wil doen, maar die op de lange termijn geschoven worden. Totdat je ineens oud bent en denkt: waarom heb ik dit nou nooit gedaan?
Dus: wat zijn de leuke dingen die jullie uitstellen? En misschien kunnen we ze gewoon eens dóen!
Mijn dingen zijn: -met mijn auto door de wasstraat (dat wil ik al sinds ik 6 ben)
-weer starten (iets problematischer, ik heb namelijk geen paard meer, maar ik kan actiever zoeken naar een bijrijdpaard waarmee dat kan)
-weer een eigen paard (ook iets problematischer omdat ik er waarschijnlijk voor moet verhuizen/baan opzeggen)
Weer terug gaan rijden en een eigen paard nemen. Helaas ben ik al 2 jaar paardloos en o wat mis ik het. Het lijkt wel of ik de laatste tijd steeds meer mensen in rijkleding tegenkom waardoor het gemis nog erger word. Nu wonen mijn vriend en ik net op onszelf en ik houd aan het einde van de maand nog voldoende geld over waardoor ik nu actief kan sparen en en misschien volgend jaar toch de stap durf te nemen om er zelf een aan te schaffen.
Sheran
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-19 14:39
Dat zou leuk zijn! Dus het zit er wel aan te komen
Voorheen was het financieel niet haalbaar gezien ik nog studeerde. Nu met een 40 urige werkweek moet het lukken. Alhoewel ik het nog niet helemaal uitgeteld heb. Maar zowiezo volgend jaar zomer pas.
Ooh ja piano leren spelen! Maar heb gewoon echt geen tijd voor elke week les + het kost natuurlijk het nodige. Maar dat wil ik echt nog een keer leren!
NoLimit_93
Geplaatst: 23-03-19 14:55
Leuke dingen die ik wil doen maar uitstel
- Met een goede camera foto's maken. (maakte al van kinds af aan foto's met een kleine digitale camera of mijn vaders oude camera maar wilde heel graag een dure echte camera. na 5 jaar twijfelen maar niet zo'n grote uitgave durven doen heb ik nu eindelijk mijn eigen spiegelreflex gekocht )
- Ooit meerijden met de oefencross in het buitengebied bij stal. Nu is mijn pony niet goed in te houden als het om springen gaat en met buiten galopperen wilt hij er nog weleens vandoor gaan dus een combinatie van de 2 dingen gaat denk ik niet zo goed aflopen
- Een huis met land en stallen kopen, heeft er iemand een geldboom voor mij
- Portugees leren, mijn schoonvader is portugees en wij gaan dus vaak daar naar toe op vakantie en de portugeese familie is erg groot. Ondertussen heb ik al bijna 6 jaar een relatie en het is er nog steeds niet van gekomen om het te leren kan natuurlijk wel de basisdingen en begrijp sommige dingen al als ik de context weet
poes schreef:
Alles achterlaten en lang gaan reizen. Voor de rest doe ik eigenlijk wel vaak waar ik zin in heb
Dit lijkt mij ook zo lekker, jaloers op mensen die rond kunnen reizen en daar hun brood mee kunnen verdienen.
Wat wij nu doen komt er ook wel een beetje bij in de buurt voor mijn gevoel. Ik heb mijn baan opgezegd en voor het werk van mijn vriend wonen we nu een jaartje in Aruba. Mijn eerste keer buiten Europa en we gaan ook nog eens op vakantie naar Colombia
Met het plannen van Colombia kom je heel veel websites van bovengenoemde soort mensen tegen.
Nu ik hier zit heb ik naast mijn werk genoeg tijd om dingen te doen die ik altijd al wilde doen maar sommige dingen worden nog steeds vooruit geschoven
Laatst bijgewerkt door NoLimit_93 op 23-03-19 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Weer een keer naar Portugal. Weer een keer naar mijn vriendin die te ver weg woont om even tussendoor op de koffie te gaan. Meer paardrijden, vaak ben ik te druk met alles er omheen en schiet het rijden erbij in.
corientjuhh
Geplaatst: 23-03-19 15:09
Een veulentje fokken Wou dat vorig jaar doen, toen dit jaar en nu hopelijk volgend jaar Elke keer financiele tegenslagen waardoor ik t moet uitstellen
jumpyhorse
Geplaatst: 23-03-19 15:12
MarcoBorsato schreef:
Frans leren, rijbewijs halen
ik moet zeg maar nu studeren voor mn, examen frans dus als we nou afspreken dat ik je lesgeef en jij in ruil mijn examen frans maakt
Rytir
Geplaatst: 23-03-19 15:13
poes schreef:
Alles achterlaten en lang gaan reizen. Voor de rest doe ik eigenlijk wel vaak waar ik zin in heb
Dit! En ooit ga ik Spaans leren
Urbanus
Geplaatst: 23-03-19 15:13
jumpyhorse schreef:
MarcoBorsato schreef:
Frans leren, rijbewijs halen
ik moet zeg maar nu studeren voor mn, examen frans dus als we nou afspreken dat ik je lesgeef en jij in ruil mijn examen frans maakt
Ouiiiii!
Juut
Geplaatst: 23-03-19 15:16
Op trektocht te paard in Ierland, of Schotland, of Noorwegen...
Cowgirl
Geplaatst: 23-03-19 15:16
Tennessee walker uitproberen
Weer eens op een ijslander stappen (ook uitproberen)
Nog 1 x galopperen buiten op een lang pad. Met mijn inmiddels overleden paard kon dat al jaren niet meer.
soesie
Geplaatst: 23-03-19 20:18
Ik zou heel graag, *met een oude sloopauto... de autodeur van een andere auto eruit rijden! Volle vaart, en bam! De deur staat de andere kant opgeklapt. Erg hè? Maar ik heb het er al wel 30 jaar over *Verder zou ik graag op trektocht te paard willen door Ierland. *En met zo'n bubbelbal waar je in kunt kruipen door zo'n gat, en dan over het water lopen/ouwehoeren met een stel melige mensen.
Er zijn zeker meerdere dingen wat ik graag zou willen doen en wat er maar niet van komt, maar dit schiet me zo te binnen.