Sta je dan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VenoSnorlax

Sta je dan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-19 21:24

Sta je dan.. na te trillen van wat er net gebeurd is en nog volkomen in paniek.

Ik was een avondje alleen thuis en besloot nog wat drinken te halen in de supermarkt naast onze flat.
Op de terugweg kon ik mn sleutel al niet vinden terug gelopen was daar ook niet gevonden en toen begon de paniek, het werd een soort waas en kon mn sleutels nergens vinden, en dan besef 2.. het vuur staat nog aan...

Ik ben achter iemand aan de flat in gelopen en heb overal aangebeld niemand deed open of sprak nederlands en in de vlaag van paniek al mijn engels vergeten. Naar beneden gerent en daar kwam een meneer naar beneden wat onderanderen de held van vandaag was, de pan stond namelijk al 10 min op ( en mijn telefoon was uit gevallen).

Hij heeft de brandweer gebeld en die zijn uiteindelijk het balkon opgeklommen en naar binnen gegaan.

Klinkt misschien voor anderen heel suf dit maar moest het echt even kwijt

OleJon

Re: Sta je dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:49

Wat schrikken zeg kan me voorstellen dat je in paniek bent vooral met een pan op het vuur stond de pan al droog

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:55

Balen zeg, dat zijn van die dingen die iedereen wel eens overkomt

. Gelukkig is het goed afgelopen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:25

Jeetje wat een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Gelukkig maar dat de brandwer alleen preventief heeft hoeven ingrijpen en niets heeft hoeven blussen! Maar logisch dat je van slag bent. Weet je nu al waar je sleutels zijn? Heb je zonder de sleutels de deur achter je dichtgetrokken of ben je ze echt kwijt? Hoop dat je ondanks de adrenaline toch nog een beetje kunt slapen vannacht!

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:27

Is helemaal niet suf, ik kan je paniek erg goed voorstellen. Je hebt goed gehandeld ook al was je in paniek.
Heb je je sleutels nog terug gevonden? Anders toch even een ander slot laten zetten voor de zekerheid.

Nu even tot rust komen :(:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 01:09

Godver dat is zeker schrikken ! En dan dat hele circus met de brandweer erbij. Poef! Gelukkig goed afgelopen :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 04:28

Jeetje snap dat je even in paniek was. Gelukkig is het goedgekomen!

Als kindzijnde hebben wij vroeger brand thuis gehad. Ik durf ook echt niet even van huis te gaan met de oven/vuur aan. Al is het voor 5 minuten.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 10:42

Gelukkig is het goed afgelopen! Kan mij je paniek wel voorstellen :(:)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:14

Ondanks je schrik, wil ik je toch op het hart drukken, nooit iets op het vuur te laten staan als je weggaat. Al is het voor 5minuten. Mocht er onderweg wat gebeuren, ongeluk oid, kun je misschien niemand verwittigen dat er nog wat op het vuur staat en brand met wat pech de boel af..

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-19 15:39

Sleutel helaas niet teruggevonden ga maandag beneden naar de huurbaas en de winkel om te vragen of het toch nog gevonden is, gelukkig medicatie voor het slapen maar ben wel snel gaan slapen

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:45

Arme meid. Dat is schrikken! Ik zet altijd alles af en uit als ik het huis verlaat,en heb reservesleutels bij een vriendin die om de hoek woont. :(:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:48

Dat is schrikken! Ik check alles altijd of er geen stekkers achterblijven in de stopcontacten en het gas draai ik altijd uit als ik klaar ben