Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het hangt volledig van je motor af of je kleppen moet stellen ja of nee. Mijn kleppen kunnen bij mijn weten niet eens gesteld worden en die heeft de eerste 80.000 km toch echt gewoon op benzine gereden (en heeft daarmee een klep naar de klote geholpen, dat kan dus ook). Het is belangrijk dat je een auto koopt met motor die tegen LPG kan en die vind je vaker in auto's die gewoon op benzine rijden, dan die fabrieksaf op LPG rijden (sowieso ken ik alleen de Mazda die de optie biedt, en die motor is op meerdere vlakken niet geschikt voor LPG).
. Opel heeft bij mijn weten verstelbare kleppen en viel toen voor mij daarom af, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Spark was voor mij te klein en ik vind de motor eerlijk gezegd ook te licht om op LPG te lopen. Dacia Sandero durf ik niet te zeggen, maar dat zou best een optie kunnen zijn.
). Daarvoor Daewoo, die was helemaal onverwoestbaar. Ik geloof dat Toyota ook best goed op gas kan, maar dat durf ik niet helemaal met zekerheid te zeggen. Maar zeker als je geen bezwaar tegen een franse auto hebt, moet er wel iets te vinden zijn om zelf om te laten bouwen. Liselot schreef:Kan ook zijn dat dat commentaar op de mazda was hoor, ik heb er niet zoveel verstand van.
Onze megane en de C4 die we nu hebben waren beide af-fabriek LPG.
Heb de chevrolet spark, opel corsa en dacia sandero gevonden waarbij het iig kan.
Welke auto’s in het formaat wat wij zoeken lopen wel goed op gas als het later ingebouwd is?