Ik heb 3 weken geleden mijn eerste auto gekocht bij een “bedrijf”. Is meer iemand die in de ziektewet zit en legaal bijklust. Met Kvk en RDW registratie etc. Hij koopt auto’s en knapt ze op en verkoopt ze. Mijn Suzuki Alto was een inruilen. Nieuwe APK en helemaal nagekeken. Er is ook het nodige vervangen door hem. Als er de eerste weken wat was, kon ik bellen. Dan regelt hij dat, was wel zo netjes vond hij.
Nu reed ik gister van Zwolle naar Utrecht. Opeens, terhoogte van Soesterberg, maakte de motor een raar geluid. Ik dacht... hmm. Mijn auto kan ook niet harder, ook al geef ik gas. En toen ging het olielampje branden. Dus ik ben gestopt... kwam er ook nog rook uit de motorkap. De paniek was dus volledig.
Kan er nu om lachen maar ik stond huilend langs de A28. Rijkswaterstaat heeft me toen naar een P+R gesleept. Maar toen heb ik die man gebeld en die bood meteen aan te komen. Die man is vanuit Epe die middag mijn auto komen halen. Lekke koppakking blijkbaar, hij gaat dit repareren voor mij. Bespaart mij dus honderden euro’s...Ik wilde dus een mandje/tasje maken met dingen voor hem. Maar ik ken hem niet... ja hij heeft een schattige Labrador en hij houdt van auto’s.