Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Parkeertarieven parkeren op straat
De parkeertarieven voor parkeren op straat op de Zuidas worden vanaf maandag 6 maart a.s. verhoogd naar € 3,00 / uur met uitzondering van het gebied langs de Gustav Mahlerlaan tussen de Parnassusweg en de Beethovenstraat (deelgebieden Gershwin en Mahler). Hier blijft het huidige tarief van € 4,00 / uur gehandhaafd. Het nieuwe tarief van € 3,00 / uur geldt van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 19:00 uur. Buiten die tijden is parkeren op straat gratis. De huidige parkeerduurbeperking in het noordelijk deel van de Van der Boechorststraat (ten noorden van de A.J. Ernststraat) wordt opgeheven.

lshannah schreef:Toen ik nog op de ZuidAs werkte en met de auto moest komen was betaalbaar parkeren er al niet bij; destijds parkeerde ik ‘m in Amstelveen en pakte ik de sneltram, wat in jouw geval morgen geen optie is natuurlijk.. lastig. Houd je school geen rekening met de staking? Ik neem aan dat er meerdere leerlingen met hetzelfde probleem zitten..
bigone schreef:Wanneer je morgen op tijd wil zijn zal dat ook met de auto een probleem kunnen zijn, denk dat dr randstad morgen helemaal een drama is.
. Maar volgens Google toch nog dichterbij dan het Amsterdamse Bos... Willemiens schreef:Zoek even op park & ride. Als ik in het centrum moet zijn dan parkeer ik nog wel eens bij de PR van sloterdijk. Reis terug via het centrum en je betaald maar €8 voor de gehele dag. Wel in en uitchecken met je OV. Zit volgens mij ook bij de bijlmer.
lovefi schreef:Ik weet niet vanuit waar je richting Amsterdam moet, maar houdt rekening met enorme drukte... normaal is maandagochtend al niet te doen en dat zal nu nog wel wat erger zijn. Ik kom zelf uit de regio Den Haag en als ik morgen om half 8 in Amsterdam moest zijn zou ik zeker voor 6 uur vertrekken. Voor parkeren heb ik geen tips helaas.. Succes!