Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Destination schreef:Ach joh, het zijn maar 8 weken! En Duitsland en Ierland zijn niet zo ver, kun je hem niet een weekend of midweek op gaan zoeken?
Hutcherson schreef:Destination schreef:Ach joh, het zijn maar 8 weken! En Duitsland en Ierland zijn niet zo ver, kun je hem niet een weekend of midweek op gaan zoeken?
Helaas niet. Ik heb 6 dagen in de week vaste verplichtingen, werk fulltime, paard, hond. En nog een huishouden wat in m'n eentje nog draaiende gehouden moet worden. Bovendien is het in het oosten van Duitsland. Waarschijnlijk komt hij een weekendje thuis tussendoor gelukkig, maar maakt het gemis nu niet makkelijker.
Mer1980 schreef:Tsja ik ben nu bijna 7 jaar getrouwden we woonden deels in Oostenrijk, maar onze oudste dochter heeft ondertussen leerlicht dus mijn man zit 4 maanden daar en ik dus in Nederland. Wel gaan we in de vakanties daar naartoe, maar we zijn toch het grootste gedeelte apart van elkaar gedurende die 4 maanden.
Heel eerlijk? Ik vind het HEERLIJK![]()
Mijn huis is opgeruimder, ik heb de kids beter in het gareel, ik kan zeester spelen in het grote bed
Tuurlijk mis ik hem wel hoor zo nu en dan, maar ik vind het niet erg hoor om even alles alleen te doen.
Hutcherson schreef:Bedankt lieve mensen voor het delen van jullie ervaringen en gedachten. Ik moest vandaag ook nog naar de tandarts en daar bleek dat ik ook nog mijn aller eerste gaatje te pakken heb die hersteld moet worden met verdoving en alle toeters en bellen en ik heb helaas een angst voor naalden. Ik heb de hele terugweg naar huis in tranen gezeten, ik kan emotioneel echt niks hebben vandaag! Als de dieren iets doen wat niet mag en ik meermaals moet corrigeren. Zelfs jullie verhalen maken me emotioneel en ik weet niet eens waarom. Ik kan en wil me echt niet constant zo verdrietig en labiel voelen. Wordt dit ook minder?
Gebruikers op dit forum: _JTM, annepaardoes, Baredawn, Bytespider, ComscoreBot, Es_ther, Esmee_RS, friezenfan2, Ilona__, Jet, Justme_Lisaa, linoleum, Nanne, Polarize, rosalie_a, ryukapple, Sydney_Zorro, xnaomivdh, ZarahZoe en 43 bezoekers