Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De nieuwe trailers komen nog steeds maar mondjesmaat naar Nederland als gevolg van de grote vraag en het feit dat Ifor de productie van paardentrailers de afgelopen periode heeft overgeheveld naar een nieuwe fabriek.
Sizzle schreef:Welnee, je hebt een prijs afgesproken (op papier neem ik aan) en als er nu extra kosten bij komen ivm invoer dan zou ik dat gewoon glashard terugspelen.
Importeurs importeren wel vaker dingen uit niet EU landen (China en US).
Brainless schreef:Sizzle schreef:Welnee, je hebt een prijs afgesproken (op papier neem ik aan) en als er nu extra kosten bij komen ivm invoer dan zou ik dat gewoon glashard terugspelen.
Importeurs importeren wel vaker dingen uit niet EU landen (China en US).
Als de Brexit er door is (en er, zoals het er nu uitziet, geen overgangsperiode komt) dan moeten er gewoon invoerrechten betaald gaan worden.
Net zoals je wat besteld uit Amerika/China.
Deze kosten zijn altijd voor de ontvanger.
Veertje2 schreef:Hij word pas op de markt gebracht in april (voor Engeland) en dan pas verscheept naar de dealers buiten EU ze hebben tegen mij ook al gezegd april willen ze gaan redden vanuit de fabriek maar dat dit een illusie is dus reken maar op zn vroegst juni als het niet later word. En ik heb hem al een behoorlijke poos geleden besteld.