Waar koop ik dit soort verbinders (bank)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HappyBuddha

Waar koop ik dit soort verbinders (bank)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 12:35

Hoi allemaal,

Gisteren hebben we een nieuwe bank gekocht bij de Ikea. Hebben we hem net bijna in elkaar, missen er twee verbindings stukjes. De Ikea gebeld en die zeggen ze niet los te hebben, dus moeten we de hele bank terug brengen. Aangezien het een grote bank is en we niet weer van plan zijn een complete aanhanger te huren gaan we nu zelf maar op zoek. Via een site kan ik ze vinden, maar we willen ze het liefst zo snel mogelijk in huis en ze vragen daar veel verzendkosten.

Weet iemand waar je deze deeltjes kan kopen?

Afbeelding

tamary

Re: Waar koop ik dit soort verbinders (bank)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:37

Stap eens bij je lokale hubo binnen, die maken meer dan de standaard praxis, etc. doet.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:39

Hoe snel heb je ze nodig?
Mijn man is vandaag weg, maar wij hebben er 2 op de bank zitten die we niet nodig hebben zoals de bank nu staat.

Als je even hebt kan ik met mijn man overleggen, en als hij het met me eens is dan kan je ze tegen verzendkosten van me hebben :)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:40

Raar dat Ikea ze niet kan leveren. Ze horen er wel bij? Bij onze ikea (Utrecht) halen ze dan de onderdelen uit een andere doos en die doos gaat dan de koopjeshoek in.

Ik zou blijven aandringen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:41

Ik zou bij Ikea naar binnen lopen. Heb ook eens om iets van de keuken gebeld met Ikea en die klanten service is echt waardeloos. Aan de balie gaan en je probleem uitleggen helpt misschien meer. Niet dat ze daar vaak vriendelijk en behulpzaam zijn..........
Zo zonde, want wij zijn wel tevreden over Ikea spullen, maar de service is echt waardeloos.

Als geen ijzer zaak dit heeft, een handi iemand zoeken die dit kan smeden.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:42

Meubelmaker contacteren :j

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:42

Hanafubuki schreef:
Raar dat Ikea ze niet kan leveren. Ze horen er wel bij? Bij onze ikea (Utrecht) halen ze dan de onderdelen uit een andere doos en die doos gaat dan de koopjeshoek in.

Ik zou blijven aandringen.

Normaal hebben ze ook een stuk/sevice waar je alle losse onderdelen zo mee kan krijgen. Ik had bv. een kast maar niet meer de schijfjes om ze tegen de muur te hangen en kon ze zo meenemen.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:57

Ik zou even naar Ikea teruggaan (als dat een beetje in de buurt is), ik ben tot nu toe altijd enorm goed geholpen aan de balie bij de klantenservice. Wel balen joh!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 13:32

Pluttersput schreef:
Mijn man is vandaag weg, maar wij hebben er 2 op de bank zitten die we niet nodig hebben zoals de bank nu staat.

Als je even hebt kan ik met mijn man overleggen, en als hij het met me eens is dan kan je ze tegen verzendkosten van me hebben :)
[ [url=m/MuvpEd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat lief!

Ik ga morgen eerst maar langs de Ikea. Baal er wel van want is echt niet handig. En dan hoop ik maar dat ik de onderdelen mee krijg...

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:35

Nog een keer bellen en een beetje op je strepen staan. En als je daar slecht in bent: een ander even voor je laten bellen.
Eisen dat zij die bank binnen X tijd (een week of zo) bij je komen omwisselen voor een compleet exemplaar op hun kosten. Toen er bij ons fout op fout was gemaakt en we aangaven dat we dan voor 4000 euro aan zooi niet meer hoefden kon er ineens een heleboel, tot een gratis spoedkoerier aan toe!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:03

SophieFT schreef:
Hoi allemaal,

Gisteren hebben we een nieuwe bank gekocht bij de Ikea. Hebben we hem net bijna in elkaar, missen er twee verbindings stukjes. De Ikea gebeld en die zeggen ze niet los te hebben, dus moeten we de hele bank terug brengen. Aangezien het een grote bank is en we niet weer van plan zijn een complete aanhanger te huren gaan we nu zelf maar op zoek. Via een site kan ik ze vinden, maar we willen ze het liefst zo snel mogelijk in huis en ze vragen daar veel verzendkosten.

Weet iemand waar je deze deeltjes kan kopen?

[ [url=m/6TxTZS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even de webcare een berichtje doen.

Wij hebben hele nieuwe paneelgordijnen gekocht omdat de rollertjes niet los te krijgen zouden zijn. Kosten €100,-.

Daarover een berichtje gedaan richting IKEA en ik had 5 dagen later 50 nieuwe rollertjes in huis.

De webcare medewerker heeft ze in Zweden besteld en hier laten afleveren.

Kosten? €0,-

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 14:14

Heb idd de webcare een bericht gedaan. Ik wil wel graag dat het morgen is opgelost want wij zitten nu zonder bank en een bank die half in elkaar staat waar ik echt niet tegen kan. Hopelijk is het dus snel opgelost

Bentleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:50

Wij hadden tweedehands bedjes gekocht waarvan enkele schroeven kwijt waren. Met een telefoontje naar de klantendienst kregen we ze gratis thuis toegestuurd.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 16:33

Ben via de webcare al wat verder, ik kan namelijk het hoek element om komen wisselen.
Ik snap alleen niet waarom ik dan niet van dat nieuwe hoek element alleen die losse dingen mee kan krijgen. Is voor beide toch minder gedoe lijkt mij...

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 19:04

Mijn vriend is net naar de ikea geweest en heeft idd de missende onderdelen meegekregen (van een andere afgehaald). Het is dus opgelost :D

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:12

SophieFT schreef:
Mijn vriend is net naar de ikea geweest en heeft idd de missende onderdelen meegekregen (van een andere afgehaald). Het is dus opgelost :D

+:)+ Toppie kun je lekker genieten van je bank!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:21

Pluttersput schreef:

[ [url=m/MuvpEd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat lief hoe je mee denkt!

TS, gelukkig een fijne oplossing. Jammer dat ze eerst niet mee werkten.