Wat doen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Wat doen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 22:33

Hai *\o/*
Beetje vreemde titel misschien, maar ik vraag me af wat jullie bokkers doordeweeks/weekend in de avond doen. Ik heb heel veel gewerkt laatste tijd,ook overver,en nu ineens is dat voorbij en verveel ik me een beetje :=
Ik ben niet zo'n uitgaanstype. Zit heerlijk voor de tv. Vriendlief gaat graag naar vrienden. Soms kan niemand en dan zitten we een beetje van tsja..
Ik ben zelf geen knutselaar, paard staat op buitenstal dus dat kan alleen als het licht is. Lezen vind ik maar af en toe leuk.
Ik voel me best triest dat ik niks weet,maar elke dag tv kijken is ook niks. :')
Misschien kan ik wat inspiratie van jullie opdoen.
Wat doet een mens als ze niet werken...

Nyaleti

Re: Wat doen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:39

Yes ik volg. Sinds ik weer werk heb ik veel meer energie (ondanks dat m'n werk best zwaar is :+ ) en verveel ik me dood om elke avond op de bank te zitten. Iets intensief sjouwen wil ik ook niet, want dan is m'n lichaam wel klaar. Paarden worden voor het donker gedaan.. ik wil misschien alsnog naar de sportschool!

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:41

Vrijwilligerswerk bij Stichting ‘Waar is onze Angel’.

Ik ben hier beheerder. Dat houdt in dat ik contact leg en hou met baasjes van vermiste honden, maak groepsapps en zorg voor sturing hierin, maak flyers en coördineer het uitlenen van o. a. vangkooien en wildcamera’s. Als een vermissing in de buurt van mijn huis is ben ik ook nog actief in het veld. Zoeken, flyeren en spotten al dan niet bij een vangkooi.

Mijn uren hier deel ik zelf in, dus zijn goed te combineren met mijn zoon, man,pony, hond en een baan in de zorg.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:48

Ik werk fulltime, heb een paard waar ik vier keer per week heen ga, heb een hond die aandacht nodig heeft, moet boodschappen doen, huishouden en een vriend die het ook leuk vind om af en toe samen met zn vriendin wat leuks te doen en ik ga 1x per week naar mn familie.
Ik ben blij als ik een keer niks te doen heb.
Wil nog grote opruiming houden in huis, alles weggooien wat weg kan en gewoon dingen netjes opruimen.
Wil nog een muur verven en onze bedrijfslogos op de muur schilderen op kantoor.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:58

Klussen in huis, series kijken, huishouden, sporten.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 23:07

Beetje gamen, lezen of series kijken. Anders ga ik graag naar de film, of wat drinken met vrienden :).

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 23:22

Ik werl 28 uur en ben vrijwilliger bij een poppodium. Ik coördineer de pr.

Verder lekker lezen, beetje netflixen en koken. Ben een fan van meal prepping.

Paard doe ik meestal ook overdag.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 23:31

Meestal ben ik aan het werk. Nakijken en lessen voorbereiden, want daar kom ik op mijn werk niet aan toe. En anders ben ik aan het netflixen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:26

S Avonds zit ik op de bank en kijk ik TV, Videoland of YouTube. Of ik bok. En ik lig altijd vroeg op bed dus zoveel tijd heb ik s avonds niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:09

Ik werk vaak ook 's avonds maar meestal doe ik:
- Netflix kijken
- Tv kijken
- foto's bewerken
- met vriendinnen afspreken
- Met mijn hamsters bezig
- klusjes
- sporten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:14

Meestal Netflix kijken, of Prime, of gamen. Vooral als mijn vriend ook thuis is doen we gamen, ook met vrienden online. :j Wij kijken wel veel dezelfde series, dus dat is altijd makkelijk.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:21

In de avond ga ik meestal naar mijn paard. Ik werk full-time dus overdag normaal geen tijd.

Verder als ik niet bij het paard ben. Koken, lezen netflixen, muziek luisteren al of niet in combinatie met mijn man en of kinderen.
Huiswerk begeleiden is ook nog wel iets.

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:24

Wij doen graag (bord)spelletjes thuis :o

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:25

Naar mijn pony, gamen, lezen of Netflix kijken. Soms ga ik 's avonds naar de sportschool, maar als het even kan doe ik dat liever overdag.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:25

Wij gaan gelijk na werk door sporten, waardoor we pas rond half 8 thuis zijn om avond te eten en dan gaan we daarna lekker serie kijken in bed :D of we doen samen een spelletje en soms even iets voor onszelf.
Soms gaat mijn vriend of ga ik nog even op bezoek bij iemand of komt er hier iemand op bezoek.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:31

Ik heb ‘s avonds echt even rust nodig en zou ook echt niet meerdere keren per week iets met vrienden willen doen. Activiteiten zijn op een normale doordeweekse avond (na het avondeten):
- ratjes verzorgen
- de was doen
- tv kijken
- Sims spelen :o
- bokten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:34

Sporten :D
En ik heb een thuisstudie die ik altijd in de avonduren doe :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:35

Paar keer per week sporten
Soms een Netflix avond
Naar de bios
Met vrienden afspreken.
Aan school werken :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 00:14

Naast Bokken en Facebooken leer ik Portugees (er zijn heel veel talen) op Duolingo. Met een kwartier per dag kom je al een heel eind! Ook vul ik prijsvragen in als hobby wat met enige regelmaat beloond wordt met kleine en soms ook grote prijzen :D

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 00:24

Ukelele- of gitaarspelen, lezen, schrijven, spelen/lopen/knuffelen met hond, Netflix, willekeurige Wikipediapagina's lezen, teksten uit tijdschriften knippen en er een nieuwe tekst van maken, sociale media bekijken (een beetje teveel, dat wil ik minderen), bakken, tekenen :D

Ik heb nogal veel tijd :')

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 00:34

toen ik in mijn full time werk situatie zat was het werken paarden huishouden hond slapen. en dan deed ik voor dat ik ging slapen even spelletje op mijn telefoon.

nu ik zwanger thuis zit en steeds minder ken worden er vele spelletjes gespeeld en doe ik elke dag 1taak in het huishouden en vaak even paardje knuffelen of even stukje bos met de hond.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 01:42

Ik doe graag haken en ondertussen tv kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 01:47

Er is altijd wat te poetsen haha :o
Dus als ik me echt verveel en actief wil zijn kijk ik wat er nog gedaan moet worden zodat ik het later niet hoef te doen.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 01:59

En schrijven? Ik kan dat (letterlijk) dag en nacht doen.
Netflix, natuurlijk.
Hondje uitlaten? Of die van de buren? Of zelf gewoon wandelen, :')
Joggen in de bossen vind ik heerlijk, :)
Misschien dingen meenemen van stal en op pimpen? Of schoonmaken?
Koken? Vinden sommige ook leuk, :')
Misschien een sport doen? Als je tijd hebt?Zoals dansen, of juist boksen, iets wat je misschien thuis ook kunt oefenen. ;)
Ik heb een loopband op m'n kamer, moet zeggen dat dat wel stimuleert als je je verveelt. O:)

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 02:33

Avonden op de bank zijn een zeldzaamheid. Werk tot een uur of 19.30/20.00 en doe daarna de paarden. Sta op een doehetzelf stal dus elke dag voeren, water en mesten. Vaak ben ik daar tot een uur of 22/22.30, 's zomers vaak wat langer. Paarden staan gelukkig 24/7 buiten dus hoef ze dan niet verplicht nog eens beweging te geven, dat doen we in de weekenden of vrije dagen.