Momenteel zit ik in een enorm lastige situatie. Ik zit al een redelijk lange periode niet lekker in mijn vel, voornamelijk vanwege het werk, en het niet weten wat er bij mij past.
Vandaar mijn vraag om advies, meningen, ervaringen etc!
Ik ben twee jaar geleden afgestudeerd als sociaal psycholoog met universitaire master.
Hierna geen werk kunnen vinden en nu eindelijk sinds een paar maanden aan het werk binnen de salarisadministratie.
Dit vind ik helaas echt helemaaal niet leuk, waardoor het bij mij mentaal heel hoog op loopt af en toe. Door de lange periode zonder werk zat ik al niet lekker in mijn vel, en nu met baan die ik helemaal niet leuk vind wordt dit alleen maar erger. Ook is dit qua uren te zwaar, en lichamelijk niet passend bij mij.
Ik ben dus weer op zoek naar iets anders, maar weet niet wat....
Wat ik wel weet:
- Ik heb een onwijs leuk paard waar ik elke dag naartoe ga. Dus het liefst werk ik 24 tot 32 uur
- Ik werk graag met mensen samen, en werk graag samen naar doelen toe
- Mijn opleiding sociale psychologie vond ik erg leuk, maar er is weinig werk in (ik heb geen klinische opleiding dus werken in de GGZ of therapie sluit niet aan op mijn opleiding)
- Ik ben heel graag veel bezig en zit niet graag stil achter een computer
- Doordat ik reuma heb moet ik ook veel blijven bewegen en verergeren mijn klachten bij veel zitten
Alle tips zijn welkom!
Ik ben echt zoekende naar werk wat bij mij past, waar ik plezier uit haal en wat ik goed vol ga houden.
Ik hoor heel graag zo veel mogelijk ideeën, wie weet zit er wel die baan tussen waar ik gelukkig van wordt!
Dus heb je een idee qua functie, richting of bedrijf dan hoor ik het heel graag!
. Dapper van je!