Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8nnemiek schreef:Vind je het niet zonde dat je telefoon en macbook straks niet meer samen kunnen werken? Dat vind ik juist zo enorm fijn aan Apple.. hoe je foto's automatisch op je macbook verschijnen, hoe je agenda overal gedeeld is, je meldingen overal zichtbaar zijn, je smsjes op de macbook kan beantwoorden, en hoe je je internetpagina's deelt..
). Niet dat ik heel veel gebruik, een beetje insta, facebook en nog wat simpele apps. Denk dat er mensen zijn die meer in hun telefoon wonen
Froukje schreef:Ik zou ook zeggen de Samsung Galaxy S7 en als je nog een week of 2 wacht zelfs de S8.
Fijne telefoons en nu de S10 er bijna is worden ze alleen maar goedkoper.
Achterom schreef:Kijk ook eens naar Motorola, hier al een paar jaar een G5 plus, heel fijne telefoon en budget vriendelijk
Lucy_121 schreef:Achterom schreef:Kijk ook eens naar Motorola, hier al een paar jaar een G5 plus, heel fijne telefoon en budget vriendelijk
Hier ook een Moto G5 plus. Nu bijna 2 jaar in gebruik en begin nu pas te merken dat hij iets aan het vertragen is. De batterij is nog steeds echt top en kan er met zuinig gebruik prima 2 dagen mee doen. Top prijs-kwaliteitverhouding dus als je het mij vraagt! Enige nadeel is de camera, die had wel wat beter gemogen van mij.
Yacintha schreef:De laatste tijd zweer ik ook bij de Motorola Moto G series. Ben begonnen paar jaar terug met de G4 en heb momenteel de Moto G6. Hele fijne telefoons en super sterk, zowel technisch als de buitenkant (iets met heel vaak vallen enzo)