Op een andere manier geld verdienen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ierusju

Op een andere manier geld verdienen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 18:16

Ik volg een hele leuke studie en het liefst zou ik in die richting een bijbaantje nemen. Ik zou dan als bijbaantje preventie assistente of tandarts assistente willen doen. Helaas is dit niet te combineren met school. Ik begin vroeg, zit tot laat en praktijken bij mij in de buurt zijn niet op de zaterdag open. Dat valt helaas af. Ik heb nu een bijbaan, maar ik merk dat ze het daar lastig vinden dat ik alleen beschikbaar ben op de zaterdag.

Nu vroeg ik me af of er een manier is om op een andere manier toch geld te verdienen vanaf thuis? Ik heb me aangemeld bij Panel Wizard, maar daar krijg je 10 cent per vraag en in een halfjaar heb ik nu 9 euro verdiend. Ik vind het harstikke leuk om te doen, dus vroeg ik me af of er meerdere van dat soort sites zijn waarvoor je je kunt aanmelden en of er bokkers zijn met ervaringen hiermee?

troi

Re: Op een andere manier geld verdienen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:18

In zijn algemeenheid in de zorg is vaak wel wat te vinden. En het is cv technisch nuttig. Omgaan met patienten vereist toch andere vaardigheden. Eventueel in een zorgcentrum.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:18

Ben je creatief? Ergens goedkoop dingen inkopen, iets van maken en verkoop?

Volgens mij kan je ook interviews enz. uittypen, transscriptie. Dan kan je zelf je tijden bepalen als het maar voor de deadline af is.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:19

Euroclix is eenzelfde soort site, gaat ook niet heel snel maar wel sneller dan Panelwizard. Ik heb nu in een paar jaar tijd zo'n €500 euro laten uitbetalen :)

Infonu bestaat ook nog, dat heb ik voorheen ook wel gedaan. Dan schrijf je artikelen en op basis van bezoeken/reclame etc, krijg je dan geld (Google Adsense).

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:20

Online kan je ook EU-panel even opzoeken, al betalen die uit in Bol.com bonnen, niet contant. :)

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:21

Ik weet even niet meer hoe het heet - maar gesproken tekst omzetten in getypt?
Ah, lees het hieronder al: transcriptie :D

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:23

Eske_B schreef:
Ben je creatief? Ergens goedkoop dingen inkopen, iets van maken en verkoop?

Volgens mij kan je ook interviews enz. uittypen, transscriptie. Dan kan je zelf je tijden bepalen als het maar voor de deadline af is.

Hier ben ik dus mee begonnen. Oude meubels zoeken en opknappen en vervolgens weer verkopen. Net met mijn eerste meubel begonnen dus weet nog niet hoe het gaat lopen maar heb wel al mijn eerste opdracht binnen. Een ladekastje zoeken en die schuren en grijs verven. Als ik een geschikt kastje heb gevonden gaat dat voor het meubel waar ik nu mee bezig ben. Afwachten nog even dus maar als je handig bent en goedkoop kan kopen kun je altijd wat winst pakken. Ben nu bezig met een secretaire en heb nog een tv kastje staan. Gratis op de kop kunne tikken dus sowieso winst met verkoop. Hoeveel weet ik nog niet maar altijd meer dan gratis. Erg leuk om te doen en je kan zelf bepalen hoelang en wanneer je ermee bezig bent of gaat

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 18:24

Er bestaat ook zoiets als chatoperator (18+). Is anoniem en kun je best een leuk zakcentje mee verdienen.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 18:52

Oh wat leuk allemaal!
Ik ben niet geheel creatief, maar die teksten schrijven en euroclix klinkt ook heel interessant!

De zorg is qua tijd niet helemaal een optie. Ik zit dus gemiddeld 40 uur op school, met reistijd meegerekend. Als dat niet zo was, had ik zoiets graag gedaan hoor :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:01

Van Infonu loopt er nog een, inmiddels niet meer echt, actief topic hier op Bokt dacht ik. De regels zijn laatste jaren veel strenger geworden voor de geschreven artikelen, dus veel mensen haakten af. Als je goed kan schrijven en inspiratie hebt, dan is het zeker een leuke bezigheid!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:15

Als je interessante of aparte hobby’s of interesses hebt dan kun je daar over bloggen of vloggen. In het begin moet je dat vooral voor de lol doen, maar naarmate je meer bezoekers en volgers krijgt kun je daar best leuk mee verdienen als je er goed in bent.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:17

Je kan je via mij aanmelden bij futurenet.
Elke dag 10ads kijken en daarmee verdien je geld.
Kost wel een investering. Maar met dat geld kan je dus ads kijken en uiteindelijk krijg je 10euro meer terug dan je geinvesteerd hebt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:26

Geryon schreef:
Er bestaat ook zoiets als chatoperator (18+). Is anoniem en kun je best een leuk zakcentje mee verdienen.

Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Te vaak zielige verhalen gehoord van mannen met niet zo hoog iq die verliefd werden en al hun geld daar aan op maakten.

Mss is werken als zaterdagbezorger iets? Ik heb dat jaren gedaan en werk nu tijdelijk weer bij de post. Op zaterdag altijd lastig mensen vinden.

Als je perse iets vanaf huis wil kun je ook zoeken naar telefoonwerk

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 21:31

Ik heb me nu aangemeld bij EuroClix. Dat is hetzelfde concept als PanalWizard, alleen zijn daar meer vragenlijsten beschikbaar.
Als ik wat meer tijd heb, lijkt de transcriptie me ook leuk. Nederlandse taal beheers ik goed, maar doe verder geen interessante dingen en ben ook niet heel creatief :=

capopjekop schreef:
Geryon schreef:

Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Te vaak zielige verhalen gehoord van mannen met niet zo hoog iq die verliefd werden en al hun geld daar aan op maakten.

Mss is werken als zaterdagbezorger iets? Ik heb dat jaren gedaan en werk nu tijdelijk weer bij de post. Op zaterdag altijd lastig mensen vinden.

Als je perse iets vanaf huis wil kun je ook zoeken naar telefoonwerk

Heb momneteel wel nog een zaterdag baantje, verdient niet super, maar is ook geen vervelend werk.
Het fijne aan thuis werken, is dat ik dat even snel kan doen als ik in de trein zit naar mn opleiding :D