T en ik waren best close als vrienden. Als a-sexuele wilde ik ook niet meer. We speelde veel spellen terwijl we in voicechat zaten etc.
Rond valentijns heeft hij mij een roos gestuurd. 1 stuk. Heel lief, via een webshop hier in Nederlands. Hij heeft de boel een beetje vertaald en het zo gedaan. Mijn adres had ik hem alleen niet gegeven. Dit heeft hij achterhaald via een foto die ik ooit had verstuurd van sneeuw in de straat. Hierbij stond het straatnaam bordje op, maar zo wazig dat het bijna niet te lezen was.
Vanaf de positie van de foto had hij dus het nummer achterhaald. En zo kreeg ik dus de roos.
Een paar maanden later (weet niet precies hoelang meer) had ik hem een foto gestuurd van mijn voeten. Heel random, wilde hij graag. Met sokken

Minuutje later stond die foto op zijn facebook met de text: ''I want to ___ all over her feet''.
De meeste mensen kunnen dat woordje wel zelf invullen. Ik was geschockeerd, snel een screenshot gemaakt want een minuut later was de post weg.
Ik heb hierna compleet contact met hem verbroken. Tot precies 1 week geleden.
Ik dacht, er is nu genoeg tijd over, en hij heeft nogsteeds geen idee waarom ik nooit meer wat tegen hem zei. Dus hem een berichtje gedaan met de screenshot, en dat dat de rede was waarom. Omdat ik hem niet meer vertrouwde. Hij zei dat het hem speet, en dat hij mij niet zo wilde kwetsen. Hij heeft ondertussen een vriendin, en er is een kind onderweg (dit was wel een ongelukje.) T is overigens 20.
Nu is het probleem.. We zijn een beetje in gesprek geraakt en eingelijk is het weer zoals vroeger. Het spel spelen we allebij ook weer. Gister zei hij alleen ''sorry voor morgen'' Dus ik had half en half het gevoel dat er wat komen zou...
Nou is net de bezorger langs geweest. Bos van 12 rozen, fles wijn, teddybeer...
Heel lief, heel leuk.. Maar ik heb een zwaar poedersuiker onderbuik gevoel en word er zelfs misselijk van.
Ik heb hem bedankt, maar meer ook niet. Ik weet niet wat ik ermee moet. Wat moet ik zeggen, wat moet ik doen met de spullen..
Gedeeltelijk getypt om het even van mij af te schrijven. Ik voel me er zo naar onder dat ik tegen een paniek aanval aanzit.
Ook gedeeltelijk getypt voor tips.
?
Ik zou zeggen dank je wel, proosten op hem samen met je moeder en daar een foto van maken en zeggen: mams en ik hebben genoten van de wijn. Ik zou er niet wakker van liggen.
Zo veel red flags!!