Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Sinds dat ik überhaupt haar heb, friemel ik eraan. Ik draai het om mn wijsvinger om met m'n duim\duimnagel erover te wrijven. Eerst schaamde ik me dood om dat op school te doen, nu, inmiddels 3 jaar middelbare school, boeit me alles vrij weinig,
watchthesky schreef:Kokhalzen bij het tandenpoetsen
Mijn vriend snapt er niks van, maar ik heb het altijd. Elektrische borstel of niet maakt niet uit
FennyPower schreef:4. Geen papier kunnen aan raken wanneer je net natte handen gehad hebt.
Anastasia24 schreef:Sinds dat ik überhaupt haar heb, friemel ik eraan. Ik draai het om mn wijsvinger om met m'n duim\duimnagel erover te wrijven. Eerst schaamde ik me dood om dat op school te doen, nu, inmiddels 3 jaar middelbare school, boeit me alles vrij weinig,.
Bij moet het haarfriemelen altijd met een juist plukje haar zijn, niet te dik en ook niet te dun. Het moet precies goed zijn. Daarnaast friemel ik ook alleen in mijn haar als het in een staart zit en dan moet het precieze plukje haar aan de kant van de elastiek zitten, niet in het midden van mijn staart, dat friemelt niet goed
Anastasia24 schreef:Dat eerste ding heb ik ook, you never know,![]()
Ik heb té veel ''typische'' dingen. M'n gals twee keer omspoelen, dan pas drinken, en altijd onder het ''bovenste'' laagje van het water, waarna dat dus op het einde overblijft. Nouja, heel gedoe een glas water drinken. Ook mag ik geen lucht meenemen met het drinken, de eerste slok zit ik dus altijd moeilijk te doen om het meegenomen lucht ''Uit te blazen.''
Mijn moeder en stiefvader doen nooit lichten uit, dus dat doe ik automatisch. Bij elk licht, altijd,. Sinds dat ik überhaupt haar heb, friemel ik eraan. Ik draai het om mn wijsvinger om met m'n duim\duimnagel erover te wrijven. Eerst schaamde ik me dood om dat op school te doen, nu, inmiddels 3 jaar middelbare school, boeit me alles vrij weinig,
.
Ik heb een bepaald ''afdroog'' volgorde na het douche, die doe ik al járen. En ik kan er niet tegen als ik het anders doe. Ik vind het ook leuk om dingen (Zakjes, pakken enz. ) op een moeilijke manier te openen, terwijl er staat ''hier openen''. Ik heb dat gewoon echt niet door,![]()
Bij de paarden moet ik altijd eerst op de linkerhand galoperen, dan op de rechter, niet twee keer aangaloperen op links en dan pas rechts. Overgens is dat met heel mijn leven, alls moet evenwichtig zijn, hardlopen ook. Ik mag niet stoppen tussen de 15 en de 20 minuten. Dus, als ik ook maar een minuut langer hardloop, moet ik doorlopen tot de 25. Wel handig soms,![]()
Ik doe de meeste dingen 3x, na jaren ben ik er eindelijk voor het verre van af. Maar nog betrap ik mezelf erop. 3x m'n glas rondraaien, of de potlood om m'n vinger als trucje, ook alles 3 keer checken, het houd niet op,![]()
Als ik op stal ben, (Thank god eigen wei) praat ik de hele tijd tegen m'n paarden. niet even, nee de héle tijd. Als ik op buitenrit ben ook, iedereen kijkt me stom aan terwijl ik gewoon m'n dag uitleg en vertel aan Roosje die lekker door de bossen stapt. Ik zeg niks, letterlijk niks tegen mensen, maar bij m'n paarden ben ik geen één seconde stil,![]()
Zo kan ik uren door gaan, kan er nog 10talle bedenken, maargoed. Dit is wel de basis denk ik,
SBravour schreef:Gini schreef:Als ik het sleuteltje van mijn zadelkast vergeet, valt me dat altijd te binnen op het moment dat ik mijn pinker aanzet om de oprit van stal op te rijden. Nooit vroeger, nooit later, altijd exact op dat moment.
Pinker?

sanowa schreef:Bij een stoplicht altijd zeker 2 x de versnellingsbak opnieuw in de 1 zetten, omdat ik bang ben als ik weg rij dat de auto nog in de 2 staat en afslaat