Nationale complimentendag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Nationale complimentendag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-19 08:53

Het is alweer 1 maart, dat betekent nationale complimentendag. Heb jij vandaag al een compliment gegeven? Of heb je er een ontvangen? :D

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 09:03

Eigenlijk niet best dat we hier bij stil moeten staan... Dat het niet altijd meer iets vanzelfsprekends is.

Maar bij deze bedankt voor het openen van het topic! Ik zal er vandaag een stukje meer aan denken dan anders! Met zijn allen maken we de dag iets mooier :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:00

Ik probeer er vaak op te letten omdat je merkt dat het mensen blij maakt. En het is zo makkelijk en het kost niks. En als je dan ziet dat iemand er blij van wordt dan bedenk je je dat je het vaker moet doen.
Gewoon kleine dingen; wat zie je er goed uit! Of leuke jas! Wat zit je haar leuk! Of laten merken dat je het ziet dat ergens veel werk in heeft gezeten. Stukje erkenning en waardering. Bijv. Daar heb je hard aan gewerkt zeg! Wat knap dat je dat kan.

Cookies

Re: Nationale complimentendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:29

Misschien moet ik mn fysiotherapeut hierop attenderen, ik kan het werkelijk nooit goed doen bij die man.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:58

Cookies schreef:
Misschien moet ik mn fysiotherapeut hierop attenderen, ik kan het werkelijk nooit goed doen bij die man.

Ik heb een poosje terug besloten om zulke mensen zoveel mogelijk te vermijden. Negativiteit vraagt zoveel energie.
Opzoek naar een ander, zal ik zeggen.

Als iemand iets leuks aan heeft, of iets goeds doet, probeer ik het altijd te zeggen. Super leuk om te zien wat dat met mensen doet.