Gegevens overzetten van Android naar iOS, app blijft hangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Gegevens overzetten van Android naar iOS, app blijft hangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 13:33

Ik heb deze week een Iphone 8 in mijn bezit gekregen. Hartstikke leuk natuurlijk, alleen heb ik al mijn contactgegevens e.d. op een Huawei P8 lite staan (model 2016?).

Nu heb ik een app gevonden, die mij zou moeten kunnen helpen om dit over te zetten naar de Apple (Move to iOS). Braaf de instructies gevolgd, maar nu blijft de gegevens overdracht steeds hangen op 13%. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd. Simkaart in de Huawei, beide telefoons op de wifi, simkaart in de apple, beide telefoons op wifi. Maar het resultaat blijft hetzelfde...niks dus.

Nu was ik niet van plan om mijn ruim 300 contacten, de agenda e.d. handmatig over te gaan zetten. Maar wat ik nu wel moet doen weet ik ook niet. Zitten hier misschien slimmeriken die het wel weten?

edit: ik heb het zojuist opnieuw geprobeerd en krijg de melding op de iPhone: migereren niet mogelijk, probeer later opnieuw

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:46

Staan je contactgegevens echt lokaal op je huawei?

Ik heb volgens mij ooit met mijn laatste HTC alles in google opgeslagen en dat geïmporteerd naar m'n iPhone. Denk ik. Maar is alweer eventjes geleden :+ Geloof niet dat ik echt 1 op 1 alles heb zitten omzetten maar dat er een handigheidje voor was...

Moska

Re: Gegevens overzetten van Android naar iOS, app blijft hangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 21:57

Ze stonden in mijn Google account. Op de een of andere manier is het me nu wel gelukt om de contacten over te zetten, maar de agenda nog niet. De overzet app werkte niet, maar gelukkig waren er nog andere opties

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:12

Als je gewoon bij accounts je google koppelt kun je je agenda syncen :)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 19:59

Denk dat ik geen Google agenda gebruikte op mijn oude telefoon, heb de agenda nu dus maar handmatig overgenomen. Gelukkig begint de iPhone nu wat te wennen