Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poekkie schreef:Heel eerlijk? Ikzelf zou nog even doorsparen en dan pas kopen. Heel erg krap zitten door een hypotheek zou voor mij de spanning niet waard zijn. Speculeren op loonsverhoging vind ik altijd wat riskant, persoonlijk hou ik zelf de regel dat ik het 'nu' zou moeten kunnen betalen zonder krom te liggen.
Heb onlangs zelf gekocht en er komen achteraf toch altijd meer kosten dan gedacht![]()
En hier in Belgie zijn er geen vooruitzichten dat de woningprijzen zouden dalen denk ik....
Poekkie schreef:Oh zo. Als je de werkzekerheid en de zekerheid van loon hebt, dan houdt niks je tegen![]()
Maar ga voor jezelf alsjeblieft goed na dat je niet direct zwaar in de problemen zit als er iets onverwachts gebeurt. Ik heb te veel miserie rondom mij gezien met te hoge leningen, wens niemand het toe!
troi schreef:Waarom ga je niet simpelweg wat huizen bezichtigen in jouw prijsklasse. Ik denk dat je gevoel je snel zegt of je het waard vind of niet. Kijken verplicht niet tot kopen, kost je hoogstens tijd.
_Kellyy schreef:Dan zou ik zeggen lekker gaan kijken en praten wat de mogelijkheden zijn met een adviseur.