Voor het oriënteren op een stage die goed bij mij past heb ik een beetje hulp nodig heb ik gemerkt.
Zelf ben ik al een paar maand aan het kijken naar een stage die bij mij past, maar alles wat ik tot nu toe heb gevonden is het net niet. Nu ben ik benieuwd of ik op bokt iemand kan vinden die mij kan helpen.
Waar ben ik naar op zoek:
- stage in het buitenland (het moet minimaal 50km van de grens zijn)
- verder ontwikkelde manege/trainingsstal op gebied van dierenwelzijn en training (daarbij doel ik op een bedrijf dat bijvoorbeeld gebruik maakt van een horse simulator of traint op iets soortgelijks als de natural horsemanship manier)
- groot genoeg bedrijf waarbij ik mee kan kijken in de bedrijfskant van het bedrijf, zodat het aansluit aan mijn opleiding (hippische bedrijfskunde).
- bedrijf waarbij ze mij de kans geven om mezelf te ontwikkelen en mij uitdagen (daar kan ik natuurlijk ook zelf voor zorgen, maar als iemand toevallig een bedrijf kent dat stagiaires graag de mogelijkheid geeft tot ontwikkelen is ook fijn.)
Snap heel goed dat hier niet veel bedrijven van zullen zijn, maar op deze manier hoop ik toch een bedrijf te vinden die er het dichtst bij zit met het motto wie niet waagt, wie niet wint.
Voor andere suggesties of tips & tricks sta ik natuurlijk ook open!
Hopelijk kennen andere bokkers de buitenwereld beter dan ik en kan ik een leuke en leerzame stage vinden! Alvast bedankt en ben zeer benieuwd naar de reacties!