Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sunnda schreef:Laat het gaan ts, je werkt er al een jaar niet meer.
Slecht over elkaar praten doen jullie allebei. Jij noemt hem een narcist en hij heeft voor jou waarschijnlijk ook een leuke scheldnaam.
Jij hebt ontslag genomen, hij heeft daar nu de leiding en er is nog een bestuur die zijn functioneren beoordeeld. Aantonen dat iemand door zijn werkgever weer de drugs heeft aangeraakt ga je nooit kunnen aantonen.
Verbreek het contact met alles en ga verder met je leven.
MarliesV schreef:Sunnda schreef:Laat het gaan ts, je werkt er al een jaar niet meer.
Slecht over elkaar praten doen jullie allebei. Jij noemt hem een narcist en hij heeft voor jou waarschijnlijk ook een leuke scheldnaam.
Jij hebt ontslag genomen, hij heeft daar nu de leiding en er is nog een bestuur die zijn functioneren beoordeeld. Aantonen dat iemand door zijn werkgever weer de drugs heeft aangeraakt ga je nooit kunnen aantonen.
Verbreek het contact met alles en ga verder met je leven.
Dit is ook mijn reactie.
Als je het idee had toen je weg ging, dat het een probleem ging worden, dan had je er toen wat mee moeten doen.
Niet een jaar laten sudderen en dan er mee komen. Het lijkt nu meer een wraakactie en zwartmaken en helpen.
Als die jongen vrijwillig daar lopen, kunnen ze ook er mee stoppen. Makkelijker als betaalde krachten.
2 heren met een beperking zullen onder begeleiding staan van ouders of een instelling. Ik doe zelf al jaren vrijwilligerswerk met deze doelgroep. Als ze telkens ongelukkig van een vrijwilligersproject afkomen, zal hier vanuit de begeleiding wel wat mee gedaan worden.
Ik zou niet amused zijn als bestuur, als een ex-medewerker (was je daar betaalde kracht?), zich achter mijn rug om zou melden bij begeleiding van 1 van de vrijwilligers.
Hoe goed het ook bedoelt is van jouw kant, het zijn jouw zaken niet!