Valentijnscadeau’s?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jolmer20

Valentijnscadeau’s?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 20:04

Haaay :wave:

Vandaag vond ik valentijn eigenlijk helemaal niks. Te commercieel, verwachtingen. Bleh. Nee niks.

Mijn vriend zei al een tijdje dat ik niet in een bepaalde lade mocht komen. Ik juichde al van binnen, want valentijn kwam er aan!
Vanmorgen werd ik wakker en jawel, dit was mijn cadeau:
Afbeelding
Voor mijn liefste had ik een lief klein cadeautje en een kaart. Niks boeiends, maar toch. Ik had zelf iets meer verwacht van hem aangezien ik weken niet in die lade mocht komen. Heel slecht, maar je gaat toch hopen :o

Mijn vriend zag dat ik teleurgesteld was, maarja. We moesten gaan werken.

Ik ging hem ophalen net op zijn werk, en hij zei dat er iets gevallen was in de serre, of ik dat misschien kon maken. Ik dacht ja rustig aan, komt zo. Nee kijk nou! En toen dacht ik hmm. Het zal toch niet?
Ik liep de serre in en toen stond dit er:
Afbeelding
Ik moest huilen :')
Hij vond het zo banketstaaf voor me, dat ie dit geregeld had vandaag. Blijkt dat ie eigenlijk gister een tattoo had willen laten zetten voor me, maar aangezien ik thuis was omdat ik ziek was kon dat niet.
Ja, ik ben weer verliefd <3

Hebben de bokkers nog leuke cadeau’s gekregen?
Verrast?
Of juist niet?
Brand los!

Amber_anne

Re: Valentijnscadeau’s?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:06

Ahww ts wat super lief van je vriend <3

Vriend had me vandaag meegenomen om te wandelen en een pannenkoek te gaan eten omdat die weet dat ik er zo van hou. Vindt het zelf niks aan maar heeft voor mij ook nul keer geklaagd dus ik ben blij haha

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:14

Wat lief van je vriend, jolmer :D

Wij doen niet zo veel met valentijn. We 'vieren' elke valentijn ons zoveel jaar samenzijn. Dit jaar ons 7e jubileum :))
Ik heb gisteren een lekker warm bad klaargezet met kaarsjes en wijn en hapjes als vervroegd valentijnskado :+

nelske164

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:22

Wat lief!

Ik had voor mijn vriend een foto in een lijstje, een kaart en een luchtje neer gezet vanmorgen. Hij sliep nog toen ik ging werken. Ik kreeg zelf net als verrassing heerlijk avond eten met kaarsjes erbij, een heel lekker luchtje en een beertje van Me To You met love. Had het totaal niet verwacht, hij is helemaal niet zo'n romanticus, dus helemaal blij!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:25

M’n vriend moest om 5 uur al weg maar toen ik wakker werd lag er een kaartje en groot Milka hart voor me. <3

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:26

Mijn vriend zit ergens in Afrika en heeft niet eens door dat het vandaag Valentijnsdag is. Dus het enige wat ik heb 'gekregen' is een sms'je hoe z'n dag was :+
Maar hij doet eigenlijk nooit iets aan Valentijnsdag dus ik had niet echt anders verwacht :Y)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:39

Ik heb niks gekregen, maar mijn vriend krijgt pas morgen dat van mij, want wij zien elkaar morgen weer.. we gaan het zien :D

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:41

Mn hond en paard hebben wel een valentijnscadeau neergelegd. Maar of ik daar vrolijk van word...

Vriend zie ik morgen pas.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:51

Wat lief :-)

En ja het is ook commercieel gedoe, maar laten we eerlijk zijn het is toch heerlijk als er aan je gedacht wordt.

Hier chocolade gekocht voor man en kind en beide een kaart. Ik kreeg heel zoetsappig een ballon bezorgd met daarop de tekst: Ik hou van jou.

Net klaar met gourmetten met zn drietjes. Al met al geslaagd. Met al dat kleins voelde wij ons alle drie speciaal vandaag <3

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:56

Ik heb niks gekregen, ook omdat we 12 februari ons jubileum hebben (dit jaar de 7de! <3 ) maar ik had voor ons jubileum de grootste kaart besteld bij Greetz met een lieve tekst en daarbij een doos Merci met onze zoetsappigste foto en een lieve tekst. Ik kreeg niks, maar door ervaringen in het verleden weet ik dat ik niks hoef te verwachten :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:02

Leuk TS!
Maar uhm, een tattoeage willen laten zetten :+ ? Of geregeld dat jij er een kon laten zetten?

Hier niks, maar dat had ik ook zeke niet verwacht aangezien meneer 2 dagen voor kerst mij een cadeau zag inpakken, en vroeg wat ik aan t doen was, terwijl we 2 weken ervoor hadden afgesproken kerstcadeau’s te doen _O- hij verschoot gelijk van kleur en ging wat regelen :')

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:04

Van vriendlief een zeer speciaal parfum. Niet verwacht & erg leuk!

Ik ben op het moment in de stad en ik vind het grappig om te zien hoe sommige heren rondrennen met reuze teddyberen, bossen rozen en nog ff snel de douglas induiken in de stad. De dames die binnenkomen met bloemen en de korte rokjes. Erg leuk!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:04

Mijn verloofde is vooral van de praktische cadeautjes. Dus ik heb 10 paar sokken gekregen. Een handwarmer (want die kreeg hij gratis bij de kruidvat en leek hem wel handig voor mij :') ) en een kaartje.

Ik vind sokken daarentegen ook echt leuk, en de gedachte dat hij echt moeite heeft gedaan om te bedenken welke sokken ik waarschijnlijk leuk zou vinden <3. Lieverdje is 't.

Hij heeft van mij overigens een kaartje (met lama's - jou word ik nooit spuugzat :D) en gepersonaliseerde fles van zijn favoriete speciaal bier gekregen met een waardebon voor een rondleiding door de brouwerij :D.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:05

Ik heb een dagje sauna met massage en hotelovernachting gekregen. <3

En drie zakken Leonidas bonbons. :')

Het had van mij niet per se gehoeven hoor. Ik ben overal blij mee. Maar vriendlief houdt ook van de sauna zei ie.

Heb 'm zelf een bordspel gegeven waar ie 't al een week over had.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 21:08

Wat een lieve cadeau’s allemaal <3

BloemBloem: dat dus inderdaad. Gewoon jezelf even geliefd voelen. Maar met jullie ‘kleine’ cadeautje zijn jullie allemaal gelukkig <3

Hahaha ahh Celiien :'), snap dat je dan niks verwacht.
En een tattoo zetten ja. Voor zichzelf. Een verwijzing naar mij. Ik heb ook een tattoo voor hem, dus dat wilde hij terugdoen

Hahha lijkt me grappig om te zien Karlijn!

X_rebecca: super lief! Dan voel je je speciaal!

Lief Iris!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:13

Ik vind een cadeautje het leukst als er moeite gedaan is. Inderdaad zoals met de sokken, of een handgeschreven kaartje. Dan maakt het het nog extra speciaal! :+:

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:16

Ik heb een EHBO set gekregen voor mijn honden van mijn vriend die hij zelf heeft samengesteld, ik was al weken aan het zeuren om een hechtsetje, en nu heb ik alles bij elkaar om mijn honden EHBO te kunnen verlenen echt heel erg lief.

Maar ik moet zeggen dat ik dat net zo lief had gevonden op een andere dag. Ik vind Valentijn een beetje een commercieel gedoe, ik vind dat je altijd lief voor elkaar moet zijn wat voor dag het dan ook is.

Zit wel te denken om hem iets terug te geven, maar dan volgende week pas ofzo, uit principe :') :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:17

Ik kreeg geheel onverwacht een bos bloemen! <3

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:32

Een hele mooie roos gekregen :+:
Heb niets met valentijn maar krijg elk jaar wel een kleinigheidje van mijn vriend.. Waardeer de roos dan ook heel erg <3

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:35

Ik heb gisteren roze tompoucen met hartjes gehaald bij de Appie, was in de bonus. Daar hadden we vandaag twee van over. Tot zover onze Valentijnsdag :') .

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:41

Ik heb een Roos gehad en lekkere chocolaatjes verder doen wij er niks aan :p

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:43

Wij hadden afgesproken niets te doen vandaag, omdat hij waarschijnlijk toch weer over zou moeten werken (eigen bedrijf).

Komt hij onverwachts toch op vroeg thuis met een bos bloemen en een héél groot hart met de lekkerste chocolade van Leonidas! Hij had speciaal de bonbons uit laten zoeken en verteld wat ik wel en niet lekker vind (puur en met sinaasappelvulling). <3 <3

Hij heeft er een enorme hekel aan om iets mee te moeten nemen in de trein en nu had ie dat allemaal meegenomen! Zó lief... :+:

Edit: moet er wel bij zeggen dat wij "gewoon" heel vaak iets liefs doen voor elkaar, buiten wat je normaal ook doet voor elkaar. We doen het gelukkig niet alleen met Valentijnsdag.
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 14-02-19 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:46

Ik moest gisteravond werken en zou pas na middernacht weer thuis zijn.
Hij was allang naar bed.
Ik kom thuis en op de trap staat een bosje bloemen, want het was immers al Valentijnsdag.

We doen verder nooit echt iets speciaals.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:30

Ik had een kaart voor hem en hij had niks. Ja dat ik morgen bloemen krijg omdat ie t zonde vind om er nu veel meer aan uit te moeten geven omdat de bloemen zoveel duurder zijn op Valentijnsdag :')

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:33

Vriendje had de mazzel dat mijn nieuwe auto vandaag werd afgeleverd _O-
Afbeelding

Hij heeft 2 nieuwe truien terug gekregen _O-