Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:08

Ik meld me als eeuwige vrijgezel! Denk dat het ook anders is als je een relatie hebt. Dan heb je de keuze om iets te doen of niet. Als je geen relatie of date hebt dan heb je geen keus. :(:)

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:10

mysa schreef:
lifaya schreef:
Ik haat Valentijnsdag ook. Altijd vrijgezel geweest met deze dag en nooit iets gekregen en vind het vreselijk dat mensen op deze dag lekker erin proberen te wrijven hoe perfect de relatie is. Nee dankje. Liever dat als ik ooit een relatie heb hij dit op dinsdag avond zomaar uit het niks doet... niet omdat het “moet”


Op facebook is het elke dag Valentijnsdag. :P

Neh niet bij mij haha

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:41

Ik heb ook helemaal niks met Valentijnsdag.
Mijn vriend weet dat ook.
Vind het een commercieel gedoe. :+
Dus mijn vriend ook gezegd dat hij er voor mij niks aan hoeft te doen.
Want ik doe er ook niks mee. :+

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:58

Mijn relatie is momenteel kapot aan het gaan, dus nee, ik ben ook geen fan van Valentijnsdag dit jaar :+.

Ach, ik heb er het beste van proberen te maken en ben met mijn broertje (die geen relatie heeft momenteel) ergens gaan eten. Was erg gezellig.

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:28

Neverland schreef:
Ik meld me als eeuwige vrijgezel! Denk dat het ook anders is als je een relatie hebt. Dan heb je de keuze om iets te doen of niet. Als je geen relatie of date hebt dan heb je geen keus. :(:)

Same here, daarom haat ik Valentijnsdag :=

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:32

Hier ook een eeuwige vrijgezel(lig) en ik vind het gedoe rond valentijn echt irritant.
De hele dag "dit heb ik gekregen" of "we gaan samen dat doen" En het echt tegen iedereen zeggen. En dan de grootste dooddoener. "Jij moet ook echt een relatie dan heb jij dit ook"

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:38

He bah. Dat is ook niet leuk!

Hier wel een relatie maar vandaag is geen bijzondere dag. Nogal onzinnig om een bepaalde dag aan te wijzen om “verliefd” te moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:57

Ik heb het nog nooit gevierd, omdat het mijn ding niet is.

Maar het lijkt me wel een leuk excuus om met iemand van je interesse op date te gaan mocht je dat willen.
En het is ook niet verkeerd om een vaste feestdag te houden voor de liefde.

Mijn man is gaan werken, dus heb ik voor de gelegenheid sushi besteld voor mijn dochter en mezelf. Elk excuus voor sushi is welkom toch :+

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:20

Ja vooral dit jaar omdat ik het eindelijk zou vieren maar hij last minute heeft besloten om dat toch met zijn ex te doen

;(

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:28

SindyKaya schreef:
Ja vooral dit jaar omdat ik het eindelijk zou vieren maar hij last minute heeft besloten om dat toch met zijn ex te doen

;(



Wat een eikel.


Doe mij dan maar een tweede Halloween in het jaar :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:36

Dit is echt de ene dag dat ik jaloers word op relaties. Ben happy single maar als ik dan hoor "ooh ik zag wel 3 jongens in de trein die een roos meehadden" dan denk ik echt weer waarom ben ik hier nou weer zo'n prutsmuts mee

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 00:01

Het is bijna voorbij. Goddank. En dan zie je bij actieve topics de cadeaus voorbijkomen etc. Ik ben standaard single de afgelopen 13 jaar, niet zozeer mijn directe keuze maar wel mijn eigen schuld omdat ik iedereen af hou en dus zie ik het toch als eigen keus. Op deze dagen wordt ik daar meer mee geconfronteerd en dan doet het stiekem nog meer pijn. Maar het is weer bijna voorbij. Ik krijg ook nooit wat trouwens, buiten vorig jaar :') toen kreeg ik wel iets voor Valentijn, het mooiste cadeau ooit <3 een kaart die mijn 3-jarige getekend had op de psz :D netjes in de bus gedaan door een juf :j dus ik kreeg hem echt per post :+

JJ4

Berichten: 643
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 00:31

Had net gereageerd op het andere Valentijnstopic met de tekst

“Hier niets met Valentijn, mijn man is echt anti :D
Vandaag kreeg ik als enige gerelateerde opmerking : “Valentijn is alleen voor mannen die wat goed te maken hebben” := aldus mijn liefhebbende echtgenoot.”

Dus meld me ook maar ff hier :D

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 00:37

Ik ben net gedumpt na een relatie van anderhalf jaar. Jep, ik haat het dit jaar |(

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 01:17

Hier ook niet bepaald een fijne Valentijnsdag. Vandaag mijn enorm geliefde oom naar zijn laatste rustplaats gebracht. Een prachtige uitvaart, maar na een enorm zware tijd en veel te jong en te oneerlijk. Niet bepaald de Valentijnsdag om van te dromen..

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 01:24

Hier ook net uit een lange relatie. Alle mensen waren even heel stom, met hun rozen en gelukkigs relaties :o

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 08:25

Maanlicht schreef:
Mijn relatie is momenteel kapot aan het gaan, dus nee, ik ben ook geen fan van Valentijnsdag dit jaar :+.

Ach, ik heb er het beste van proberen te maken en ben met mijn broertje (die geen relatie heeft momenteel) ergens gaan eten. Was erg gezellig.



Dat is ook valentijn hoor... Aan een beste vriendin/zus/broer iemand die je graag ziet.... Mag dit ook toch? <3



En bloemen, rozen wil ik zelf niet... Ga veel te rap kapot, _O- neen voor mij ook geen valentijn.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:05

Ik ben ook eeuwige vrijgezel, maar met valentijnsdag heb ik geen moeite. Vind het zoiets debiels dat al had ik een relatie deed ik er nog niks mee.

Heb altijd meer moeite met de kerst en jaarwisseling en zo. Dan voel ik me altijd zo'n 5de wiel...

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:25

Nathalie18x schreef:
Ik ben net gedumpt na een relatie van anderhalf jaar. Jep, ik haat het dit jaar |(


Hier hetzelfde... maar dan na 4,5 jaar.

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:30

Ik ben gelukkig, en 18 samen met mijn man.
Ik hou er ook niet van, ik vind het iets voor pubers van een jaar of 14/ 16

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:03

Wij zijn 16 jaar samen en hebben nog nooit aan deze "onzin" mee gedaan.
Ik zeg altijd tegen hem: "Ik heb liever dat je me af en toe helpt in het huishouden dan dat ik zo'n stomme kaart krijg waar ik niks aan heb of bloemen die na een week weggegooid worden."
Oke, chocolade is altijd welkom, maar dat mag wel veeeeeeeel vaker dan 1 keer per jaar :')

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 11:28

Shiloh schreef:
Heb altijd meer moeite met de kerst en jaarwisseling en zo. Dan voel ik me altijd zo'n 5de wiel...

Dat herken ik. Heb altijd de neiging om te checken of ze me er echt bij willen hebben en niet uit een soort medelijden uitnodigen.

Maar het is 15 februari en ik leef nog. :Y)
Bezoekje aan mijn lieve paardje hielp echt om uit de mineur te komen. En daarna twee vriendinnen gesproken die in hetzelfde schuitje zitten.

Dank voor alle lieve woorden hier.
Veel liefde voor alle vrijgezellen, pas gedumpten en niet nagekomen verwachtingen.

Gecondoleerd Celine_Famke. Y;(

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 16:01

Ik heb gister alleen lief appje gehad maar meer doen we er eigenlijk ook niet aan hahha. Verbaasde mij eigenlijk al dat hij er eerder aan dacht dan ik deed. Voor ons was het gister een gewone dag.

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ben ik de enige die Valentijnsdag haat dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 18:41

Sneu dat mensen zich zo rot voelen op Valentijnsdag.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij.

Wij vieren 11 februari altijd onze trouwdag. En 14 februari breng ik een kaart naar de buurman die jarig is.