Wij wonen inmiddels alweer heel wat jaren in ons huis, maar ik word echt knettergek van onze vloer.
Vind hem wel erg mooi ( donkerbruine tegelvloer ), hij is makkelijk schoon te maken... MAAR.... je ziet er werkelijk alles op.
En als er licht op schijnt zie je ieder veegje, voetstapje, kruimeltje etc etc.
Grootste miskoop ooit die vloer, maarja... toen we het huis kochten en een vloer hadden uitgekozen dachten we dat het een goed idee was
Nu zijn we al een aantal keer op vakantie geweest waar een houten vloer lag, of in elk geval een vloer met verschillende kleurtinten er in, en je zag er werkelijk niets op.
Afgelopen weekend nog weg geweest, vrijdag aangekomen daar en maandag bij weggaan geveegd en dan nog zag je niets liggen, terwijl toen ik het bij elkaar had geveegd het een flinke berg was.
Dit is mijn vloer ( op de foto oogt hij zwart, is het niet dus ), zo ziet mijn vloer er na een halve dag uit.

Toen de vloer net gelegd was

De plinten

Omdat we ook aan het zoeken zijn naar een ander huis, willen we er eigenlijk geen mega bedragen meer aan uitgeven.
Fijnste zou zijn als de tegelvoer kan blijven liggen waar hij ligt en we er dus wat op leggen. We willen niets aan de tegelvloer lijmen.
Maar dan komt het ding, wij hebben tegelplinten, dezelfde kleur/structuur als de vloer. Is dat wel mooi met een ander soort vloer ?
Een gewone laminaatvloer is uitgesloten overigens, mijn oudste hond heeft soms ongelukjes en dan is je laminaat al snel naar het gootje, en bovendien is het glad.
Oh... en we hebben vloerverwarming.
Wie heeft raad/tips/ideetjes en dan ook vooral in combi met de tegelplinten.
Groetjes
want dan kost het je veel minder geld.