Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) lijkt me dit toch niets. Zou niet weten wat ik er op moest doen. Ik snijd wel een losse paprika voor als snack
Anoniem schreef:Ik had toevallig zaterdag dit bietenbrood. https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... d-met-biet
Laten we het er op houden dat ik het niet zo heel erg lekker vind. Heel mild uitgedrukt.
Gek zoetig smaakje, heel compact en een gekke structuur.
Ik had er speciaal dingetjes voor meegenomen: zoete aardappelspread (ook al geen succes) en een heerlijke aubergine/paprikaspread.
Chef brood kon me overigens niet vertellen wat nou de toegevoegde waarde van de groenten in de broodjes is.
8nnemiek schreef:De ingrediënten zijn redelijk hetzelfde als gewoon witbrood, alleen dan met extra paprika en wat moutmeel voor de kleur. Niet perse gezonder of ongezonder dan ander brood, alleen wellicht wat meer vitamines uit de paprika (zoals vit C zit daar veel in).
Ik zou er wel wat op doen denk ik, lekker wat extra groente ofzo.
Veriye schreef:8nnemiek schreef:De ingrediënten zijn redelijk hetzelfde als gewoon witbrood, alleen dan met extra paprika en wat moutmeel voor de kleur. Niet perse gezonder of ongezonder dan ander brood, alleen wellicht wat meer vitamines uit de paprika (zoals vit C zit daar veel in).
Ik zou er wel wat op doen denk ik, lekker wat extra groente ofzo.
Vitamine C gaat door koken en bakken verloren, dus dat heeft helemaal geen zin het hiervoor te kopen. Beter een goede volle volkoren brood kopen en groenten erop.
lovelyfiefy schreef:Volgens mij is het inderdaad om te zorgen dat we meer groente eten.
Of om in ieder geval te laten zien dat we ook gezonde opties aanbieden op dat vlak, je heb natuurlijk ook van die pasta wat gemaakt is van groente enzo. Inplaats van echte pasta-pasta
Magrathea schreef:lovelyfiefy schreef:Volgens mij is het inderdaad om te zorgen dat we meer groente eten.
Of om in ieder geval te laten zien dat we ook gezonde opties aanbieden op dat vlak, je heb natuurlijk ook van die pasta wat gemaakt is van groente enzo. Inplaats van echte pasta-pasta
Da's toch vooral bedoeld voor glutenvrije mensen?
En misschien ook wel voor kinderen die geen groenten willen eten. Rode pasta ofzo is dan wel weer interessant