Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LENTI schreef:Uhm. Kan je de dromaai in nijmegen aanraden. Ben ook geen makkelijke eter maar daar krijg je echt goeie sh*t voor niet gek veel geld.
ben d’r ook flink ziek van geweest. Kan je beter naar Franks of bistro Flores gaan._Nelleke_ schreef:Maar als je vriend alleen biefstuk lust, dan kun je het beste gewoon bij Loetje blijven eten. Daar krijg je biefstuk zonder opsmuk.
Ga je naar een wat meer culinair restaurant dan zal je altijd de wat meer bijzondere sauzen en gerechten krijgen en als je vriend dat niet lust is het gewoon zonde van je geld.
Marie_Anne schreef:_Nelleke_ schreef:Maar als je vriend alleen biefstuk lust, dan kun je het beste gewoon bij Loetje blijven eten. Daar krijg je biefstuk zonder opsmuk.
Ga je naar een wat meer culinair restaurant dan zal je altijd de wat meer bijzondere sauzen en gerechten krijgen en als je vriend dat niet lust is het gewoon zonde van je geld.
Lijkt mij ook. Waarom wil je vriend naar zo'n restaurant en wat verwacht hij dan te eten daar?
LiannePuthzy schreef:Marie_Anne schreef:
Lijkt mij ook. Waarom wil je vriend naar zo'n restaurant en wat verwacht hij dan te eten daar?
Wil hij graag een keer, een keer wat meer luxe (maar mij lijkt dat een doorgebakken biefstuk overal t zelfde smaakt)
En misschien wil hij mij ook een keer naar iets bijzonders meenemen (ik hou wel van dingen zoals eendenlever, gerechten met truffel ect)
maaikemuis schreef:Absoluut favoriet in het duurdere segment zijn voor mij:
- Mario’s in Neck
- flo in Amsterdam
- Floor 17 in Amsterdam
- de Posthoorn in Monnickendam
Bij alle restaurants kun je prima aangeven wat allergieën en wat absoluut niet lekker gevonden wordt (in mijn geval vis, geiten- en schoen producten en rode wijn).
Rytir schreef:The Roastroom bij de Rai een idee? Beneden heb je een beetje brasserie stijl en boven wat meer culinair. Ze hebben hun eigen slagerij en je kunt uit verschillende soorten en maten vlees kiezen (dat klinkt raar zo maar kun je zien op de website).
Anoniem schreef:Rytir schreef:The Roastroom bij de Rai een idee? Beneden heb je een beetje brasserie stijl en boven wat meer culinair. Ze hebben hun eigen slagerij en je kunt uit verschillende soorten en maten vlees kiezen (dat klinkt raar zo maar kun je zien op de website).
Vlak bij mij. Opgeslagen bij de "to go to"![]()
Ben je er al geweest?